PDA

View Full Version : reggae fans



ramses-oranje
14 januari 2013, 21:26
ik ben benieuwd of er meer reggae fans zijn op dit forum en als dit zo is laat het dan vooral weten ik hou van vrijwel alle muziek maar luister het liefst reggae als je nog wat nieuwe muzikanten weet hoor ik dat graag als je alleen een nummer weet van iemand maar alleen dat nummer goed is ben ik benieuwd welke ik ben altijd op zoek naar nieuwe muziek vooral naar reggae met mooie acoustics net als mijn voorbeeld bob marley ik hou van de rustige gitaar ik hoop dat jullie dus nog wat simpele tabs ben niet zo ervaren dus niet al te moeilijk alle vormen van reactie zijn welkom alvast bedankt

Rizz
14 januari 2013, 21:35
Fan is een groot woord, maar vooral 's zomers erg lekker.. Groundation, Alpha Blondy, Burning Spear enzo.. Lekkâh!!

Maarre, af en toe een puntje, komma of een hoofdletter in je tekst leest wat makkelijker.. ;)

Als lekker beginnersnummertje: Is there anybody out there van Pink Floyd (http://tabs.ultimate-guitar.com/p/pink_floyd/is_there_anybody_out_there_ver3_tab.htm), redelijk makkelijk tokkeltje..

ramses-oranje
14 januari 2013, 21:59
echt heel erg bedankt ga zo de tabs op zoeken en die bands ff beluisteren ben ik ook weer een tijdje zoet mee als je nog wat reggae zoekt is damian marley ook zeker een aanrader anders natuurlijk ook bob marley of ziggy marley en peter tosh dat zijn echt mijn favorieten

Rowdy Prins
15 januari 2013, 19:25
Ik ben gek op reggae. Vooral bob marley and the wailers, toots and the maytals, augustus pablo etc.
Ook The John Butler Trio vind ik erg gaaf. Niet per se reggae. Meer een akoestische combinatie van reggae, funk, rock, beetje hiphop, country, blues etc. Ook erg lekker om naar te luisteren.
Rowdy :harmony:

ramses-oranje
15 januari 2013, 21:21
Ik leer echt al veel nieuwe muziek kennen ben echt super blij, hou van bijna alle muziek dus maakt natuurlijk niet uit of ze ook hiphop country of blues enzo maken, ben voor namelijk reggaea aan het luisteren maar meer muziek stijlen van de zelfde muzikanten vind ik alleen maar leuk. Bedankt vind burning spear vooral helemaal te gek en ga nu naar jou aan raders luisteren ik weet zeker dat het goed is.

Rowdy Prins
17 januari 2013, 15:37
http://www.youtube.com/watch?v=bYfJInX0etk
Dit vind je vast ook leuk.
gr Rowdy :harmony:

ramses-oranje
20 januari 2013, 15:55
ja is zeker gaaf heb heerlijk om naar te luisteren en lekker rustig de trompet die er in zit is geweldig vind ik altijd bij reggae