PDA

View Full Version : avril versterkers?



avril-fan
20 juni 2003, 16:51
weet iemand welke versterkers avril lavigne gebruikt?
die vind ik wel mooi namelijk, misschien kan k hem ook kopen.

Ibanez
20 juni 2003, 17:11
rot op met je debiel avril gedoe. Ga naar www.musicforum.nl of stop met topics plaatsen over Avril of ga zelfs weg. Stomme BrEeZaH AvRiL wIpKiP. (sorry ik begon me een beetje te ergeren aan dat stomme gezeik van haar)

avril-fan
20 juni 2003, 17:12
rot op met je debiel avril gedoe. Ga naar www.musicforum.nl of stop met topics plaatsen over Avril of ga zelfs weg. Stomme BrEeZaH AvRiL wIpKiP. (sorry ik begon me een beetje te ergeren aan dat stomme gezeik van haar)

ik ziek neit hor,

dat doen jullei, jullie haten avril allemaal lijtk het wel :-?

BLOK182
20 juni 2003, 17:19
goed gezien!

Br@mbo
20 juni 2003, 17:26
goed gezien!


mee eens ...
:cool:

Chris Wolstenholme
20 juni 2003, 18:37
mesa boogie, zo nu kan je weg want je weet het.



DoEiWie




kusje



donder op :D

mohawk
20 juni 2003, 19:16
Wat zijn jullie toch allemaal onaardig tegen haar....


Arvil gebruikt Park Buizenversterkers...daarom hebben hun live zon goed geluid! :)

Ibanez RuleZ
20 juni 2003, 19:28
Wat zijn jullie toch allemaal onaardig tegen haar....


Arvil gebruikt Park Buizenversterkers...daarom hebben hun live zon goed geluid! :)

:-D

harrald

BLOK182
20 juni 2003, 20:09
ze zal iig geen rackapparatuur gebruiken, veel knoppies zijn MOELUKK.

el loco
20 juni 2003, 20:10
Zet gelijk dan ff neer welke versterkers direct, kane, etc gebruiken, dan zijn we gelijk van het gezeur af.
Wat ik me wel oprecht afvraag is welke effecten ze over de zang van die doos gooien, want zingen kan ze dus echt niet. Terwijl het op cd redelijk zuiver overkomt. dat moet een trucje zijn... :roll:

Jeee
20 juni 2003, 20:20
Wat ik me wel oprecht afvraag is welke effecten ze over de zang van die doos gooien, want zingen kan ze dus echt niet. Terwijl het op cd redelijk zuiver overkomt. dat moet een trucje zijn... :roll:

Autotune it is!
Daarmee kan je een zelfs kat juist laten zingen. Echte details weet ik er niet van, maar ik heb gehoord dat je je stem daarmee een kwint (5 tonen, 7 fretten op je gitaar) kan verhogen / verlagen. Dan kan je (bij wijze van spreken) je tekst gewoon voorlezen. :D

Maar ik geloof dat nagenoeg elke mainstream artiest autotune gebruikt. Bv. Madonna gebruikt het nogal opvallend (luister maar naar "music"). En ik verdenk er Anthony Kiedis van de Peppers ook van. Op plaat zingt hij loepzuiver, maar live ... omg, die kerel weet wat vals zingen is ... :o

el loco
20 juni 2003, 20:39
Hmm, goeie tip! Misschien kan ik dan ook nog eens aan een carriere als leadsinger beginnen. :D

Ic3gl0vE
20 juni 2003, 20:40
ja dat wordt met ProTools gedaan. Erg leuk hoor... je zingt iets in, voert de toonladder in en alles wordt netjes 'recht'gezet.

Live zingen is trouwens wel moeilijker dan in een studio. Het is sowieso al moeilijker om met een hele band te zingen dan wanneer je alleen gitaar of piano als begeleiding hebt. Maar dan nog vind ik het natuurlijk niet kunnen dat 'groten' zoals RHCP en Dream Theater live kwa zang niet al te veel voorstellen.

King_Nothing
20 juni 2003, 20:40
Wat zijn jullie toch allemaal onaardig tegen haar....


Arvil gebruikt Park Buizenversterkers...daarom hebben hun live zon goed geluid! :)

Goed????

Heb je mtv icon over metallica gezien? Nee zeker? die trut speelde fuel t was geen gehoor. Nou weet ik niet of het door die versterkers kwam of door dat tyfus piepstemmetje van dat wijf maar t klonk niet. :angry:

mohawk
21 juni 2003, 14:05
Zoiets heet ook sarcasme....

Theije
21 juni 2003, 14:37
Ik vind dat jullie allemaal wel vrij kinderachtig reageren hoor! ik ben ook geen avril liefhebber maar je kunt op z'n minst gewoon de vraag beantwoorden zoveel moeite is dat toch niet?

Er zitten hier ook zat mensen die naar mijn mening een enorme kut smaak voor muziek hebben maar die laat ik toch ook in hun waarde?

Jeee
21 juni 2003, 14:57
Ik vind dat jullie allemaal wel vrij kinderachtig reageren hoor! ik ben ook geen avril liefhebber maar je kunt op z'n minst gewoon de vraag beantwoorden zoveel moeite is dat toch niet?

Er zitten hier ook zat mensen die naar mijn mening een enorme kut smaak voor muziek hebben maar die laat ik toch ook in hun waarde?

Theije, avril-fan is overduidelijk een troll, om het effe in HC termen te zeggen. Iemand die debiele vragen stelt, liefst nog over avril of di-rect, omdat hij/zij weet dat dan het forum in rep en roer staat. Dan doe ik dus absoluut geen moeite om een zinnig antwoord te geven.

Kijk er maar even een paar posts van avril-fan op na ... :roll:

Josdevos
21 juni 2003, 15:11
Dus, om die mensen te negeren, kan je beter een gewoon gericht antwoord geven, zonder er veel blabla rond te verkopen.

Nu, om beroepsredenen (ik doe promowerk voor Studio Brussel) heb ik A. Lavigne live mogen/kunnen/moeten aanschouwen in de AB in Brussel. :-D

Wel ene gitarist gebruikte 2 Gibson Goldtone full stacks, de andere 2 Mesa Rectifier full stacks. Stonden alleszinds op het podium, en stonden aan. Kan natuurlijk ook maar pose geweest zijn, maar denk wel dat ze er over speelden.

Dacht dat ze over The Heritage LP speelden, met piezo in de brug.
Zij zelf faket soms een beetje mee op een LP special/flying V

Enneuh, het optreden was wel redelijk zwak...

De Teng
21 juni 2003, 17:13
Maar lekker is ze wel voor d'r leeftijd :D

King_Nothing
21 juni 2003, 17:55
Zoiets heet ook sarcasme....

you're right. nu ik t goed lees is t idd sarcastisch bedoeld

mohawk
21 juni 2003, 18:01
:-D

iam
21 juni 2003, 18:05
Dus, om die mensen te negeren, kan je beter een gewoon gericht antwoord geven, zonder er veel blabla rond te verkopen.

Nu, om beroepsredenen (ik doe promowerk voor Studio Brussel) heb ik A. Lavigne live mogen/kunnen/moeten aanschouwen in de AB in Brussel. :-D

Wel ene gitarist gebruikte 2 Gibson Goldtone full stacks, de andere 2 Mesa Rectifier full stacks. Stonden alleszinds op het podium, en stonden aan. Kan natuurlijk ook maar pose geweest zijn, maar denk wel dat ze er over speelden.

Dacht dat ze over The Heritage LP speelden, met piezo in de brug.
Zij zelf faket soms een beetje mee op een LP special/flying V

Enneuh, het optreden was wel redelijk zwak...

amai doe jij promowerk voor stubru? sjiek...
wat houdt dat in?

tri-sonic
21 juni 2003, 18:28
wat is er slecht aan avril? Ik vind het live erg lekker klinken. Oke, ze kan niet zingen, maar ze zingt in ieder geval echt! En de gitaar vind ik erg lekker live!
B.T.W. die gast met z'n les paul en prs speelt op mesa single rectifier.

Alsjeblieft avril-fan

Wilson
21 juni 2003, 18:32
wat is er slecht aan avril?
hmmm de vraag luid: wat is er NIET slecht aan avril??

dml
21 juni 2003, 19:39
Allemaal jaloezie en afgunst!!! Ze zouden maar wat graag in de schoenen van Avril willen staan.
Zo zie je maar weer, succes heeft nix met kwaliteit te maken. Persoonlijk vind ik dat ze live absoluut niet waar kan maken van wat je op de cd hoort. Maar de songs zijn ongecompliceerd en pakkend. En toch heeft ze succes. Zo zijn er nog wel meer bandjes die waarvan de kwaliteit ver te zoeken is en toch succes hebben. Kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats zijn.

Chris Wolstenholme
21 juni 2003, 19:44
Maar das het probleem niet, van mij mag je alles vragen over avril of spike, maar deze 2 ( avril fan en direct rulez ) komen nogal over als een faker die het forum zit te stangen, tja dan houd het op he :)

Negative K3 fan
21 juni 2003, 20:24
ik ga vanavond di rect weer zien en dan ga ik voor onze di-rect fan wel even grondig al hun gear bestuderen

Bates15
21 juni 2003, 21:05
Wat is een Avril?












































;)

V!N
22 juni 2003, 11:40
Ze zouden maar wat graag in de schoenen van Avril willen staan.

.. zodat we met haar handpeertjes kunnen spelen ?

joeycape
22 juni 2003, 18:03
[offtopic]

mensen ik vond deze foto van avril op mokkels.nl
wat een gedrocht :o

http://bocznica.org/~akme/girls/avrilhigh.jpg

:gitarist: rock on baby

daron_kurt
23 juni 2003, 21:01
[offtopic]

mensen ik vond deze foto van avril op mokkels.nl
wat een gedrocht :o

http://bocznica.org/~akme/girls/avrilhigh.jpg

:gitarist: rock on baby

haha, dat is niet eens hetzelfde meisje man, krijg een leven :D

Chris Wolstenholme
23 juni 2003, 21:41
jah hoor


ze heeft in 3 jaar 3x haar neus laten ombouwen, check dan man :o


compleet anders, 3 verschillende mensen.

Bigfoot414
23 juni 2003, 22:17
rot op met je debiel avril gedoe. Ga naar www.musicforum.nl of stop met topics plaatsen over Avril of ga zelfs weg. Stomme BrEeZaH AvRiL wIpKiP. (sorry ik begon me een beetje te ergeren aan dat stomme gezeik van haar)

ik ziek neit hor,

dat doen jullei, jullie haten avril allemaal lijtk het wel :-?

Gefeliciteerd, je hebt deze keer helemaal gelijk... 8-) 8-)

Marc Oblivian
24 juni 2003, 10:45
[quote="Josdevos"]
Dacht dat ze over The Heritage LP speelden, met piezo in de brug.
Zij zelf faket soms een beetje mee op een LP special/flying V

quote]

Waaaaaat??????!!!! Over een The Heritage????!!!
WTF????
Heiligschennis!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :angry:
:-D

V!N
24 juni 2003, 19:44
Avril = lief

joeycape
25 juni 2003, 23:53
[offtopic]

mensen ik vond deze foto van avril op mokkels.nl
wat een gedrocht :o

http://bocznica.org/~akme/girls/avrilhigh.jpg

:gitarist: rock on baby

haha, dat is niet eens hetzelfde meisje man, krijg een leven :D


kerel, trek jij een betrouwbare bron als mokkels.nl in twijfel?:)
I REST MY CASE :stop:

wimmeltje
26 juni 2003, 09:53
weet iemand welke versterkers avril lavigne gebruikt?
die vind ik wel mooi namelijk, misschien kan k hem ook kopen.

Evan Taubenfeld:
Mesa boogie Dual rectifiers, TC G-Major, rack cry baby, GCX ground control. PRS gitaren, zowel single cut als custom 24..

Die andere gitarist weet ik niet. Ik was zelf ook erg benieuwd naar de gear van evan.

En ja, je bent niet de enige, ik vind avril ook goed om aan te horen... :razz:

Polytheme Pam
28 juni 2003, 03:53
ben niet echt iemand die artiesten afzeikt...maar Live is Avril echt TENENKROMMEND SLECHT!!!!!!

Speeddemon
29 juni 2003, 16:44
Allemaal jaloezie en afgunst!!! Ze zouden maar wat graag in de schoenen van Avril willen staan.
Precies, ze zouden maar wat graag in de douche MET Avril willen staan! :lol: :wink:

"Damn, lil' ho, where's yo' tits? Come on be-yotch, you gotta SHAVE that thang.... I ain't puttin' my schlong there ya skank!"

8-)

Wat die drie foto's betreft, ik vind d'r wel lief lachen op die 3e foto (met nep-vlechtjes)...

ilovemyguitar
5 juli 2003, 17:46
Wat zijn jullie toch allemaal onaardig tegen haar....


Arvil gebruikt Park Buizenversterkers...daarom hebben hun live zon goed geluid! :)


Avril gebruikt achterlijke mongolen die geen gitaar kunnen spelen maar wel kunnen springen (dus ze zijn stoer)... daarom hebben hun live zon goed geluid! :)


:D :lol:

Negative K3 fan
5 juli 2003, 17:53
uhm i love your guitar, ik weet niet of je avril wel eens hebt gezien, maar die ene gitarist die kan best wel spelen en ook zingen... zal me niks vberbazen dat hij avril gebruikt als opstapje voor zn eigen avontuur.

V!N
5 juli 2003, 20:44
uhm i love your guitar, ik weet niet of je avril wel eens hebt gezien, maar die ene gitarist die kan best wel spelen en ook zingen... zal me niks vberbazen dat hij avril gebruikt als opstapje voor zn eigen avontuur.

feest .. krijgen we er weer zo'n achterlijk bandje als blink of bust bij .. :roll:


ps: Avril = lief

Liam Gallagher
7 juli 2003, 00:22
uhm i love your guitar, ik weet niet of je avril wel eens hebt gezien, maar die ene gitarist die kan best wel spelen en ook zingen... zal me niks vberbazen dat hij avril gebruikt als opstapje voor zn eigen avontuur.

feest .. krijgen we er weer zo'n achterlijk bandje als blink of bust bij .. :roll:


ps: Avril = lief

Hoe kan je Blink 182 nou vergelijken met Bust of Avril. Ik weet niet zeker maar volgens mij is Blink wel echt hoor. Ik ben geen fan ofzo.

plusminus
7 juli 2003, 12:19
Wat zijn jullie toch allemaal onaardig tegen haar....


Arvil gebruikt Park Buizenversterkers...daarom hebben hun live zon goed geluid! :)

Park buizenversterkers zijn zeker wel goed , ik snap deze opmerking niet helemaal.

Rw
8 augustus 2004, 10:27
ik vind avril vet goed en ze gebruikt alles ook marshalls en dat soort spul
kijk naar de clip van my happy ending kan je het zien op het einde

EmgMaster
8 augustus 2004, 10:46
beetje jammer :roll: :roll:

SilverFoo
8 augustus 2004, 12:22
Jeeezzz*** wat is dit voor kinderachtig gelul? Geef gewoon antwoord, of geef geen antwoord. Ga niet allemaal onzin uitkramen.

In de "my happy ending" clip speelt avril volgens mij over een marshall jcm900 top, met bijbehorende kast.

Daarnaast kan ze live wel ongeloofelijk slecht zingen, ze doet het iig live. Iets wat je niet van elke band kunt zeggen. En DAARNAAST heeft ze het toch maar even gemaakt, ze is toch wel fuckin populair.

Om het nog maar eens even te zeggen: respecteer ieders mening over bands/artiesten/gear of whatever.


...... stelletje kleine kinderen...... pffff... en dat met 30 graden

Chroxy
8 augustus 2004, 12:35
ik heb avril van heeeel erg kort bij gezien op RaR, en vogges mij speelde ze op een 1kanaals jcm 800 + cab..

andy
8 augustus 2004, 13:59
:o Kijk eens goed naar de data, dit topic was allang dood en begraven, totdat die maffe Rammer het weer omhoog haalde. :-?

Sir Peckerkäse
8 augustus 2004, 14:19
avril lavigne gebruikt hele dope versterkers waar erg chill geluid uit komt

Chroxy
8 augustus 2004, 14:20
hehe, ik dacht dat ie van juni 2004 was.. maar neej.. juni 2003..

waar maken we ons toch druk over.. en dat een jaar later :-D

andy
8 augustus 2004, 14:24
Rammer haalt op het hele forum oude avril topics weer omhoog.

RRRobin
8 augustus 2004, 14:52
:o Kijk eens goed naar de data, dit topic was allang dood en begraven, totdat die maffe Rammer het weer omhoog haalde. :-?

wou ik net zeggen idd :o

ieme
8 augustus 2004, 17:58
Zet gelijk dan ff neer welke versterkers direct, kane, etc gebruiken, dan zijn we gelijk van het gezeur af.

Kane:
Dinand - Vox AC30 handwired & Orange AD30
Dennis - 2 VHT pittbull 45 head & Mesa Roadking

Direct:
Spike - 2 Bogner XTC heads
Tim - Line 6 HD147 en rack met XT pro

Zo goed? :wink:

Ronald
8 augustus 2004, 20:46
sinds wanneer kan avril gitaar spelen :-? ?

ik vind avril echt een van de zieligste persoontjes in de hele top 40 , en daar zitten toch een hoop zielige persoontjes :roll:

Embryoyo
9 augustus 2004, 14:35
Rammer haalt op het hele forum oude avril topics weer omhoog.Wat een mafkees ook. :lol:

ieme
9 augustus 2004, 17:47
Rammer haalt op het hele forum oude avril topics weer omhoog.Wat een mafkees ook. :lol:
Ja wie doet nou zoiets, t is 30 graden buiten en meneer die haalt ff avril topics omhoog!
Wedden dat ie de zoekfunctie gebruikt heeft! En wedden dat ie de dvd van avril ook in huis heeft!
HAHAHAHA

Soulflyhigh
9 augustus 2004, 18:35
Heeft ze een DVD dan? Geil :-D 8-)

Speeddemon
9 augustus 2004, 18:42
Maar de songs zijn ongecompliceerd en pakkend. .
Ik vind sommige songs van haar juist 'complicated'! :roll:

mijnechtenaamisalvergeven
9 augustus 2004, 18:43
Maar de songs zijn ongecompliceerd en pakkend. .
Ik vind sommige songs van haar juist 'complicated'! :roll:

rotflmao! :D

Bluesbreaker
9 augustus 2004, 19:17
kan er speciaal voor lui zoals rammer® niet een speciaal onderdeel komen op dit forum?

ieme
9 augustus 2004, 19:42
maar t is wel een geil wijf!

Embryoyo
9 augustus 2004, 19:49
Valt mee.

Thom TK
9 augustus 2004, 21:23
Avril is lekker jah.
Damn!

Ronald
9 augustus 2004, 21:44
ik vind het ook een geil wijf hoor :-D yum

maar ze moet uit de muziekbusiness en snel ook

ze kan beter gaan eh.... acteren als jullie begrijpen wa ik bedoel gna gna :-D

ieme
9 augustus 2004, 22:16
ik vind het ook een geil wijf hoor :-D yum

maar ze moet uit de muziekbusiness en snel ook

ze kan beter gaan eh.... acteren als jullie begrijpen wa ik bedoel gna gna :-D

Ja van die films met die moeilijke conversaties enzo :lol:

Thom TK
9 augustus 2004, 22:22
ik vind het ook een geil wijf hoor :-D yum

maar ze moet uit de muziekbusiness en snel ook

ze kan beter gaan eh.... acteren als jullie begrijpen wa ik bedoel gna gna :-D

Ja van die films met die moeilijke conversaties enzo :lol:

En veel actie-scenes.

vinni
9 augustus 2004, 22:53
Volgens mij is er een hele serie DVD's van haar...

"Avril does Dallas" :-D :-D :-D

Komt-ie Heritage toc nog van pas.....


Groet,
Vinni

Ronald
10 augustus 2004, 13:13
:-D gna gna gna

of avril fucks the music industry :wink: een biografische film over hoe ze zo'n succes heeft gekregen :roll: