PDA

View Full Version : El Capistan delay en Xotic SP compressor komen eraan...



StevenStrat
19 januari 2013, 17:33
Wat kan ik verwachten ?


heb nog nooit met een compressor gespeeld, maar heb zo'n goeie commentaren gelezen over de Xotic dat ik 'm gelijk besteld heb.


Ook komt er een Strymon El Capistan aan, die ik samen met een xotic EP booster ga gebruiken, hopelijk zal dat wat lijken op een echte Echoplex..



Wat is jullie ervaring met deze pedalen ?

Dirk_Hendrik
19 januari 2013, 17:37
Wat betreft die Xotic magertjes. Wat betreft die Capistan had de search je een hoop opgeleverd. Daar is een vrij lang dradje over geweest.

StevenStrat
19 januari 2013, 17:41
wat vond je niet goed aan de SP ?

Il_Falco
14 mei 2013, 19:46
Even een schopje.
Dh: waarom moet hij niet veel verwachten van xotic?

Dirk_Hendrik
18 mei 2013, 17:38
Wat betreft die Xotic magertjes. Wat betreft die Capistan had de search je een hoop opgeleverd. Daar is een vrij lang dradje over geweest.

Hier moest ik even op teruglezen daar ik bjj m'n beste weten echt nooit een xotic comp in handen heb gehad en er dus ook niets over kan zeggen. En wat ik dus schreef in bovenstaande quote slaat niet op mijn ervaring maar op de resultaten die de search opleveren. Die zijn magertjes voor die Xotic maar leveren erg veel hits op voor die Capistan.

Il_Falco
18 mei 2013, 18:12
Hier moest ik even op teruglezen daar ik bjj m'n beste weten echt nooit een xotic comp in handen heb gehad en er dus ook niets over kan zeggen. En wat ik dus schreef in bovenstaande quote slaat niet op mijn ervaring maar op de resultaten die de search opleveren. Die zijn magertjes voor die Xotic maar leveren erg veel hits op voor die Capistan.

Ok, nu begrijp ik het! Bedankt alvast. Ik dacht dat je insidekennis had. (Kennis van de inside vd sp :seriousf:)

:B ok, ok, lame mop...

schizo910
18 mei 2013, 19:43
Ik heb een Xotic sp besteld, verwacht hem deze week binnen te krijgen. Ik zal mijn bevindingen hier neer plempen.