PDA

View Full Version : Kramer Baretta uit 1986 verkoper gezocht.



bosnialove
7 januari 2013, 22:15
Er stond een tijdje een advertentie van een vergeelde Kramer Baretta uit 1986 op Tweedehands.nl, maar nu staat hij er niet meer. Sinds vandaag of gisteren niet meer.

Indien de verkoper actief is op dit forum: kunt u mij een PM sturen? Ik heb mij bedacht, maar me stupidos heeft alle verwijderde berichten in Hotmail verwijderd en zo ben ik uw e-mail adres kwijt geraakt.

Groeten.

Megadeth_
7 januari 2013, 22:20
Dit helpt je waarschijnlijk niet, maar is wel een duurdere optie:

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m607449199-kramer-stagemaster-custom.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pageNum=1&pos=7

Is iedere euro waard en feitelijk nog een pak meer. Had het niet zo ver geweest, ik was 'm al lang gaan halen. Stagemaster custom= top of the line van '80s Kramer gitaren. Krijg nu alweer spontaan GAS :(.

B-stone
7 januari 2013, 22:51
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m628871974-charvel-san-dimas-natural-series.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

deze is veel vetter keees :D, misschien body finishen als je wilt. maar kijk die hals: hoe mooie birds eye! of wil je een hockeystick headstock?

bosnialove
7 januari 2013, 23:36
Heh, ja die had ik al gezien. Heel vet, maar eigenlijk heb ik wel liever een één pickup Kramer Baretta. Verder heb ik het geld er niet voor. :p Uitverkoop op Adidas.com en zo, haha.

Die Baretta was rond de €500,- en hij had geen koffer, dus dat lag al een stuk beter in bereik.

Verder zijn er hier en daar nog wat Pacers, maar die hebben een hoekige body, niet zo'n ronde Fender-achtige body zoals de Baretta dat heeft.

Mwah, banana headstock of de puntige, maakt mij niet zoveel uit, maar ik heb wel liever die met de puntige headstock. Die kwamen vanaf 1985-1986 en die waren er volgens mij 3 á 4 jaar voordat die puntige headstock werd vervangen door een andere puntige headstock met één extra hoek in de vorm.

Meh, die Charvel vind ik helemaal niets. Kan ik net zo goed een Fender kopen. Bovendien te duur.

bosnialove
9 januari 2013, 17:59
Tot nu toe nog steeds geen bericht van de verkoper. Ik weet dat hij actief is op het Kramerforum, maar ik kan daar geen nieuwe topics openen. De moderator van die site reageert ook niet.

Anyways, als iemand een Kramer Baretta heeft en wil hem wegdoen, zie mijn handtekening hieronder..

Edit: WTF. Gelijk na dit bericht geplaatst te hebben kreeg ik de mail terug van de moderator, het is nu oke en ik kan topics maken. Misschien is er nog hoop.