PDA

View Full Version : Hey, mag ik me effe voorstellen?



trikker
12 januari 2013, 15:47
Hey iedereen,

sta me toe dat ik me even voorstel. Mijn naam is Patrick, 43 jaar oud (of jong, naargelang het moment :) ), geboren Belgisch Zuid-Limburger.

Een 15 tal jaar geleden ben ik met gitaarrammelen (spelen kan je dat niet echt noemen) begonnen en door professionele, persoonlijke en andere heb ik de laatste 7 jaar mijn gitaar eigenlijk niet meer in handen gehad. Ik heb onder een dikke laag stof in een koffer nog een Fender USA Strat liggen, evenals een vrij goedkope akoustische Simon & Patrick. Niks speciaals eigenlijk, aangezien ik maar een heel bescheiden hobby-gitaarspeler ben.

Een paar maanden geleden heb ik mijn akoustische gitaar echter uitgeleend aan mijn nichtje en 2 weken geleden is er een groot onheil over ons gekomen... Ongevalletje met de gitaar en nek gebroken. Jammer maar helaas...

Echter, door dit is de zin en de fascinatie om gitaar te spelen terug! Ik ben opgegroeid met grunge (Pearl Jam, Nirvana, ....) en ben nu in een fascinerende reis verzeild door de discografie van Pink Floyd. Muziek van voor mijn tijd was waar ik nooit in geinteresseerd was. Nummers als 'wish you were here' en 'comfortably numb' hebben me nu echter compleet van mijn sokken geblazen.

Zo, dat in een notendop. Ik vrees dat ik jullie niet veel ga kunnen bijbrengen gezien mijn zeer beperke ervaring en kennis maar ikzelf heb toch al een massa info op dit forum gevonden! Bedankt hiervoor!

Patrick

muziekschuur
12 januari 2013, 16:36
Zwarte USA Strat?

Daar hoort dan een mooie Hiwatt bij. Er zijn nu heel leuke 20 watt en 7 watt hiwatt versterkertjes... Zou leuk kunnen zijn...

Ken je de website Gilmourish al? Staan wat mp3tjes op, kun je meespelen met je helden...

http://www.gilmourish.com/

trikker
12 januari 2013, 17:59
Coole site! Bedankt hiervoor! Met die backing tracks kan ik me uitleven.

Neen, de Strat is een Sunburst 40th Aniversary. Ik heb die altijd te mooi gevonden om weg te doen en daar ben ik nu heel erg blij mee.