PDA

View Full Version : Enter Sandman (Metallica) Cover



TuningGamer
14 januari 2013, 21:25
Eerste 'goede' opname ooit!


http://www.youtube.com/watch?v=_GVd1Kgzs3w

Ik hoor graag commentaar! :)

Jeffrey Kroonenberg
14 januari 2013, 21:32
Klinkt lekker hoor:)

TuningGamer
15 januari 2013, 12:24
Klinkt lekker hoor:)

Bedankt, altijd tof om te horen! :)

Duhsjaak
16 januari 2013, 03:21
Hi T
Het meespelen met een stuk muziek van anderen, heeft onvermijdelijk tot gevolg dat je je gitaar 'erin' probeert te mengen. Dat je probeert te spelen als het origineel en daardoor je bijna zo min mogelijk opvalt.
Nou moet je niet te bescheiden zijn over humble beginnings, maar het kan geen kwaad je eens af te vragen of je persoonlijke geluid niet teveel in de verdrukking komt.

Als dit is wat je voor ogen had, zoveel mogelijk achtergrond behang - achtig, dan is er niks mee mis en dan is je poging super goed gelukt.

Als je nu of een andere keer iets persoonlijkers wilt proberen, iets dat jouw muzikaliteit recht doet, dan zet je je energie nu/op deze wijze in op een koers die op dat punt niets zal opleveren.

Je kunt namelijk best ook zoeken naar een geluid dat je mooi vindt en dat met respect voor helden en idolen. Wil je iets anders dan een soort karaoke voor gitaar, dan stel ik voor dat je daaraan deze week nog begint. Die verandering komt altijd naar aanleiding van een besluit. Muziek maken (schilderen, beeldhouwen, plateelwerk etc.) zijn allemaal wilszaken. Go with the flow is voor dooie vissies. Je zult een beslissing moeten nemen en doelbewust naar die beslissing toewerken.

Ik hoor iemand die de mogelijkheid en muzikaliteit in zich heeft om uit te groeien tot een leuke gitarist. Nou jij nog.
Vriendelijke groet, Gus