PDA

View Full Version : Two-Rock amps: ervaringen? En beter/anders dan Hook?



the sure thing
3 januari 2013, 22:03
Hallo,

Ik heb al heel lang een Hook Little Lenny op mijn verlanglijstje staan. Ik speel al jaren tevreden op mijn Hook R40 maar gebruik het 2e kanaal nooit. De Little Lenny is een 1kanaals topje en ideaal voor mijn wensen. Maar.... Aangewakkerd door een test in Gitarist: de 1kanaals versterkers van Two-Rock hebben nu ook mijn interesse! Two-Rock is wel wat duurder...... Heeft iemand toevallig de 1kanaals topjes/combo's van Two_Rock getest en wat waren je bevindingen? En toevallig ook vergeleken met een Hook?

Chris Winsemius
3 januari 2013, 22:25
laatste wat (1 kanaals) two rock dingen meegemaakt (kleine ampjes)

saai, als of je op een boekhouder of zo speelt

(scheurkanaal r20/40 vond ik zelf wat transistor-achtig)

edit: cleane kanalen hooks vond ik makkelijker te bespelen/in te stellen dan die "goedkopere" two rocks maar dit is zeer persoonlijk

groovieguitarguus
3 januari 2013, 22:44
Two Rock heeft natuurlijk de naam.... Ook heeft een Hook een erg populair imago...
Toch zou ik ook eens een The Valve proberen... persoonlijk erg happy!!! En dat al voor een tijdje... ;-)

arjanb01
4 januari 2013, 06:57
Two rock saai ??? WTf?? Luister maar eens naar Matt schofield wereldsound. Probeer zijn sig model eens!

the sure thing
4 januari 2013, 07:45
... Dat model bedoel ik dus niet, het gaat mij om de 1kanaals modellen. De opmerking van CMW kan ik mij wel wat bij voorstellen. Maar: ik ben ook geheel niet op zoek naar Mojo, wel een crispy clean sound met headroom.

arjanb01
4 januari 2013, 07:55
Neem een fender twin reverb of een deluxe reverb RI bijvoorbeeld ? Waarom een Hook ?

the sure thing
4 januari 2013, 08:47
Omdat ik het clean van een Hook veel mooier vind!

Fireburst
4 januari 2013, 10:06