PDA

View Full Version : Pedalsnake en afwerking hiervan



crossandgo
17 januari 2013, 14:40
Hallo,

Voor gebruik on-stage heb ik sinds kort de pedalsnake kabel aangeschaft. Zie: www.pedalsnake.com (http://www.pedalsnake.com)
Ik werk met een draadloos systeem (shure) en een GT-10, een losse pedaal voor m'n engl versterker en nog een losse tuner voor m'n 2e gitaar on-stage die via een andere DI en draadloos systeem op een andere versterker zit. Nu wil ik graag op de grond bij m'n pedalen iets maken waar de kabel in eindigt en waar bijvoorbeeld aan de buitenkant aansluitingen zitten die ik dan met kabels weer aansluit op de pedalen. Kortom, orde scheppen in de dradenboel, de pedalsnake zorgt er al voor dat ik m'n draadloze ontvangers en stroomtoevoer niet meer bij m'n voeten heb liggen...) Aan de andere kant van de kabel, zeg maar bij de versterker, wil ik de 2 draadloze ontvangers, 2 DI's en de powersupply's monteren. Bij voorkeur in een kist ofzo waar dan weer aan de buitenkant aansluitingen zitten om de kabels naar de amp aan te sluiten. Mijn vraag, zijn er gitaristen onder ons die iets vergelijkbaars hebben en tips voor mij hebben om dit te maken? Misschien goeie ideeen om een specifieke behuizing hiervoor aan te schaffen en voorbeelden hiervan?

Alvast bedankt!

groet,
Werner