PDA

View Full Version : Blue Monday: Dag van de muziektherapie, post je chill out



tidalwave_sideburns
20 januari 2013, 21:14
Dag iedereen,



Ik vernam dat het morgen Blue Monday is. De meest depressieve dag van het jaar. Goede voornemens inmiddels mislukt, rekening van de kerstdagen gekomen, geld van januari al weer op met nog een stuk maand over, koud, guur, donker, ziekjes, hoge energierekening etc. Kommer en kwel.

Vandaar dit draadje om muziekjes met elkaar te delen om lekker tot rust te komen, of in mijn geval bij weg te bubbelen en borrelen.

Bubble Telescope (https://soundcloud.com/burp-von-hurken/bubble_telescope)

Ben benieuwd naar jullie duiten in dit zakje.

Jedeel
20 januari 2013, 21:24
Laat ik dan maar de 1e zijn de reageert....

En ik maar denken dat er een bluesnummer zou komen ;-)
(Heb nog nooit van deze "Blue Monday" gehoord.)

Je hebt óf de gitaar zeer verstopt, óf hij komt helemaal niet voor in de opname....

Een leuk synth-stukje wat inderdaad bubbelt en borrelt ;-)

tidalwave_sideburns
21 januari 2013, 21:40
@Jedeel, bedankt! Ik was in de jaren 90 veel met dit soort dingen bezig, het begon laatst weer wat te kriebelen. Prettige afwisseling van wat ik normaal doe, en leuk om weer met de koptelefoon op uren naar dit soort geluiden te luisteren. Misschien niet echt iets voor op een gitaristenforum, maar wellicht zijn er anderen die ook wel eens zoiets in elkaar flansen. Nog bedankt voor het luisteren en je commentaar.

Duhsjaak
23 januari 2013, 06:36
Hi T
Jij en ik zijn de extremen op GN omdat het erop lijkt dat wij opereren in hoekjes waarin niemand zich waagt. En jij maakt er gewoon hoekjes bij. Jouw love it or hate it aanvallen (elektronisch of Surf op Anna Bolen) op mijn trommelvlies of hoe heet dat, het klinkt allemaal erg avontuurlijk. En fris. Niks geen truukjes of effectbejag. Heel fijn.

Er staat nu ook weer iets te bubbelen, titel vergeten. Vast niet de eerste keer.
En ik hoop niet voor het laatst ook.
Vriendelijke groet, Gus