PDA

View Full Version : Voorstellen



knagieknagger
11 januari 2013, 18:20
hallo,

Mijn naam is Niels ik ben 15 (bijna 16, nog 19 dagen)jaar,
Ik speel al 8 jaar spaanse:noob: gitaar en 1 jaar elektrische:strat: gitaar, ik ben begonnen op mijn 7e dus
8 1/2 jaar ervaring en ben nu aan het sparen voor een semi akoestische:lp: gitaar (een Yamaha CPX500) maar die is er met mijn verjaardag denk ik wel, ik weet alleen nog niet welke kleur Zwart of Naturel.
Ik speel vooral liedjes met akkoorden maar de laatste tijd ook steeds meer met fingerpicking en andere soorten aanslagen en ik zing soms ook terwijl ik gitaar speel.
Ik speel ook sinds 2a3 maand een beetje keyboard maar dat wil niet echt vlotten :seriousf:
Ik luister ook veel naar muziek die ik graag wil spelen (op het moment dat ik dit schrijf is het liedje dat ik aan het oefenen ben (om te spelen en te zingen) https://www.youtube.com/watch?v=XIMhi2MPuaM




als je nog iets wilt weten dan zet je het hieronder maar neer (of en PM als je dat liever hebt)

cale0
11 januari 2013, 18:26
Ben je ook op 9 februari jarig? Ik namelijk wel :)

Trouwens, welkom op het forum en succes met sparen :)

knagieknagger
11 januari 2013, 18:37
mijn fout :( nee het moet zijn 19 dagen = 30 januari voor als ik het nog eens fout heb uitgerekend

ramses-oranje
13 januari 2013, 15:54
i zou voor naturel gaan heb ik ook vind ik toch wel mooier als dat gelakte zwart kan natuurlijk ook mooi zijn maar dat naturel blijft echt op #1 voor mij