PDA

View Full Version : Rob Chappers And Phil X Jam!



Braddie
23 januari 2013, 14:34
http://www.youtube.com/watch?v=aNNjyB4-kjg

Wat zijn deze gasten géweldig. Vind persoonlijk qua tone Phil X echt waanzinnig, maar Chappers mag er zéker ook wezen.

Captain Lee (van Andertons) doet ook mee, en hoewel hij niet de *chops* heeft speelt die gast werkelijkwaar met absurd veel gevoel en dat is te horen!

Wat vind de gemiddelde gitarist hier van?

Rowdy Prins
23 januari 2013, 18:45
Ik ben groot fan van zowel Phil X, The monkey lord en the captain :P Ik bekijk alle filmpjes met veel plezier :) Fantastisch. Ook de bands van Phil (The Drills) en Chappers (Dorje) Zijn fantastisch

Martijn-w
24 januari 2013, 15:30
Ik vind gearmanndude toffer.

Luke-wannabe
24 januari 2013, 18:35
Zo dit is echt het meest saaie gitaarspel dat ik ooit gehoord heb. Die eerste 8 minuten..

witterwit
24 januari 2013, 18:50
ieder z'n smaak.

Luke-wannabe
24 januari 2013, 19:55
Het is gewoon verrektes saai. Enige die te pruimen is is die ondergewaardeerde gast. Phil X speelt weinig substantieels en die Chappers begrijp ik al helemaal niet wat iedereen daar zo tof aan vind. Wat heeft dié man een verrotte sound, zeg. Phil X speelt toffe dingen op zich hoor, maar alleen als het 180 BPM Rock 'n Roll shred shit is.

Ik begrijp ook niet wat zij zitten te bluesen over zo'n streng majeur ding, maar dat nog even ter zijde dan.

da Liks
24 januari 2013, 20:02
Ik heb genoten van het stuk met captain Lee, absoluut! veeeel gevoel!

Bassa
24 januari 2013, 20:40
Tis goed, dat geloof ik wel. Maar ik vind dit ook verrekte saai om te kijken.

Mitch
24 januari 2013, 21:48
Chappers vind ik leuk als reviewer, maar ben verder niet zo'n fan. Phil X vind ik écht leuk om naar te kijken als -ie uit zijn dak gaat met een toffe gitaar, hij is ook behoorlijk veelzijdig (binnen rock dan). Maar je moet ze blijkbaar niet bij elkaar in één kamertje zetten.

RUIS
24 januari 2013, 22:36
Om de één of andere mij onbekende reden vind ik het leuk om me zo eens in de paar maanden een half uurtje heerlijk te irriteren aan een paar review-filmpjes van Phil X. Hij is op precies de juiste manier vreselijk. Wel een hele goeie rockgitarist, maar ik zou nooit met hem in een band willen spelen.

Braddie
27 januari 2013, 02:31
Chappers vind ik leuk als reviewer, maar ben verder niet zo'n fan. Phil X vind ik écht leuk om naar te kijken als -ie uit zijn dak gaat met een toffe gitaar, hij is ook behoorlijk veelzijdig (binnen rock dan). Maar je moet ze blijkbaar niet bij elkaar in één kamertje zetten.

Chappers lijkt me persoonlijk een stuk meer geschikt als reviewer, en sowieso als persoon om eens mee te jammen. minder een noten poeper als die Phil X.
Al is de tofste van de 3 toch echt Captain Lee, waarom? Zoveel gevoel, dat is bijna eng.. haha Hij speelt een fijn stukje blues.