PDA

View Full Version : wil vandaag een gitaar ophalen advies is welkom



dttd
9 januari 2013, 10:45
hallo,

ik heb gisteren een gitaar appart laten zetten en die wil ik strax oiphalen en hoopte nog even op jullie advies.
het gaat om het gitaar in de link. ik ben een beginner.

http://www.muziekhuisarons.nl/product.php?prd_id=907

Rizz
9 januari 2013, 11:03
Waarom een gitaar met versterking? Heb je die nodig? Anders zou ik het zonder doen en gaan voor een cort earth 70 of 100, die hebben tenminste nog een massief bovenblad. En dat zou beter moeten zijn! En je hoeft niet te betalen voor je versterking en dus meer gitaar voor je geld, plus dat de goedkopere elemntjes niet heel best zijn. Je kan later altijd nog een element in laten bouwen als je wat zekerder van je zaak bent..

Edit: De cort earth 70 hebben ze daar ook en die kost ongeveer hetzelfde..

En anders een earth 100 2e hands

LaurentB
9 januari 2013, 11:42
Cort is een goede keuze in die prijsklasse, en wat Rizz zegt klopt ook wel.

Swaag
9 januari 2013, 12:42
Rare volgorde. Eerst iets klaar laten zetten en daarna info inwinnen of het wat is. Leuk voor de verkoper als je besluit om toch maar niet te kopen....

Bassa
9 januari 2013, 12:53
Wat Rizz en Swaag zeggen.

dttd
9 januari 2013, 13:10
Rare volgorde. Eerst iets klaar laten zetten en daarna info inwinnen of het wat is. Leuk voor de verkoper als je besluit om toch maar niet te kopen....

de verkoper bood het me aan omdat ik nog niet zeker was van mijn zaak. maar goed bedankt voor je nutige input.

Swaag
9 januari 2013, 13:24
Graag gedaan!!
Oh, en je bent een "t" vergeten in "nuttige".

En nu even serieus: zoals jij je bericht schreef komt het gewoon over alsof je iets besteld hebt en daarna eens bent gaan nadenken of het wel wat zou kunnen zijn. En laten we nu gewoon eerlijk zijn: dat is de verkeerde volgorde.
Nu zeg je dat de winkel dat heeft voorgesteld, da's wat anders ja.

Rizz
9 januari 2013, 13:29