PDA

View Full Version : Voorstel ronde



Dicky Dick
8 januari 2013, 10:35
Beste Forumleden,
Bij deze wil ik me voorstellen op het forum, dit lijkt me wel zo netjes.
Mijn naam is Dick ben 43 jaar oud en wil graag gitaar leren spelen.
Het lezen op dit forum is erg leuk en zeer leerzaam (in ieder geval voor mij).
(Al zie ik wel dat er in het forum er hier en daar nogal wel eens "erg fel" gediscusseerd
wordt er soms onderling nogal wat persoonlijk afgezeurd wordt, sommigen liggen elkaar niet zo, denk ik)
Hoe dan ook, ik ben erg enthousiast om nu eens door te zetten om het eindelijk eens echt te gaan leren.
Ik heb zo'n 25 jaar geleden een poging gewaagd om te beginnen met een electrische gitaar maar toen niet doorgezet (had toen hele andere "prioriteiten" :mmmm:) en er is dus niets van gekomen.....
Wel leuk om te vertellen is dat de gitaar die ik toen 2de hands had gekocht een Tokai Stratocaster bij Staffhorst in Utrecht was. Deze heeft ongeveer 20 jaar ongebruikt ergens in de hoek gestaan waarna mijn vriendin deze mee heeft genomen naar een rommelmarkt en voor 200 Euro heeft verkocht!!!!
De eerste de beste die wist wat een accoord was die kocht meteen deze gitaar.
Blijkt dat deze nog steeds in nieuwstaat zijnde gitaar toch wel ietsje meer waard was :???:
Maar ja, shit happens......!
Mijn einddoel is om electrische gitaar te spelen maar ook acoustisch vindt ik leuk dus ik heb een Yamaha Spaanse gitaar gekocht en een Yamaha Western gitaar omdat ik dit wat mooier vindt klinken.
Voor het electrische gedeelte gaat mijn voorkeur uit naar een redelijke imitatie les paul model welke ik nog moet aanschaffen.
Tevens ben ik rond aan het kijken naar iemand die mij 1x in de week les wil geven.
Want een gitaar waar je niet op kan spelen kan je beter verkopen zegt mijn vriendin..... Ha,ha
Nou groetjes en tot ziens op het Forum!

cale0
8 januari 2013, 10:51
Welkom hierzo :)

En tja, dat afzeiken of discussiėren heb je op elk forum ;) Het is makkelijk om alles redelijk anoniem op het internet te gooien.

Han S
8 januari 2013, 11:09
Welkom

Wat een prachtige nickname heb je gekozen! Mijn jongste zoon is nu 26, maar ik heb hem toen hij klein was elke avond moeten voorlezen uit Dikkie Dik, prachtige mooie kleine verhaaltjes en hij genoot er van.

Veel succes op dit forum.

Rizz
8 januari 2013, 11:32
Want een gitaar waar je niet op kan spelen kan je beter verkopen zegt mijn vriendin..... Ha,ha
Nou groetjes en tot ziens op het Forum!


Welkom!

Kan je haar eigen woorden mooi tegen haarzelf gebruiken.. Als je er niet mee mag spelen, wordt ze gewoon verkocht! :D

Veel plezier hier!

Dicky Dick
8 januari 2013, 21:41
Ha,ha ik zal de boodschap doorgeven maar als ik net zoveel "speeltijd" in mijn gitaar gestoken had dan was ik de nederlandse Jimmy Hendrix op zijn minst!!!!!

Harry
9 januari 2013, 15:02
hoi Dick, laat je niet in de war maken door het onderlinge discussieren en afzeiken, want het kan gebeuren dat degenen die het hardst tegen elkaar tekeer gaan in het echt dikke maatjes blijken te zijn.
En verder welkom uiteraard!

Napoje
9 januari 2013, 15:16
Welkom hierzo :)

En tja, dat afzeiken of discussiėren heb je op elk forum ;) Het is makkelijk om alles redelijk anoniem op het internet te gooien.

Daar weet jij alles van (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?158519-Reclame-op-Gitaarmarkt&highlight=gitaarmarkt) nietwaar "vriend"?

Dicky Dick
22 januari 2013, 23:52
Bedankt voor de verwelkoming:makeup:
Inmiddels begonnen met lessen en elke dag stevig oefenen.:noob:
Een Epiphone les paul traditional pro gekocht met fender mustang 2 amp. en de spaanse gitaar alweer verkocht.
De spaanse gitaar vondt ik niks de western gitaar pak ik wel graag om ff kort te oefenen.