PDA

View Full Version : Gretsch brian setzer hotrod‏



rockabilly13
10 januari 2013, 20:22
Hoi ben nieuw
ik weet niet zo goed hoe het hier werkt,maar ik ben dus opgelicht via marktplaats en wil iedereen waarschuwen! voor deze vent!!:angry: misschien dat iemand meer info voor me heeft om deze vent te kunnen vinden....

Hendriks
10 januari 2013, 20:29
Welke vent? Iets meer info graag.

bosnialove
10 januari 2013, 20:33
Is goed, ik zal uitkijken. :P

Buzzel
10 januari 2013, 20:33
Was dat die gretsch die er voor 475 euro op stond???

Hendriks
10 januari 2013, 21:18
Was dat die gretsch die er voor 475 euro op stond???

Ja dus. Bekende werkwijze , neem een niet echt centrale locatie en reageer alleen op mensen die zo ver mogelijk weg wonen , die willem hem opgestuurd hebben en maken trouw de centjes over. Ik had ook gereageerd en aangegeven dat ik dicht bij woon en daardoor was ik niet interresant. De oplichter zelf woont mischien wel in A'dam, Maastricht ,etc.
Kut man.

bosnialove
10 januari 2013, 21:53
Sorry, maar dat is gewoon 50% eigen schuld,dikke bult.

Venlonaer
10 januari 2013, 21:57
Ja daar heb je een punt kees, maar dan hoef je niet meteen kut te reageren op de TS. Hij neemt wel zijn verlies en probeert ons voor dezelfde fout te behoeden. Dus doe eens lief :)

B-stone
10 januari 2013, 22:05
Bel balen ja, maar toch: een gretsch van 3000 euro nieuw voor 475??? Daar moet toch wat mis mee zijn, denk je toch? Hoe dan ook: aangifte doen en zoek eens op zn rekeningnr.

Sterkte!

Hendriks
10 januari 2013, 22:13
Sorry, maar dat is gewoon 50% eigen schuld,dikke bult.

Gegokt en verloren , zo zou ik het omschrijven , slachtoffer geworden van de roemruchte "Bende van Baflo Bill" .

cale0
10 januari 2013, 22:19
Gegokt en verloren , zo zou ik het omschrijven , slachtoffer geworden van de roemruchte "Bende van Baflo Bill" .

Maar als dingen te mooi lijken om waar te zijn, is dat in de meeste gevallen ook zo, je hebt maar zelden zo'n koopje er tussen zitten.
Daarnaast, zo'n gitaar haal je toch gewoon op? Je weet anders niet eens wat voor gitaar je krijgt, voor het zelfde is de gitaar zwaar beschadigd, en in dit geval kreeg hij geen gitaar.
Maar het blijft triest dat zulke oplichters bestaan.

Scarface
10 januari 2013, 22:32
Tja,dat is gewoon RUK...Maar je weet als iets te mooi is om waar te zijn,is het meestal ook TE mooi om waar te zijn..Er zijn al vaak discussies geweest over mp,ik ga boven de 150 euro altijd kijken. Is dat niet mogelijk gaat de koop niet door.

Ik doe eigenlijk sowieso geen zaken via marktplaats..

@TS doe aangifte en doe iets met de tip van B-stone.

Gr Marco

Mitch
10 januari 2013, 22:36
Sorry, maar dat is gewoon 50% eigen schuld,dikke bult.
Daar is topic starter inmiddels ook wel achter? Doe eens niet zo bijdehant. Als je niks zinnigs te melden hebt hoef je niet te reageren.

muffstuff
11 januari 2013, 10:31
Gegokt en verloren , zo zou ik het omschrijven , slachtoffer geworden van de roemruchte "Bende van Baflo Bill" .
Slachtoffer vind ik een beetje misplaatst woord, dit is meer hebberigheid.

Hendriks
11 januari 2013, 10:47
Slachtoffer vind ik een beetje misplaatst woord, dit is meer hebberigheid.

Als jij morgen zo'n Gretsch voor dat bedrag kan kopen laat je hem ook niet liggen denk ik.

muffstuff
11 januari 2013, 10:52
Als jij morgen zo'n Gretsch voor dat bedrag kan kopen laat je hem ook niet liggen denk ik.
Zie dat topic over die gitaar die voor 69 euro bij de baxshop te koop stond.

Nee, je kan op je klompen aanvoelen dat het niet klopt, als je dan toch de gok wil wagen dan rij je er persoonlijk heen. Sorry, maar voor dit soort 'oplichtings' gevallen heb ik absoluut geen medelijden.

bosnialove
11 januari 2013, 11:09
Daar is topic starter inmiddels ook wel achter? Doe eens niet zo bijdehant. Als je niks zinnigs te melden hebt hoef je niet te reageren.

Oke, als je iets zinnigs wilt horen: enkelvoud van bijdehand schrijf / typ je met een 'd' en niet met een 't'.

Anyways, wat ik ermee wilde zeggen is hetgeen wat Scarface heeft gezegd. Bovendien wist ik niet eens dat het ging om een gitaar van €3k, dat maakt je nóg minder ter goeder trouw.

Buzzel
11 januari 2013, 11:15
Zie dat topic over die gitaar die voor 69 euro bij de baxshop te koop stond.

Nee, je kan op je klompen aanvoelen dat het niet klopt, als je dan toch de gok wil wagen dan rij je er persoonlijk heen. Sorry, maar voor dit soort 'oplichtings' gevallen heb ik absoluut geen medelijden.

Tja inderdaad, was wel een beetje een inkoppertje. Zeker bij zo'n verhaal dat te mooi om waar lijkt te zijn lijkt het mij heel goed om alle feiten te checken. Denk aan het email adres van verkoper controleren, rekeningnummer controleren, vraag om informatie van de verkoper zelf. Als er dan niks bovenkomt drijven over deze verkoper dan zou het oké zijn, maar het zou mij niks verbazen dat wanneer je het bankrekeningnummer van de verkoper googelt je de oplichter vind.

Triggy
11 januari 2013, 11:18
Ik ben een van de weinigen die afgelopen zaterdag daadwerkelijk via mail contact met 'm heeft gehad vermoed ik.
Ik mailde dat zijn vraagprijs in geen verhouding stond met de werkelijke waarde en of ie misschien de 1 vergeten was (1475,00 dus)
Hij wilde er niet de hoofdprijs voor hebben in deze economische crisis, mailde hij terug.
Serienummer wilde hij me niet geven (dan ruik je al genoeg onraad), maar hij vroeg wanneer ik 'm op wilde komen halen.
Teruggemailed dat ik binnen 2,5 uur op zijn stoep kon staan met het verzoek zijn werkelijke verkoopprijs aan te geven.
Niets meer op gehoord natuurlijk, maar dat had ik ook niet verwacht -:) En ja, als je besluit om het op afstand/vooraf betalen/met opsturen probeert te regelen dan kan dat wel eens fout aflopen.
Zelf koop ik ook nooit een gitaar ongezien. Ben wel eens voor niets in Belgie wezen kijken. :soinnocent: All in the game...

Mitch
11 januari 2013, 11:25
Oke, als je iets zinnigs wilt horen: enkelvoud van bijdehand schrijf / typ je met een 'd' en niet met een 't'.

Ach gut, ik maak een spelfout. Boodschap is dus blijkbaar niet erg aangekomen, jammer.
Voordat je de volgende keer weer gaat bitchen als respons op kritiek over je postgedrag, moet je misschien iets beter beslagen ten ijs komen, talenknobbel. Het heeft namelijk niets met enkelvoud te maken.

Harry
11 januari 2013, 11:28
leuk welkom voor iemand die op een smerige manier is belazerd. Ik ben trots op jullie. :(

zoon van Piet
11 januari 2013, 11:47
Oke, als je iets zinnigs wilt horen: enkelvoud van bijdehand schrijf / typ je met een 'd' en niet met een 't'.


Ik weet dat het niet gepast is in zo'n serieus topic, maar soms lach ik me hier gewoon kapot! ;)
een bijdehand, twee bijdehanden.. o nee; een bijdehand, twee bijdehanten..

bosnialove
11 januari 2013, 12:00
Ik weet dat het niet gepast is in zo'n serieus topic, maar soms lach ik me hier gewoon kapot! ;)
een bijdehand, twee bijdehanden.. o nee; een bijdehand, twee bijdehanten..

Oh, dat wist ik niet.. O, nee, dat wist ik wel. Maar hier ging het om enkelvoud.

Maargoed, ik heb mijn punt gemaakt.

zoon van Piet
11 januari 2013, 12:13
Oh, dat wist ik niet.. O, nee, dat wist ik wel. Maar hier ging het om enkelvoud.

Maargoed, ik heb mijn punt gemaakt.

oei! je gaat er nog serieus op in... Ik moet echt vaker smileys gebruiken..

Bijdehand is een bijvoeglijk voornaamwoord en kent geen enkel- of meervoud.
Dat kan pas als je het als zelfstandig naamwoord gebruikt, meestal in de verkleinvorm: beide bijdehandjes grepen de Gretsch met beide handjes.
en het kan ook met een t: die bijdehante ZvP!

En je hebt je punt gemaakt: jouw uitspraken zijn niet terug te voeren op verregaande kennis, inlevingsvermogen of intelligentie.

bosnialove
11 januari 2013, 12:25
... Wordt geschreven met 't' indien geplaatst voor een meervoudig zelfstandig naamwoord. Wordt geschreven met 'd' indien geplaatst voor een enkelvoudig zeflstandig naamrwoord.

Kijk, ik heb e laatste twee verkeerd gespeld, burn me! ^

Voor de rest.. Kan ik maar beter niet zeggen, anders komt de moreelridder Mitch er weer tussen.

Kim Wilson
11 januari 2013, 12:28
*zelfstandig
*naamwoord
*de
*moraalridder

...

bosnialove
11 januari 2013, 12:29
Goedzo, jij snapt het.

zoon van Piet
11 januari 2013, 12:31
:)


Ik kom niet meer bij...

Ukeloeder
11 januari 2013, 12:36
http://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies%20for%20every%20occasion/popcorn_jo.gif

schizo910
11 januari 2013, 12:37
Ah, ik kom er ff naast zitten Ukeloeder...

http://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies%20for%20every%20occasion/popcorn_jo.gifhttp://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies%20for%20every%20occasion/popcorn_jo.gif

zjanke
11 januari 2013, 12:43
http://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies for every occasion/popcorn_jo.gifhttp://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies for every occasion/popcorn_jo.gifhttp://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies for every occasion/popcorn_jo.gif

Wordt nog best gezellig hier.

@Zvp: "Met bijdehante beidehande aangegrepen Gretsch", zou die voor de Spellingsgestapo komen?

Ukeloeder
11 januari 2013, 12:50
Vermits u beiden met beide handjes uit mijn popcorn blijft.

Had er al iemand IBTL geroepen?

zoon van Piet
11 januari 2013, 13:17
http://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies for every occasion/popcorn_jo.gifhttp://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies for every occasion/popcorn_jo.gifhttp://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/smilies for every occasion/popcorn_jo.gif

Wordt nog best gezellig hier.

@Zvp: "Met bijdehante beidehande aangegrepen Gretsch", zou die voor de Spellingsgestapo komen?

Wow, dames.. zitten jullie hier voor mij op de bank, zes tieten sterk? :)
Ik kom even tussen jullie in zitten..

Enne.. ik ben niet van de spellingsGestapo, ik reageerde enkel op een verbetering-met-fouten..
Maar.. als jullie me daarvoor willen straffen, dames... :)

Gooi er maar een slotje op! :)

Ukeloeder
11 januari 2013, 13:42
^_ _^
(= x =)
m.....m

prrrrrrrrrrrrr

HaroldA
11 januari 2013, 14:19
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/oplichter-actief-gretsch-brian-setzer-141799495.html

B-stone
11 januari 2013, 16:46
Topicstarter: bedankt voor uw waarschuwing! Ik hoop voor u dat u uw geld terug kunt krijgen en dat ze deze oplichter kunnen pakken: ( rekeningnummer is toch op naam? Bij de politie kunnen ze hier wat mee, als alle gedupeerde aangifte doen. Veel succes, en wie weet ;)

@ keeessss; ik snap niet dat de moderatoren nog zoveel van jou accepteren; als jij een politieagent zeiknicht noemt krijg je ook een bon. Ja of een ban in dit geval dan. En eigenlijk vraag ik mij af waarom die ban niet permanent was voor het gebruik van 2 accounts.
Boeit mij wederom weer geen flikker, maar als we toch aan het zeiken zijn gaan we toch nog even door? Wie begon er ookal weer? Ik vind alleen dat je ook best wat meer respect naar de mods uit mag hebben. :ok:

muffstuff
11 januari 2013, 16:49
Topicstarter: bedankt voor uw waarschuwing! Ik hoop voor u dat u uw geld terug kunt krijgen en dat ze deze oplichter kunnen pakken: ( rekeningnummer is toch op naam? Bij de politie kunnen ze hier wat mee, als alle gedupeerde aangifte doen. Veel succes, en wie weet ;)

@ keeessss; ik snap niet dat de moderatoren nog zoveel van jou accepteren; als jij een politieagent zeiknicht noemt krijg je ook een bon. Ja of een ban in dit geval dan. En eigenlijk vraag ik mij af waarom die ban niet permanent was voor het gebruik van 2 acounts.
Boeit mij wederom weer geen flikker, maar als we toch aan het zeiken zijn gaan we graag nog even door :ok:.

Vaak moet er voor minimaal 10.000den euro opgelicht zijn. voor een duizendje of 5 doen ze niets omdat ze dan gewoon echt teveel werk hebben. Het klinkt onvoorspelbaar, maar de politie kan ook niet alles aanpakken.

B-stone
11 januari 2013, 16:51
Maarja, als er 10 mensen voor 475 euro zijn opgelicht? En wie weet heeft die man nog veel meer spullen "verkocht" wie weet? Daarom zou ik het altijd proberen :)

Edit: ik zie dat dat toch nog steeds te weinig is, sorry :)

Pepe
11 januari 2013, 16:52
Maar.. als jullie me daarvoor willen straffen, dames... :)

Gooi er maar een slotje op! :)

Ik verdien ook straf! Ik ook een slotje!

bosnialove
11 januari 2013, 16:53
Topicstarter: bedankt voor uw waarschuwing! Ik hoop voor u dat u uw geld terug kunt krijgen en dat ze deze oplichter kunnen pakken: ( rekeningnummer is toch op naam? Bij de politie kunnen ze hier wat mee, als alle gedupeerde aangifte doen. Veel succes, en wie weet ;)

@ keeessss; ik snap niet dat de moderatoren nog zoveel van jou accepteren; als jij een politieagent zeiknicht noemt krijg je ook een bon. Ja of een ban in dit geval dan. En eigenlijk vraag ik mij af waarom die ban niet permanent was voor het gebruik van 2 accounts.
Boeit mij wederom weer geen flikker, maar als we toch aan het zeiken zijn gaan we toch nog even door? Wie begon er ookal weer? Ik vind alleen dat je ook best wat meer respect naar de mods uit mag hebben. :ok:

De account "Kees" is gebanned. Dit was mijn eerste account, deze had ik eerder dan "Kees", dus vandaar.

Wat betreft dat andere. Zolang iemand mij respect toont, toon ik dat terug.

muffstuff
11 januari 2013, 16:53
Maarja, als er 10 mensen voor 475 euro zijn opgelicht? En wie weet heeft die man nog veel meer spullen "verkocht" wie weet? Daarom zou ik het altijd proberen :)
Klopt, altijd aangifte doen. Maar verwacht niet te veel er van, als je die undercover in nederland soms ziet, dan kunnen oplichters erg lang doorgaan voordat politie actie onderneemt(nadat vaak een programma als undercover/tros opgelicht er achter aan zit)

zjanke
11 januari 2013, 16:55
Wow, dames.. zitten jullie hier voor mij op de bank, zes tieten sterk? :)
Ik kom even tussen jullie in zitten..

Enne.. ik ben niet van de spellingsGestapo, ik reageerde enkel op een verbetering-met-fouten..
Maar.. als jullie me daarvoor willen straffen, dames... :)

Gooi er maar een slotje op! :)

Nee hoor, straffen is nooit de bedoeling. Het was slechte poging tot grappige woordspeling, een voorzetje in een gesprek of iets dergelijks. een aantal reacties draagt namelijk niets bij aan de echte discussie, maar vaak ontsporen ze daardoor wel op een niveau wat popcorn rechtvaardigt.

B-stone
11 januari 2013, 16:55
De account "Kees" is gebanned. Dit was mijn eerste account, deze had ik eerder dan "Kees", dus vandaar.

Wat betreft dat andere. Zolang iemand mij respect toont, toon ik dat terug.

De account keees? Wat is dat voor een taal dan? :) zie je een foutje is snel gemaakt...

bosnialove
11 januari 2013, 16:59
Kan allebei. :')

Scarface
11 januari 2013, 17:49
Het trieste van dit verhaal is weer dat er op internet geen enkele bescherming is. Terwijl internet onze zogenaamde derde levensbehoefte is !!!!

Een verkoop site zoals MP of EB moet gewoon:

1. Altijd! geld vragen voor een advertentie,dus een fee aan de hand van de verkoopprijs.
2. De service verlenen dat als beide partijen tevreden zijn over het product er pas een deal word gesloten.

Voorbeeld:

Ik verkoop iets op MP vraagprijs 300 euro. Koper stort 300 euro op een aparte rekening van MP,koper ontvangt en gaat akkoord,ik krijg mijn 300 euro.. Bieden gaat hetzelfde dus prijs overeengekomen enz.enz.

Ik als verkoper sta garant voor de kosten van het opsturen..terugsturen zijn op kosten van de kopende partij..
Makkelijk dus…maar dan moeten sites zoals MP en/of EB zelf investeren….en dan word het moeilijk…

Mensen zijn vaak te goed van vertrouwen en/of denken dat ene koopje te pakken te hebben....:seriousf: en vaak krijgen ze dan een deksel op hun neus. En NEE....ik ben GEEN moraal ridder..maar ik vind dat internet nog lang niet veilig genoeg is en ook te anoniem...mijn mening.

Groet,
Marco

B-stone
11 januari 2013, 17:59
Het trieste van dit verhaal is weer dat er op internet geen enkele bescherming is. Terwijl internet onze zogenaamde derde levensbehoefte is !!!!

Een verkoop site zoals MP of EB moet gewoon:

1. Altijd! geld vragen voor een advertentie,dus een fee aan de hand van de verkoopprijs.
2. De service verlenen dat als beide partijen tevreden zijn over het product er pas een deal word gesloten.

Voorbeeld:

Ik verkoop iets op MP vraagprijs 300 euro. Koper stort 300 euro op een aparte rekening van MP,koper ontvangt en gaat akkoord,ik krijg mijn 300 euro.. Bieden gaat hetzelfde dus prijs overeengekomen enz.enz.

Ik als verkoper sta garant voor de kosten van het opsturen..terugsturen zijn op kosten van de kopende partij..
Makkelijk dus…maar dan moeten sites zoals MP en/of EB zelf investeren….en dan word het moeilijk…

Mensen zijn vaak te goed van vertrouwen en/of denken dat ene koopje te pakken te hebben....:seriousf: en vaak krijgen ze dan een deksel op hun neus. En NEE....ik ben GEEN moraal ridder..maar ik vind dat internet nog lang niet veilig genoeg is en ook te anoniem...mijn mening.

Groet,
Marco

zoiets heet paypal, en daarom zou 90% van de forum gebruikers ook de gitaar eerst zijn wezen bekijken. voordat ze een honderdje of 5 naar een anoniem iemand over zouden maken. internet zitten schoften bij, maar het zelfde geld voor face to face handelen. this is real life baby :)

Scarface
11 januari 2013, 18:27
zoiets heet paypal, en daarom zou 90% van de forum gebruikers ook de gitaar eerst zijn wezen bekijken. voordat ze een honderdje of 5 naar een anoniem iemand over zouden maken. internet zitten schoften bij, maar het zelfde geld voor face to face handelen. this is real life baby :)

Ja,dacht je dat ik dat niet wist....ik vind alleen dat de bescherming op verkoop sites nagenoeg nihil en te vrijblijvend is...verder zijn wij het wel eens met elkaar...

Tevens word ik liever niet met baby aangesproken.;)......:seriousf:

Groet,
Marco

bosnialove
12 januari 2013, 13:45
mod-edit: en nu gaan we allebei weer lief doen!

Kim Wilson
12 januari 2013, 13:56
Kan dat niet via PM, i.p.v. hier totaal offtopic tegen elkaar te bitchen als een stel kleuters?

rockabilly13
28 maart 2013, 21:12
yep en dat geld ben ik nu kwijt!!! nog steeds niks gehoord van mijn aangifte en mp doet ook niks heb je ook geen zak aan
het was de persoon die zijn eigen Arko noemt in Baflo
dit zijn zijn verdere gegevens


Tegenrekening 47.43.49.012
Naam HAGEDOORN A
Omschrijving gretsch
Bedrag € -499,80

maak geen geld aan hem over want het is een vuile vieze gore oplichter!!!
ip adres komt uit in REDMOND USA
ipadres =65.55.34.144

het is de oplichter van de brian setzer hotrod!!! van marktplaats
maar iemand noemde hetiets van de baflo bende????

soundbound
28 maart 2013, 21:22
zwaar kloten man!