PDA

View Full Version : Welke effecten gebruikt Tom Morello?



Arnie
20 juni 2003, 10:43
Weet iemand welke effecten Tom Morelle precies gebruikt? :???:
Zelf heb ik een wah en een digitech whammy (weet niet zeker) gehoord.

Alvast bedankt! :P

iam
20 juni 2003, 11:00
check guitargeek.com

http://guitargeek.com/rigs/img/r/ratm_tom_1998.gif

Dirk_Hendrik
20 juni 2003, 11:04
Niet geheel correct. De Ibanez DFL komt uit de master series en is dus een DFL. Zonder de 10 dus. De DFL-10 (die de powerseries of 10-series suggegeert) bestaat niet.
Mooie flanger. Reken op een euro of 65 op ebay.

Mithrandir
20 juni 2003, 11:06
Alleen dit plaatje dateert wel uit de RATM tijd, 1998 ongeveer. Guitargeek is niet altijd even utd en je maakt mij niet wijs dat ie in die 5 jaar niks aan zijn setup heeft verandert.

iam
20 juni 2003, 11:11
Alleen dit plaatje dateert wel uit de RATM tijd, 1998 ongeveer. Guitargeek is niet altijd even utd en je maakt mij niet wijs dat ie in die 5 jaar niks aan zijn setup heeft verandert.

daar heb je wel een point

wat hij heeft veranderd is toch ni zo goed dan... ik kom slecht van die spacey solo's bij audioslave :???:

skabouter
20 juni 2003, 11:27
haha, vette plaatjes zijn dat :)
ik kijk nu voor het eerst opde site. mooi is dat man !
vooral die rig van Wes Borland is erg extreem. WTF :o

Wicked Willy
20 juni 2003, 12:16
Aan de live-beelden van Pinkpop te zien heeft hij toch vrijwel niets aan zijn setup veranderd, zelfde amps, zelfde cabinet, zelfde gitaren, nog steeds een whammy, misschien wat andere nieuwe pedaaltjes, maar dat zal wel meevallen.

Arnie
20 juni 2003, 14:51
Bedankt voor de snelle reactie! :-D
Ik kijk ook voor de eerste keer op guitargeek.com, is inderdaad een vette site. Het is alleen jammer dat er niks van James Hetfield op staat, ik heb in ieder geval niks gevonden....

Laters! :strat:

Droffie
20 juni 2003, 15:07
Z'n amp en cab zijn niet veranderd. Hij speelt wel op twee nieuwe LP's standard 2002. Cherry burst en Honey burst. Heb ik 'm in zijn RATM tijd niet op zien spelen.

PluueeR
20 juni 2003, 15:56
Dan heb ik toch goed gezien op Pink Pop dat ie dezelfde top heeft als ik :).

Dat is wel weer stoer.

Bigfoot414
21 juni 2003, 15:26
Wel geinig als je kijkt dat hij eigenlijk niet zoveel effecten heeft, maar dat hij ze tot in de kleinste details weet te beheersen, zodat het lijkt alsof hij alle mogelijke effecten voor zich heeft liggen :-D

Herdjie
21 juni 2003, 19:41
haha, vette plaatjes zijn dat :)
ik kijk nu voor het eerst opde site. mooi is dat man !
vooral die rig van Wes Borland is erg extreem. WTF :o

Haha ja ziet er echt cool uit ja!
Maar ik vraag me af, waarom heeft die drie keer een Boss RV3???

Chris Wolstenholme
21 juni 2003, 19:46
andere settings?

alhambra
21 juni 2003, 20:44
Als ik hewt goed heb begrepen gebruikt hij op het album ook de roger linn adrenalinn :-D :-D :-D :-D voor die speciale ritmische effecten.