PDA

View Full Version : Mayones Seymour Duncan competitie entry



Fusion
15 januari 2013, 22:19
Ben niet echt een solo gitarist en ik ga ook zeker niet winnen, maar vond t leuk om te doen anyway...


http://www.youtube.com/watch?v=f_ADeYAXqVc

Duhsjaak
16 januari 2013, 15:15
Hi F
Je moet je natuurlijk van mij geen ene pest aantrekken. Dat doe ik zelf al niet eens. En ik roep het och maar:
- Als je nou weet waarin je goed bent
- En dat bijzondere/die fraaie kwaliteit heb je al uitgebreid bewezen
- Waarom ga je je dan meten met gasten die jou (misschien)
- en mij (in ieder geval)
- het snot voor de ogen spelen?

Als je toch aan een wedstrijd verpissen wilt mee doen ga je toch je camera niet starten nadat je 5 minuten geleden al hebt gepist?

Nou dan! Doe dus niet zo eikelig, neem zo'n vreselijk mooi Fusion stukje (kort het desnoods iets in) en laat die puistenkoppen van hun treurige bureaukrukjes vallen. Echt! Ze zullen niet weten wat ze geraakt heeft.

Mijn 2 Euro's want pennies hebben we hier niet.
Vriendelijek groet, Gus

Fusion
18 januari 2013, 09:04
Haha dankjewel Gus. Ja soleren is normaal niet mijn ding, dus ik begeef me idd op glad ijs. Zeker gezien de anderen me idd wegspelen. Maar ik vond de backing track mooi, mijn vrouw spoorde me aan om mee te doen, en ik vond t leuk eens n uitdaging aan te gaan ;-)

Duhsjaak
18 januari 2013, 09:45
Hi F
Ben teveel aan het uitwaaieren geweest?

Punt 1
Achter iedere succesvolle kerel staat een snuggere vrouw.
Jou tegenspreken? Prima!
Haar tegenspreken? No way!

Punt 2
De backing is zeker mooi. Dat hoor je wel eens heel wat minder.

Punt 3
Je maakt instrumentale dingen. Je doet niet anders dan soleren. Of ervoor zorgen dat ik denk dat je dat doet. Je zit alleen in een andere league dan die shredders en zo. Nou en?

Punt 4
Val ze aan met jouw wapens. Met jouw sterke punten. En die zijn er plenty.

Als je gek bent op tourfietsen, schrijf je je niet in voor de triatlon omdat daar ook in wordt gefietst.

Punt 5
Jij kan inderdaad niet soleren. En ik wou dat ik dat ook niet zo kon.

Jij als mokummer kent de kreet: Ongelogen!
Doe niettemin wat je wilt doen, zo opende ik ook.
Vriendelijke groet, Gus

Brum
18 januari 2013, 11:15
Ik reageer eigenlijk nooit in dit gedeelte en volgens mij is dit ook de eerste keer en met reden. Punt 1, niet dat Calimero gedrag!! De techniek heb je gewoon en je kan echt wel soleren, maar je moet wel willen.;) Waar het bij jou vooral aan schort is emotie, wat zich vooral vertaalt in een robot-achtige frasering. Je maakt bijvoorbeeld in deze solo niet één keer je vibrato lekker af en bends hoor ik nauwelijks, allemaal dingen die een solo extra sjeu geven voor de luisteraar. Als je dat doet en niet teveel let op je timing en netheid, die echt heel oké is op zich, dan denk ik dat je hele goeie solo's gaat spelen. Het moet wel een beetje in je zitten, dat helemaal in een solomoment klimmen en niet teveel letten op al die bijzaken, die op zich ook heel belangrijk zijn, maar, vind ik, ondergeschikt aan het gevoel van een solo.

Fusion
19 januari 2013, 10:31
Dank heren voor het zeer nuttige commentaar!