PDA

View Full Version : Aloha allemaal



Rowdy Prins
15 januari 2013, 19:11
Ik ben Rowdy,
Ik ben 16 jaar. Ik speel nu zon 3 jaar gitaar. Ik speel ook in een bandje. Mijn muzieksmaak is vooral de jaren 60/70 psychedelische rock (Denk Pink Floyd, The Doors, Jimi Hendrix, Jefferson Airplane) Maar eigenlijk houd ik wel van de meeste muziek (Met uitzondering van die moderne pop''muziek'' :P ) Behalve muziek heb ik verder niet echt hobbies. Doe nu mn laatste jaar HAVO en volgend jaar wil ik naar het conservatorium in Zwolle. Verder valt er niet zo veel over mij te vertellen ben ik bang. Behalve gitaarspelen doe ik namelijk niet zo veel :P
Rock On
Rowdy :harmony:

Duhsjaak
15 januari 2013, 19:47
Howdy Rowdy!
Leuk te zien dat andere mensen bezig zijn met dezelfde periodes in de muziek geschiedenis. Psychelica vooral om naar te luisteren voor mij. Zelf maak ik iets anders.
Ik zeg: Hartelijk welkom met je goede smaak (smiley) en veel plezier met je muziek en hier op het forum.
Vriendelijke groet, Gus

Rowdy Prins
15 januari 2013, 20:12
Bedankt. Ik las net je bericht. Echt tof. Ik ben gek op dat oude spul. Jammer dat de jonge mensen zo weinig met deze muziek hebben. Tis zo mooi :) Naja. Zolang de liefhebbers er maar lol in hebben, toch? ;)
Gr Rowdy :harmony:

ramses-oranje
15 januari 2013, 21:27
Bedankt. Ik las net je bericht. Echt tof. Ik ben gek op dat oude spul. Jammer dat de jonge mensen zo weinig met deze muziek hebben. Tis zo mooi :) Naja. Zolang de liefhebbers er maar lol in hebben, toch? ;)
Gr Rowdy :harmony:
ik ben 15 kan nog geen noten lezen ofzo maar kan met trots zeggen dat ik de intro van wish you where here onder de knie heb ben allang blij dat mijn broer(17) deze aan mij heeft kunnen leren mischien komt het door mijn opvoeding maar ben gek op bob marley jimmy hendrix en natuurlijk pink floyd

cale0
15 januari 2013, 22:14
Of je hebt gewoon de verkeerde vrienden groep xD
Bijna alle mensen waar ik mee om ga luisteren wel van die oude troep, en ik ook :D

Zolang jij het maar mooi vind! Ik trek me persoonlijk altijd heel erg weinig aan wat andere voor muziek luisteren.
Het scheelt een hoop discussies en muzieksmaak is nogal persoonlijk :)

Rowdy Prins
16 januari 2013, 07:59
Haha idd. Mij boeit het verder ook bar weinig wat anderen leuk vinden. Zolang ik het kan luisteren spelen :P Maar het zou toch wel leuk zijn om een paar jammaatjes te hebben die ook van die muziek houden. Nou ben ik nu 2 vrienden aan het heropvoeden :P gaat de goede kant op :D
Rowdy :harmony: