PDA

View Full Version : Even voorstellen



J.D.
7 januari 2013, 02:11
Hallo,

Ik ben Jelle en ik ben ondertussen 19 jaar.
Drie jaar geleden had ik het idee om een tweede instrument te beginnen namelijk gitaar en ik wou dit mijzelf aanleren. Ik had toen een elektrische gitaar gekregen van een vriend van mijn ouders, ik kreeg deze gratis zolang ik er op ging leren spelen en ze nooit zou wegdoen. Deze persoon is overleden.
Nu zoek ik me er meer mee bezig te houden aangezien het toch echt een droom is van mij en ik wil de gitaar tot zijn recht laten komen bij mij.
Ik kan nu wel powerchords, simpele tabs spelen en wat akkoorden maar daar stopt het dan ook mee.

Jelle

Rizz
7 januari 2013, 08:49
Welkom!

Ondertussen 19 jaar, klinkt alsof de eerste 18 nogal zwaar zijn geweest? ;)

En wat is je eerste instrument? Lijkt me wel het vermelden waard..

Veel plezier hier!

Duhsjaak
7 januari 2013, 11:21
Welkom!

Ondertussen 19 jaar, klinkt alsof de eerste 18 nogal zwaar zijn geweest? ;)

En wat is je eerste instrument? Lijkt me wel het vermelden waard..

Veel plezier hier!


Haaaaaaaaaaaaaaaa! Als ie daarvan niet opgekikkerd raakt! Laten we hopen dat ie net zo hard heeft gelachen als ik.

En welkom Jelle!

En het ziet ernaar uit dat je stilletjes eigenaar van een gitaar bent geworden? Wat voor een is dat er?
Wat speel je er op? Er zijn hele legers echte helden die nooit wat anders hebben gespeeld dan power chords, dus ik zou daar niet te gering over denken.

Het lijkt mij een heel goed uitgangspunt.

Nou nog effe wachten op Harry (je weet wel, van Piggy and the Perverts) zich meldt en dan heb je de knoertharde kern van welkom heters wel zo'n beetje gehad.

Enjoy!
Vriendelijke groet, Gus

J.D.
7 januari 2013, 15:49
Bedankt beide,
Mijn voorgaande 18 jaren waren soms zwaar inderdaad, haha ;).
Ik speel ook nog piano.
De gitaar is een squier strat.
Gho, ik kan er enkel de makkelijke zaken op spelen zoals green day met american idiot enz.