PDA

View Full Version : Line 6 Pod x3 voor 200 euro. Doen?



Braddie
23 januari 2013, 14:31
Ok, ik zit te twijfelen tussen een Korg A3 met SPC01 kaart(Welke ik alleen ga gebruiken voor 1 geluid... die van Mysterious Ways) of een Line 6 Pod X3 (Dat kleine rode kastje)

Die A3 is 139 euro, en die Line 6 199.. scheelt 60 euro, maar welke is er nou beter? zal ik bijvoorbeeld geluiden uit de A3 terug vinden in de Line 6? (Modulated Delay is voor mij van belang, en het liefst ook iets in de richting van die Mysterious Ways Funk Way preset)

Alvast Bedankt

harrie-beton
24 januari 2013, 00:31
de x3 is zeer veelzijdig. Heeft veel delays en van "mysterious ways" is wel een patch, het komt niet alleen op de patch aan, je spel en gitaar scheelt ook. De sterkte van het filter in MW is namelijk afhankelijk van de hardheid van je aanslag.

Braddie
24 januari 2013, 00:52
de x3 is zeer veelzijdig. Heeft veel delays en van "mysterious ways" is wel een patch, het komt niet alleen op de patch aan, je spel en gitaar scheelt ook. De sterkte van het filter in MW is namelijk afhankelijk van de hardheid van je aanslag.

Ahh. naja, ik ben blij dat er in ieder geval een patch van is met deze sound want dat vind ik énorm tof.
Ben benieuwd in hoeverre dit valt na te maken.

(Ik wilde eerst de Korg A3 halen, maar aangezien dit apparaat tóch al 25 jaar oud is ruim, en de Pod maar 60 euro duurder en véél meer mogelijkheden heeft, is het voor mij vrij makkelijk)

Bonecrushingbrutality
11 februari 2013, 14:59
Gaat het om een nieuwe POD X3 uit de winkel of een tweedehands exemplaar? Want 200€ voor een tweedehands X3 lijkt me wel wat te hoog gegrepen. Ik verkocht een half jaartje terug mijn X3 voor 150€ (perfecte staat met doos etc.)

harrie-beton
11 februari 2013, 16:05
oud bericht, hij heeft hem al gekocht.

Braddie
16 februari 2013, 17:24
Gaat het om een nieuwe POD X3 uit de winkel of een tweedehands exemplaar? Want 200€ voor een tweedehands X3 lijkt me wel wat te hoog gegrepen. Ik verkocht een half jaartje terug mijn X3 voor 150€ (perfecte staat met doos etc.)

Ging om een nieuwe.
Ben blij dat ik hem gekocht heb, wat een heerlijk veelzijdig apparaat is het zeg!