PDA

View Full Version : heyhey



beest1979
20 januari 2013, 23:57
Hey ik ben Davy 33 jaar en woon in Peer Belgie
Ik ben een drummer :rockon: en zo een van die gitaarliefhebbers die gepassioneerd is door gitaren maar eigenlijk niet kan spelen :sssh:
Wat ik wel doe is het kleine afstelwerk en onderhouden van de gitaren en bassen van de bandleden,ook ben ik de technieker van Koyle en stagemanager bij Phoenix events en nog een paar andere events.
Zelf heb ik samen met de vrouw een ibanez sz520,een ibanez rg35dx,een ibanez sr640,een cort kx-5,en een hondo II dat is het voorlopig zowat ;)
Ik kom hier al een tijdje op dit forum en hier is altijd wat interessant voor te lezen dus daarmee.


greetz Dave

Duhsjaak
21 januari 2013, 02:30
Hi Dave
Klinkt leuk, afwisselend en als duizendpoot.
So far so good.

Wat ik een beetje verontrustend vind, is het gegeven dat je samen met je vrouw gitaar probeert te spelen.
Samen percussie? OK!
Samen piano (voor zover je iets dat je niet zelf naar een feest kunt meenemen een instrument vindt)? OK!

Samen gitaar? Geen wonder dat je van mening bent dat daar ruimte is voor verbetering. (Smiley).
Hoe dan ook. Als drummer zul je zeker de enige niet zijn hier.

Hartelijk welkom dus en veel plezier!
Vriendelijke groet, Gus

patrick0108
21 januari 2013, 09:32
Hoi Davy welkom en om even te reageren op je topic... mocht je ooit een tip nodig hebben om zonder je vrouw te gaan spelen... hier ben ik inmiddels zo ver dat zelfs de hond met een grote boog om mijn gitaren heen loopt. met als voordeel dat alles netjes en afgesteld blijf staan zonder dat je snachts wakker hoef te schrikken met de angst je Ukele te vinden in de vaatwasser. Maar geen nood zoals je leest ben je niet de enige die een wederhelft heeft met tjoep ervaring.:strat:

beest1979
22 januari 2013, 16:49
gelukkig spelen we beide nooit gelijktijdig gitaar omdat we beide heel andere genre's spelen :-)
Als ik speel dan blijft zij uit mijn buurt en andersom ik bij haar,anders gaat dat niet goed komen !!