PDA

View Full Version : Goede zaak voor vervangen pickups in Utrecht



Mobassintheplace
14 januari 2013, 20:26
Hallo,

Ik wil graag mijn pickups laten vervangen en wil dat dit met aandacht word gedaan.

Ik zoek dus een winkel die dit zorgvuldig verricht. Heb jij ervaring met een winkel in Utrecht? Laat het me dan ff weten.

Groetjes

Chris Winsemius
14 januari 2013, 20:29
Martijn Vink bij Dirk Witte op de A'damse straatweg
Ebbbeling aldaar moet het ook goed kunnen
Zelf voorlopig geen tijd

Mobassintheplace
14 januari 2013, 20:32
Martijn Vink bij Dirk Witte op de A'damse straatweg
Ebbbeling aldaar moet het ook goed kunnen
Zelf voorlopig geen tijd

Thanks. Ik zal ze morgen even bellen en vragen hoeveel dit gaat kosten. Welke raad je me echt aan?

Martin_
14 januari 2013, 20:51
Je zou Arjan (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?157457-AJGuitars-website) ook kunnen vragen. Zijn tarieven staan op zijn website. Heb zelf echter geen ervaring met zijn werk.

D3nnis
14 januari 2013, 20:55
Of bijvoorbeeld Eleveld in Vianen.

allochthomas
14 januari 2013, 21:02
Ik heb een soldeerbout en ik doe het gratis als je dat wilt

Pepe
14 januari 2013, 21:16
... is er juist voor dit soort klusje een heel netwerk opgericht.. moet er wel na verwezen worden natuurlijk....

allochthomas
14 januari 2013, 21:19
http://www.gitaarhulp.nl/

Mobassintheplace
14 januari 2013, 21:48
Ik heb een soldeerbout en ik doe het gratis als je dat wilt

Dat is een vriendelijk aanbod. Heb je ervaring met het solderen van pickups?

allochthomas
14 januari 2013, 22:02
Ik ben oprecht de tel kwijt hoe vaak ik wel niet mijn pickups heb veranderd in mijn strats, ik sleutel best vaak aan mijn gitaren. Als het geen extreem exotische schakel schema's zijn heb ik die pickups zo vervangen, kan ik je meteen leren hoe je het zelf kan doen :)

stuur maar een pm als je een afspraak wilt maken

D3nnis
14 januari 2013, 22:11
... is er juist voor dit soort klusje een heel netwerk opgericht.. moet er wel na verwezen worden natuurlijk....

Ja, maar als een topic over dit netwerk bovenaan staat in de elektrische gitaren-rubriek, en in een subrubriek wordt er toch specifiek om een zaak/winkel gevraagd....dan is dat ook best toch? :-)