PDA

View Full Version : Tex Mex op 50's Classic



john.3001
20 juni 2003, 12:37
Ik ben gister ff bij de gitaarshop geweest om wat informatie in te winnen over die mexicaanse strat classics. En nu hing daar een mex 50's classic met tex-mex elementen (700 nogwat euro).
Ik dacht, :???: ? Daar zaten toch standaard van die staggered pole coils in?
Ja, dat klopt ook, zegt die kerel, maar je kan ze ook bestellen met tex-mex elementen. Dat is dan zeg maar weer een ander model :???: .

Weet iemand hier meer van? Kun je alle modellen van Fender gewoon met tex-mex elementen bestellen?
Ik wist er namelijk niks van?

Wicked Willy
20 juni 2003, 12:52
Als je genoeg geld hebt is bij fender alles mogelijk.......maar je kunt ook losse Texas Specials kopen en ze zelf in je gitaar zetten.

Wilson
20 juni 2003, 14:51
ff vraagje tussendoor hoor, maar tex mex pickups zijn dat zon beetje de mexico en dus goedkope versie van texas specials??

john.3001
20 juni 2003, 15:11
Als je genoeg geld hebt is bij fender alles mogelijk.......maar je kunt ook losse Texas Specials kopen en ze zelf in je gitaar zetten.

als je ze los koopt en dan in je gitaar zet ben je niet veel goedkoper uit (helemaal niet als je dat moet laten doen)...

qwerty
21 juni 2003, 10:47
ff vraagje tussendoor hoor, maar tex mex pickups zijn dat zon beetje de mexico en dus goedkope versie van texas specials??

Nee, zijn pickups met ongeveer dubbele output als normaal, met meer hoog mid. hebben overigens WEL staggered polepieces. (heb er een in middenpositie op mijn tele.

Jeee
21 juni 2003, 11:04
ff vraagje tussendoor hoor, maar tex mex pickups zijn dat zon beetje de mexico en dus goedkope versie van texas specials??

een waarheid als een koe.