PDA

View Full Version : even voorstellen



ramses-oranje
13 januari 2013, 15:13
hallo
ik ben ramses ik ben 15 jaar ik speel graag gitaar en houd er van om zelf een beetje liedjes te schrijven samen met mijn vrienden gitaar is voor mij een manier om de tijd te doden met plezier en vooral als je een eigen nummer schrijft is het plezier nog groter en ik ben dus op dit forum terecht gekomen om te kijken wat andere mensen van mijn leeftijd of ouder met hun gitaar kunnen en of ze het ook leuk vinden om liedjes te schrijven ik heb zelf een paar intros geschreven en hoop hier feed back op te krijgen ik hoop dat gitaar voor jullie net zo veel betekent als voor mij ik hoop snel van jullie te horen

ramses-oranje
13 januari 2013, 15:28
ben vergeten te vertellen dat ik op een mooie Braziliaanse gitaar speel die ik van mijn vader heb gekregen ontstemt een beetje snel door de nylon snaren maar het geluid klinkt geweldig het merk zou ik niet weten maar het is een goeie gitaar helemaal uit 1 stuk houd en heeft al flink wat te verduren gehad(het is namelijk de oude van mijn vader) ze heeft wat littekens maar ben er trots op om er op te mogen spelen ze heeft een mooie zwoele en smoothe klank het zou niet lang duren om van haar te leren houden als ik doe ik speel nu 2 maanden gitaar kan nog niet echt akkoorden spelen want de vinger zetting is toch nog wel lastig maar ik vind niks lekkerder dan toch nog wel lekker om heerlijk uren lang intros te spelen ben helemaal verkocht ben echt blij dat ik begonnen ben

Duhsjaak
14 januari 2013, 22:29
Hi Trotse Gast
Wat een leuk intro. En wat een enthousiast verhaal. Ik heb er wat moeite in gestoken om te snappen wat je schrijft (punten en zo doe je niet aan - ben ik ouderwets als ik dat makkelijker vind lezen?), maar nu dat dat is gelukt maakt het verhaal mij helemaal blij.

Ik weet helemaal niks van acoustische gitaren (weet zelfs niet eens hoe je dat schrijft), maar ik weet alles van gitaren die je een brede grijns op je gezicht toveren. En dat is een grijns die er uren, nadat die gitaar is weggezet, nog op staat.

Wat zijn wij toch een mazzelpikkies dat wij het genieten van een mooie klank tot kunst hebben je weet wel.

En ik meen het serieus! Hartelijk welkom. En genieten maar!
Hoop veel van je te zien en te horen!
Vriendelijke groet, Gus

ramses-oranje
15 januari 2013, 10:09
Je zal zeker nog veel van mij horen, en zal proberen te letten op mijn hoofdletters en punten heb een beetje teveel gewhatsapped en let er nu niet meer op.