PDA

View Full Version : foto`s van mij en mijn (bas) gitaren



skabouter
20 juni 2003, 17:35
1e keer dat ik wat pics online heb. (hoewel sommigen me op TV gezien hebben)

check it out :)

http://community.webshots.com/album/77448678ccklfx

koen_V
20 juni 2003, 17:41
leuk man, mooie gitaren :)
wat voor iets is die tele?
of val ik in herhaling ;)

AllodoX
20 juni 2003, 17:45
ooh ! :o

Hollowbody gitaar.. prik daar eens snel een big muff aan ! :o :D :wink:

skabouter
20 juni 2003, 17:58
en ik zal het verhaal nog sterker maken, als er ergens volgende week precies zo`n gitaar, maar dan in basvorm bij komt te staan :)

ik heb bijna een oude ES-335 bass gekocht. volgende week ga ik ophalen en betalen :) en dat ding is echt mooi

Phyrexian
20 juni 2003, 18:14
Nice pics... does this guy look punk, or what? ;)

koen_V
20 juni 2003, 18:21
en ik zal het verhaal nog sterker maken, als er ergens volgende week precies zo`n gitaar, maar dan in basvorm bij komt te staan :)

ik heb bijna een oude ES-335 bass gekocht. volgende week ga ik ophalen en betalen :) en dat ding is echt mooi
shit man, gelukzak, daar droom ik dus van een es-335 bas.
in elk toppic dat over gear gaat hem ik het al aangehaald en dan ga jij weer met zoiets prachtigs lopen :)

skabouter
20 juni 2003, 19:33
tja, twas ook mijn droom............en laatst liep ik er toevallig tegenaan.
gewoon zoeken joh, zo af en toe duiken ze op. gewoon ogen ophouden.

plaats wel wat pics als ie binnen is

koen_V
20 juni 2003, 19:56
.

plaats wel wat pics als ie binnen is

zeker doen.
wat voor iets is het? kleur?

skabouter
21 juni 2003, 02:44
gewoon een ES-335 bas. kleur beetje sunburst achtig enzo. met een beetje geluk koop ik hem zondag al :) dus dan volgen de pics ZSM

skabouter
21 juni 2003, 02:47
oja, nog ff over die bas. tis best een kutding, hoor. hals is heel slecht. en short scale is eigenlijk niets voor mij. ik koop hem gewoon om het kopen, en omdat ik ES-335 zo`n geil model vind, voor bas.
hij krijgt waarschijnlijk een mooie plek aan de muur, en af en toe eens wat spelen. maar ik ga er niet op vooruit. wel een heeeel andere richting op.

4 string semi-akoestische fretless shortscale is wel ff wat anders dan 34" 5 string

koen_V
21 juni 2003, 09:39
Is het die italiaanse es-335 van op marktplaats?

De Teng
21 juni 2003, 10:50
Zo'n Sheraton II heb ik ook gehad, ik vond het maar een kutapparaat. Klonk voor geen meter, sustain was nogal slecht o.a. en de hals zat vol dode punten.

skabouter
21 juni 2003, 16:37
het is inderdaad die italiaanse bas. ik had meteen gebeld toen ik het zag en was de eerste. we hebben meteen een afspraak gemaakt. het is nu trouwens half 5, en over een half uurtje issie hier :)
die man kwam hem brengen, cool he. rekende een tientje rijkosten, vanuit R`dam naar Alkmaar. heb ik ook wel eens gereden, en is minstens 15 euro retour. maar hij is er bijna, ben benieuwd..........

over die sheraton heb ik eigenlijk weinig te klagen. dode punten merk ik niets van. sustain kan wel wat beter inderdaad, maar ik gebruik van een compressor, en dan is de sustain al meer.