PDA

View Full Version : Textures zoekt nieuwe gitarist



USofguitar
22 januari 2013, 15:42
Jochem heeft verlaten. Textures is momenteel op zoek naar een nieuwe tweede gitarist en organiseert Youtube audities. Lees meer erover. Klick hier (http://texturesband.com/en/news/2013/01/textures-guitar-auditions/51).


http://texturesband.com/en/news/2013/01/textures-guitar-auditions/51

Succes allemaal!

My video audition:

http://youtu.be/I6xFugsM07M

Jan Buurman
22 januari 2013, 16:36
Zouden ze ook niet een beetje willen zien hoe je "stage appearence" is? Nu show je alleen je skills (die trouwens dik in orde zijn :-) ).

TimoSomers
22 januari 2013, 18:52
Ik ben echt door 20 man getipt ofzo de laatste paar dagen haha. Maar gaat hem niet worden ivm mijn drukke schema. Veel succes bro!! Zou te gek zijn voor je! Aan het spelen ligt het niet! ;)

BibixMusic
22 januari 2013, 19:54
Textures!
Heb ze twee jaar geleden geloof ik op Breda Barst gezien.
Niet mijn muziek, maar het zag er wel gaaf uit :)

Mede student van mij op de Rockacademie gaat ook auditeren.. ben benieuwd.
Vind het alleen zo apart dat het via Youtube gaat.

pasqual
22 januari 2013, 20:37
@BibixMusic: Hoezo is dat apart dat het via youtube gaat? Dat is toch een perfect medium om een voorselectie te maken zonder een hele zooi wannabees over de vloer te krijgen die zich zelf geweldig vinden.

Effe ontopic: qua skills zit het wel goed! Dat heb je ook in andere topics laten horen. Ik weet niet of Jan hierboven een punt heeft met performance? Ik weet niet of dat nodig is in dit stadium?

BibixMusic
22 januari 2013, 21:32
@BibixMusic: Hoezo is dat apart dat het via youtube gaat? Dat is toch een perfect medium om een voorselectie te maken zonder een hele zooi wannabees over de vloer te krijgen die zich zelf geweldig vinden.

Hahah dat is waar.
Nouja Stef Broks heeft al gemaild naar mijn mede-student dat hij 'erg benieuwd' is..
Ik weet niet hoeveel mensen er meedoen, maar volgens mij best veel!

pasqual
22 januari 2013, 22:04
D'r zal zeker een hoop volk op afkomen! Het is hoe dan ook een erg interessante band en ik kan me voorstellen dat er genoeg gitaristen zijn die hier deel van willen uitmaken.

USofguitar
23 januari 2013, 01:23
Hoe ik op het podium uitziet is inderdaad in een dusdanig stadium van ontwikkeling nog niet het belangrijkste. En behalve door het middel van een live video of direct op het podium, is er volgens mij geen overtuigende manier om dit te demonstreren.

Zoals Pasqual, ben ik zelf ook van mening dat hun manier om het hele ding te pakken heel slim is. Het is zeker een goede promotie en de beste middel om een voorselectie uit te voeren.


Ik ben echt door 20 man getipt ofzo de laatste paar dagen haha. Maar gaat hem niet worden ivm mijn drukke schema. Veel succes bro!! Zou te gek zijn voor je! Aan het spelen ligt het niet! ;)

Bedankt Timo! Ik kan me dit voorstellen dat jij het druk hebt... :) Ik werd zelf ook getipt door een paar mensen, waaronder Mendel.

@Bibi. Cool! Laat me ff weten wat je mede-student doet.

The Lo Lands
23 januari 2013, 21:38
Grappig!! Ik heb deze band één keer live gezien en respect voor de strakheid en power die ze in hun muziek en performance weten te stoppen. Gave band om in te spelen als je de klasse hebt!

Ik ben helaas niet getipt en zal dus ook geen video inzenden :hide: ... ;)

Strak gespeeld USofguitar!!! Wat mij betreft een goede kanshebber. Succes en we horen hier graag meer van tzt...

pasqual
23 januari 2013, 22:39
Deze muziek moet je ook liggen natuurlijk. Het stikt van de vreemde tempowisselingen en timingen. Ik zou het simpelweg niet eens kunnen.
@Ulrich: dit gaat wel om full-time commitment, dat weet je toch neem ik aan?

USofguitar
23 januari 2013, 23:55
Grappig!! Ik heb deze band één keer live gezien en respect voor de strakheid en power die ze in hun muziek en performance weten te stoppen. Gave band om in te spelen als je de klasse hebt!

Ik ben helaas niet getipt en zal dus ook geen video inzenden :hide: ... ;)

Strak gespeeld USofguitar!!! Wat mij betreft een goede kanshebber. Succes en we horen hier graag meer van tzt...

Hahaha... Hoe ik meer van je leest, hoe leuker ik je humor vindt.

@Pasqual: Ik ben gitaar docent en gitarist. Een full-time commitment is het beste waarvoor ik kan hopen. Fingers crossed! :)

pasqual
24 januari 2013, 10:31
Veel succes in ieder geval, mijn zegen heb je in ieder geval. (niet dat je ook maar iets aan hebt trouwens:seriousf:)

USofguitar
24 januari 2013, 10:40
Ik waardeer het, Pasqual. Bedankt!

edje kadetje
24 januari 2013, 10:51
Jochem heeft verlaten. Textures is momenteel op zoek naar een nieuwe tweede gitarist en organiseert Youtube audities. Lees meer erover. Klick hier (http://texturesband.com/en/news/2013/01/textures-guitar-auditions/51).


Succes allemaal!

My video audition:
[ gaaf filmpje ]

wow, heel leuke muziek en super gespeeld.

USofguitar
25 januari 2013, 11:09
wow, heel leuke muziek en super gespeeld.

Dank je, Edje!