PDA

View Full Version : is deze epihone les paul black beauty echt ??



thelover10
4 januari 2013, 02:09
http://www.youtube.com/watch?v=bBtIEAIuXY0&feature=youtu.be

heb deze gekocht, maar heb zo mijn bedenkingen,................. :( elementen zijn niet goudkleurig,. niet alle schroefjes goudkleur,. afwerking,... ik weet t niet......... iemand hier die er mij meer over kan vertellen ??

Venlonaer
4 januari 2013, 08:59
Ja hij is echt. Diamont inlay zit goed. Tuners staan recht en de binding loop mooi over bij de topkam :ok:

thelover10
4 januari 2013, 09:18
Ja hij is echt. Diamont inlay zit goed. Tuners staan recht en de binding loop mooi over bij de topkam :ok:

Hoi, Velonaer, thx voor je reactie ! maar het feit dat niet elk schroefje goudkleurig is,. en dat de elementen niet goudkleurig zijn etc etc? doet dat nix ter zake ? ik ben maar een leek, en ben me nu pas na aankoop er in gaan verdiepen,.... zit nu weer overal info te zoeken,. het kwam net bij me op dat het een epi les paul standaard zou kunnen zijn,.. waar men zelf wat gouden hardware zoals de stem knoppen, ( of hoe je noem je dat ) en de brug,. of ben jij er zeker van dat het om een Black Beauty gaat ? wachtend op je antwoord,. en nogmaals kei bedankt alvast,. !

Misery Signals
4 januari 2013, 11:19
Serieus, waarom zou je in godsnaam een Epiphone gaan vervalsen? Op een Gibson valt er zo 2500 Euro te winnen, op een Epi... 250?
Deze Epi is gewoon een Peter Frampton kloon... Kan ook wel zijn dat het een gewone is maar achteraf aangepast aan de Frampton specs, zoals ik aan de knoppen en rhytm/lead plaatje kan zien die een andere kleur hebben. Vind ook niet dat de witte pickup ringen heel mooi recht staan en goed de welving van de body matchen dus met kans aftermarket (al is zo'n afwerking bij Epiphone wel vaker brak). Haal die middelste pickup er eens uit dan weet je of het gat origineel is of achteraf bij gezet.

http://static.productreview.com.au/pr.products/gibson-peter-frampton-les-paul_4d073b5587144.jpg