PDA

View Full Version : M3 helicoil



bgkomdeur
2 januari 2013, 16:44
Hallo beste mensen

ik heb een oude (92) Jackson Professional Fusion met een JT 580 brug
nu is het draad uit 1 zadel versleten.

Wie kan me helpen aan 1 helicoil maatje M3

ik kan wel een heel setje kopen maar dan heb ik er veelste veel.
M6 en M8 heb ik genoeg maar dat wordt een beetje groot :) blijft dan weinig zadel over ! :)

ik woon in Velserbroek dus als het in de buurt ik kom ik graag langs met mijn zadeltje.

Mvg,
Bernard

B-stone
2 januari 2013, 17:42
Hallo beste mensen

ik heb een oude (92) Jackson Professional Fusion met een JT 580 brug
nu is het draad uit 1 zadel versleten.

Wie kan me helpen aan 1 helicoil maatje M3

ik kan wel een heel setje kopen maar dan heb ik er veelste veel.
M6 en M8 heb ik genoeg maar dat wordt een beetje groot :) blijft dan weinig zadel over ! :)

ik woon in Velserbroek dus als het in de buurt ik kom ik graag langs met mijn zadeltje.

Mvg,
Bernard

gewoon nieuwe zadeltje(s) kopen, ander lig je dalijk weer te kloten wat voor boutje in die helicoil past (m2/m1???)

succes! :D

bgkomdeur
2 januari 2013, 18:41
dat heb ik al gedaan maar aangezien er in die tijd heel veel verschillende zadeltjes met alle maal andere hoogtes zijn gemaakt is dat geen beginnen aan.
Voordat ik de juiste heb kan ik beter een origeel floyd rose halen.

de gene die op die van mij zit is een JT-580 Takeuchi

voornamelijk uitgegeven in Japan

dus dat gaat niet zo makkelijk
helaas

maar bedankt voor de suggestie

cat's eyes
2 januari 2013, 21:24
Ik ben eens in mijn garage gaan kijken (ik heb ergens nog zo een schroefdraad herstelling kit liggen).
Helaas kan ik je niet verder helpen, de kleinste vervangschroefdraad bus die ik heb is M5.

bgkomdeur
3 januari 2013, 06:09
Ik ben eens in mijn garage gaan kijken (ik heb ergens nog zo een schroefdraad herstelling kit liggen).
Helaas kan ik je niet verder helpen, de kleinste vervangschroefdraad bus die ik heb is M5.

haha bedankt!!!
bekend verhaal hihi