PDA

View Full Version : Aangenaam



chrissing
4 januari 2013, 17:55
Hallo,
Ik ben Robert, 35 jaar oud. Ik ben al even lid en volg bijna dagelijks de gitaarmarkt via deze site.
Heb me nooit voorgesteld, dus bij deze.
Vanaf m'n 15e in bands gespeeld en dit helaas de laatste 15 jaar niet meer gedaan vanwege m'n werk in de horeca (=No Match)

Veel gitaren, amps, pedalen en gear enz. later verder is m'n (huiskamergear) nu een Tokai Goldstar Sounden een Ibanez Roadstar II uit resp.1984 en 1983 , Vox AD15... een modeling amp die prima is voor m'n thuisgebruik.
In het verleden begonnen met Charvel, Jackson, ESP, zelfbouw, Marshall, Vox, dus nu in de huiskamersfeer
muziek maken.
Effecten, effectenplanken.... ik heb ze allemaal gehad...
Nu back-to-basic... ik heb altijd het principe "goede gitaar-goede versterker + evt pedaal".... gehad.(=ruim begrip/welke stijl etc..)
Hoe meer ik speel, hoe meer m'n gitaren beter worden....
Ik heb gitaren die ik nooit weg zal doen en gitaren die fantastisch waren, maar ik in heb geruild voor wat ik nu heb, waar ik blij mee ben; een Ibanez Roadstar II met 2 Super 70's is voor mij fantastisch, maar krijg er op MP waarschijnlijk 250 euro voor... niet weg doen dus!!
M'n Tokai is beter dan menig Fender. Blijft bij me dus. Ben nu met wiring voor de strat van Deaf Eddie bezig, dus goede raad is welkom.

Hoor graag van jullie!

MVG Robert

Off topic misschien

Duhsjaak
4 januari 2013, 20:36
Hi C
Volgens mij ben jij topic starter, dus jij bepaalt wat off topic is.
Welkom dus.

Je stelt jezelf voor en je stelt je spullen voor. Wat kan een mens meer wensen, toch?
Veel plezier hier!
Vriendelijke groet, Gus

Jedeel
5 januari 2013, 01:52
Welkom chrissing!!!!

Zoals Duhsjaak al schreef; als topic-starter (in dit sub-forum "Stel-jezelf-voor") kan je niet offtopic zijn ;-)

Tabula Rasa
5 januari 2013, 01:58
Welkom!


Ben nu met wiring voor de strat van Deaf Eddie bezig, dus goede raad is welkom.



Wat exact? Die 7 standenschakeling? Er mijn mooiere opties daarvoor o.a. de Fez Parka-mod