PDA

View Full Version : Mooiste gitaar van GitaarNet 2012!



Pagina's : 1 2 [3]

Brum
15 februari 2013, 20:37
Thuis staat er bij je locatie.

Bassa
15 februari 2013, 20:51
Thuis staat er bij je locatie.
Hahahahahaha

DarknessAwaits
15 februari 2013, 22:24
Ik kom er net achter dat mijn detailfoto op z'n kop staat in Badman's gallery... Dus extra bedankt voor degenen die tóch op mij hebben gestemd :D

Mijn lijstje:

1: henri k. (10 pt)
2: LP_CL
3: orgasmocaster
4: humbucker
5: ike57
6: mr. Dynamite
7: sideburns
8: frekie
9: interessander
10: B-stone (1 pt.)

Badman
15 februari 2013, 23:00
Op z'n kop?

http://s403.beta.photobucket.com/user/Badman1234/media/GitaarNet2012/darkness_zps2e8fd735.jpg.html?sort=3&o=53

Bij mij staat ie nochtans zoals het moet zijn :s

Henri K
15 februari 2013, 23:38
Moeilijk dit jaar...

1. Humbucker ( 10pt )
2. DarknessAwaits
3. RhythmMachine
4. Mukkez
5. B-Stone
6. Oigun
7. Buzzel
8. Jasper.
9. Colin1715
10. RickenBender ( 1pt )

colin1715
16 februari 2013, 00:06
Wachtend op badmans afsluitende bericht. Dat word een aantal nachten niet slapen. Eerste keer dat ik mee doe, ben benieuwd. Badman, succes met tellen en bedankt! En iedereen bedankt die op mij gestemt heeft!

cat's eyes
16 februari 2013, 00:47
Het is na sluitingstijd, hier is mijn ingezonden lijst:

PLAATS....................NAAM..............PUNTEN
10...........................Scarface............. ..1
9.............................Scip................ .....2
8.............................Brewskie............ ...3
7.............................Rocker_71........... ..4
6.............................episua.............. ....5
5.............................Rickenbender........ .6
4.............................Venlonaer........... ..7
3.............................oigun............... ....8
2.............................Mukkez.............. ...9
1.............................Icarvs.............. ....10

Ik ben nieuw hier, daardoor is deze lijst geheel vrij van vriendjespolitiek. :)

kunk
16 februari 2013, 00:57
Het is na sluitingstijd, hier is mijn ingezonden lijst:

PLAATS....................NAAM..............PUNTEN
10...........................Scarface............. ..1
9.............................Scip................ .....2
8.............................Brewskie............ ...3
7.............................Rocker_71........... ..4
6.............................episua.............. ....5
5.............................Rickenbender........ .6
4.............................Venlonaer........... ..7
3.............................oigun............... ....8
2.............................Mukkez.............. ...9
1.............................Icarvs.............. ....10

Ik ben nieuw hier, daardoor is deze lijst geheel vrij van vriendjespolitiek. :)

Waarom sta ik er dan niet op???:angry::angry::angry::seriousf::seriousf::ser iousf:

nickofzo
16 februari 2013, 01:28
Benwave, je hebt mijn troostprijs.. (ik was helemaal vergeten te stemmen op de gitaar met een verhaal).

RoelSmoel
16 februari 2013, 02:46
Shit.. Vergeten te stemmen.. Elke keer maar uitstellen.. Neemt u mij niet kwalijk!

Badman
16 februari 2013, 09:06
Shit.. Vergeten te stemmen.. Elke keer maar uitstellen.. Neemt u mij niet kwalijk!

Ik ben momenteel nog bezig met tellen en ik zal Cat's eyes met veel goede wil nog delibereren, maar ga het toch daar op houden want anders komen er misschien nog mensen met hun lijstje af :)

Bij deze verkondig ik de periode waarin jullie de lijstjes konden inzenden voor gesloten.

Ik zal de komende dagen nog wel even bezig zijn, dus laat er jullie slaap nog niet voor ;) De resultaten zullen binnenkort en traditioneel in een apart topic verschijnen. Bedankt allemaal voor alweer een leuke editie.

cat's eyes
16 februari 2013, 09:34
Ik ben momenteel nog bezig met tellen en ik zal Cat's eyes met veel goede wil nog delibereren, maar ga het toch daar op houden want anders komen er misschien nog mensen met hun lijstje af :)


Badman, ik was misschien niet duidelijk genoeg in mijn post, maar ik heb mijn lijst op 1 februari doorgestuurd via pm. Ik wou gewoon mijn keuze publiekelijk maken na afronding van de stemperiode. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.

Badman
16 februari 2013, 12:04
Badman, ik was misschien niet duidelijk genoeg in mijn post, maar ik heb mijn lijst op 1 februari doorgestuurd via pm. Ik wou gewoon mijn keuze publiekelijk maken na afronding van de stemperiode. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.

Oops, sorry, niet gezien.

Laat het speculeren alvast beginnen ;)

zoon van Piet
16 februari 2013, 12:09
Ik vind Cats eyes idee wel okay. Heb me dood geërgerd aan al die openbaar gemaakte lijstjes! ;)

dus hier mijn al tijden terug ingestuurde strikt privé en zwaar vintage approved lijstje:

1: Hotpepper01
2: kapepper
3: Thunders1988
4: oigun
5:mrfingers
6: nusti
7: tommeke90
8: ccc
9:sanderltd
10: Akkebaas

cat's eyes
16 februari 2013, 13:03
Ik wou vooral niemand beïnvloeden door vroegtijdig mijn lijst te posten.
Het idee daarachter is: stel dat je moeite hebt om je lijst te vervolledigen of iemand moet laten afvallen, dan bestaat de kans dat het voordeel gaat naar iemand waar je punten van hebt gekregen.

minoin
16 februari 2013, 14:45
Haha, er wordt hier wel heel serieus over gedaan zeg. Tactisch stemmen, echt?!
Ik vind dit een leuk initiatief vanaf jaar nummer 1, maar ik zou het niet zo serieus nemen.
Je gitaar is zo mooi als je hem zelf vindt.

oigun
16 februari 2013, 18:08
Als iedereen tactisch stemt zou dat betekenen dat de lelijkste gitaren het hoogst zouden eindigen.. :roll:

Bassa
16 februari 2013, 18:11
Als iedereen tactisch stemt zou dat betekenen dat de lelijkste gitaren het hoogst zouden eindigen.. :roll:
Dan zou jou gitaar dus heel lelijk zijn:)

Agent_Smith
16 februari 2013, 18:13
Haha, er wordt hier wel heel serieus over gedaan zeg. Tactisch stemmen, echt?!
Ik vind dit een leuk initiatief vanaf jaar nummer 1, maar ik zou het niet zo serieus nemen.
Je gitaar is zo mooi als je hem zelf vindt.

Precies, wat een gezeur allemaal. Het was een leuke 'wedstrijd', maar het wordt nu zo langzamerhand een ouwe wijven theekransje.
Als dingen je niet aanstaan dan doe je toch gewoon niet mee? Het hòeft niet.

nusti
16 februari 2013, 19:02
En een gitaar is zo persoonlijk, waarbij mooiheid en speelbaarheid in mijn ogen net zo belangrijk is. Liever een minder mooie die enorm lekker speelt.
Ik merk trouwens wel dat mijn voorkeur naar de wat minder conventionele modellen is gegaan.

Dit was trouwens mijn lijstje dat ik gepmmed heb

1.Jeroen p 10p
2.Mrdynamite
3.Darknessawaits
4.Nagramoth
5.Timo somers
6.Woml
7.Wietse
8.Interessander
9.Ike57
10.B-stone 1p

Mr. Dynamite
16 februari 2013, 19:32
....Jeroen p 10p
2.Mrdynamite
3....


Aw yeahh :soul:

Zag mijn naam een aantal keer langs komen trouwens, tof!
Leuk een niet conventioneel model toch ook aardig wat puntjes meepakt :ok:

nickofzo
16 februari 2013, 19:43
Voor de spanning houd ik het lijstje nog lekker privé. Lekker puh. :seriousf:

soundbound
16 februari 2013, 20:09
Mijn lijstje zag er zo uit:

Jakemp (10 punten)
DarknessAwaits
cOb alexi
Ike 57
Luca P
Macwilliams
Badman
TimoSomers
Blademan
Dweezman (1)

Scip
18 februari 2013, 22:28
O, o, ben zo benieuwd:)

colin1715
20 februari 2013, 20:51
Ik ben heel heel benieuwd, mede omdat dit het eerste jaar is dat ik mee doe. Sorry dat ik het vraag, maar wanneer verwacht je hem geteld te hebben? @badman

nickofzo
20 februari 2013, 20:58
Nou dat zijn weer minpunten Colin, ;) maarja je hebt toch al genoeg punten ;)

Pepe
20 februari 2013, 21:22
Hij zit nu gezellig te genieten van mijn 20 jaar oude single malt, straks gaatie weer verder met tellen...

Scarface
20 februari 2013, 21:24
Ik ben heel heel benieuwd, mede omdat dit het eerste jaar is dat ik mee doe. Sorry dat ik het vraag, maar wanneer verwacht je hem geteld te hebben? @badman

Volgens mij is de bekendmaking pas in november 2013 net voor de start van de mooiste gitaar van 2013,of ik heb het verkeerd begrepen...:seriousf:

Groet,
Marco

Badman
20 februari 2013, 22:33
Volgens mij is de bekendmaking pas in november 2013 net voor de start van de mooiste gitaar van 2013,of ik heb het verkeerd begrepen...:seriousf:

Groet,
Marco

LOL, neen. Ik wacht eigenlijk op een pm van iemand om z'n lijstje te verduidelijken :s Beetje bagger...

Ach, ik wacht al enkele dagen en hij staat hier toch publiekelijk:

1 rpl (J&D )
2 Kaihana
3 Icarus
4 LodedSVD
5 Brewskie
6 Zoon van Piet
7 JeroenP
8 Midwolda
9 Darknessawaits
10 (punt) Akkebaas

10 punten voor Akkebaas, of 1 punt voor Akkebaas (?)

ZEILER? Wa ben je? :D

B-stone
20 februari 2013, 22:39
LOL, neen. Ik wacht eigenlijk op een pm van iemand om z'n lijstje te verduidelijken :s Beetje bagger...

Ach, ik wacht al enkele dagen en hij staat hier toch publiekelijk:

1 rpl (J&D )
2 Kaihana
3 Icarus
4 LodedSVD
5 Brewskie
6 Zoon van Piet
7 JeroenP
8 Midwolda
9 Darknessawaits
10 (punt) Akkebaas

10 punten voor Akkebaas, of 1 punt voor Akkebaas (?)

ZEILER? Wa ben je? :D

Gewoon niet mee tellen: ik sta er toch niet in :D

Bassa
20 februari 2013, 22:48
Gewoon niet mee tellen: ik sta er toch niet in :D
Helemaal mee eens :) En tel die van B-stone ook maar niet dan ;)

DarknessAwaits
20 februari 2013, 22:53
Ik denk dat 'ie 9 punten voor mij bedoelde. En daar blijf ik bij, wat hij zelf ook mag beweren. :-D

Bassa
20 februari 2013, 22:59
Ik denk dat 'ie 9 punten voor mij bedoelde. En daar blijf ik bij, wat hij zelf ook mag beweren. :-D
Dat zou ik ook zeggen als ik daar stond haha

B-stone
20 februari 2013, 23:09
Helemaal mee eens :) En tel die van B-stone ook maar niet dan ;)

En tel mijn eigenlijke punten bij jou op zeker? :D

Gewoon op de leraren manier doen: niet duidelijk = streep er door.
Of per dag te laat een punt van hem zelf eraf.

Ahh nvm wat douchevrouw ook beslist: het is altijd de beste keuze :)

Bassa
20 februari 2013, 23:12
En tel mijn eigenlijke punten bij jou op zeker? :D
\
Jij begrijpt het haha

YannickH
22 februari 2013, 18:50
hoe zit het met de uitslag?

nickofzo
22 februari 2013, 19:19
hoe zit het met de uitslag?

Er is een zalfje voor. :seriousf:

jze
22 februari 2013, 19:29
Er is een zalfje voor. :seriousf:

:seriousf::ok:

YannickH
22 februari 2013, 20:21
de resultaten dan he! bijdehand zijn is hier echt een must he!

iemand nog een zinnig antwoord?

Hotpepper01
22 februari 2013, 21:16
geduld.....?

Duhsjaak
22 februari 2013, 23:27
Hi all
Voor onze Vlaamse vrienden: Niet sluikstoken. (Met uitzondering van MacWilliams, die ik weer een uitzonderlijkhoge positie toe dicht).
Voor iedereen: Is er al witte rook?

Kan zo maar zijn dat ik hem heb gemist.....

Maar ik ben bekend om mijn nieuwsgierigheid.


Ik heb een glaasje rood richting de hemel geheven omdat een van de founding fathers van The Soft Machine in zijn slaap is overleden. Hoe R&R is dat? Maar dit terzijde.

Het zal ons toch niet gebeuren dat ik een glaasje rood moet heffen voor Badman? Dan deel ik m nog liever met hem. Allebei een halfje; 't Is niet veel maar het is te doen.
Vriendelijke groet, Gus

PS
uitsluitend als aanmoediging bedoeld....

Badman
23 februari 2013, 08:56
Ik heb nog niets gehoord van Zeiler...

Daarom deze ingrijpende maatregel: Zeiler, als ik geen verduidelijking heb gekregen tegen maandag zal ik je lijstje moeten schrappen uit de verkiezing. Nothing personal, maar we kunnen niet blijven wachten...

zoon van Piet
23 februari 2013, 12:29
Nee! Ik heb zes punten van 'm..
of vijf...? :)

Midwolda
23 februari 2013, 12:32
Ja, en ik dan... :???: :(

YannickH
23 februari 2013, 12:51
Hi all
Voor onze Vlaamse vrienden: Niet sluikstoken. (Met uitzondering van MacWilliams, die ik weer een uitzonderlijkhoge positie toe dicht).
Voor iedereen: Is er al witte rook?

Kan zo maar zijn dat ik hem heb gemist.....

Maar ik ben bekend om mijn nieuwsgierigheid.


Ik heb een glaasje rood richting de hemel geheven omdat een van de founding fathers van The Soft Machine in zijn slaap is overleden. Hoe R&R is dat? Maar dit terzijde.

Het zal ons toch niet gebeuren dat ik een glaasje rood moet heffen voor Badman? Dan deel ik m nog liever met hem. Allebei een halfje; 't Is niet veel maar het is te doen.
Vriendelijke groet, Gus

PS
uitsluitend als aanmoediging bedoeld....

wtf? heeft dit iets te maken met dit topic? de enige overeenkomsten zijn dat je dezelfde klinkers en medeklinkers gebruikt maar voor de rest...??:???:

ofwel heb ik iets gemist...

Brum
23 februari 2013, 13:29
Ah joh, tel dat lijstje van Zeiler gewoon mee joh. Gewoon van plaats 1 tot 10, net als alle andere lijstjes, dat zal hij er vast ook mee bedoeld hebben. Niet te moeilijk doen, de wereld vergaat niet als er op deze manier wat puntjes verkeerd terecht komen. Het is immers allemaal maar voor de leuk toch?:)

macwilliams
24 februari 2013, 23:15
Hi all
Voor onze Vlaamse vrienden: Niet sluikstoken. (Met uitzondering van MacWilliams, die ik weer een uitzonderlijkhoge positie toe dicht).
Voor iedereen: Is er al witte rook?

Kan zo maar zijn dat ik hem heb gemist.....

Maar ik ben bekend om mijn nieuwsgierigheid.


Ik heb een glaasje rood richting de hemel geheven omdat een van de founding fathers van The Soft Machine in zijn slaap is overleden. Hoe R&R is dat? Maar dit terzijde.

Het zal ons toch niet gebeuren dat ik een glaasje rood moet heffen voor Badman? Dan deel ik m nog liever met hem. Allebei een halfje; 't Is niet veel maar het is te doen.
Vriendelijke groet, Gus

PS
uitsluitend als aanmoediging bedoeld....

:cheerup::cheerup::cheerup:
Woeptiedoooh

Duhsjaak
25 februari 2013, 03:13
wtf? heeft dit iets te maken met dit topic? de enige overeenkomsten zijn dat je dezelfde klinkers en medeklinkers gebruikt maar voor de rest...??:???:

ofwel heb ik iets gemist...

Hi c
Een flauwe opmerking uitleggen is nooit leuk, maar we hangen hier toch maar wat rond hè?

Bij binnenrijden van Oud Heverlee staat een bord met daarop de tekst dat sluikstoken niet is toegestaan. Voor de niet Oud Heverleërs: Stiekum je vuil verbranden.

Als je dat toch doet, komt er witte rook.

Straks, als de naam van de nieuwe paus bekend is: Witte rook.
Straks, als de mooiste van 2012 bekend is: Witte rook.

MacWilliams steekt zijn gitaar nog wel eens in brand, in ieder geval zijn inzending voor 2012: Witte rook.
Vandaar dus. Ik doe mijn best met smilies, maar ik ga ze echt niet overal bij zetten hoor! Het is ook gewoon om de spanning een beetje tegen te gaan, dat gelul. Kijk maar naar tijd van posten. Je doet toch bijna geen oog meer dicht! Smiley!
Vriendelijke groet, Gus

j3r03n
25 februari 2013, 10:05
Gus, jouw zanik van de bovenste plank is altijd weer een genot om te lezen ;)

Duhsjaak
25 februari 2013, 10:13
Gus, jouw zanik van de bovenste plank is altijd weer een genot om te lezen ;)

Hi J
Dank!
Maar het blijkt overduidelijk dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken hè?
Vriendelijke groet, Gus

Robdop
25 februari 2013, 10:37
Ajoh het is net als bij vrouwen ;)

Cocobolo
25 februari 2013, 18:54
Gus, jouw zanik van de bovenste plank is altijd weer een genot om te lezen ;)
Altijd als Dushjaak iets post, moet ik het gewoon lezen : is altijd geweldig leuk, je lijkt me een kleurrijk figuur Gus! :ok:

B-stone
25 februari 2013, 19:06
Dus vandaag word er een nieuw topic geopend? :D

kunk
25 februari 2013, 20:00
Dus vandaag word er een nieuw topic geopend? :D

Vast wel!:seriousf:

Badman
25 februari 2013, 20:15
Vast wel!:seriousf:

Ik doe m'n best: vandaag of morgen :)

Bassa
25 februari 2013, 20:18
Ik doe m'n best: vandaag of morgen :)
OMG!!! I CANT WAIT!!!!! haha

patrick0108
25 februari 2013, 20:23
Hi c
Een flauwe opmerking uitleggen is nooit leuk, maar we hangen hier toch maar wat rond hè?

Bij binnenrijden van Oud Heverlee staat een bord met daarop de tekst dat sluikstoken niet is toegestaan. Voor de niet Oud Heverleërs: Stiekum je vuil verbranden.

Als je dat toch doet, komt er witte rook.

Straks, als de naam van de nieuwe paus bekend is: Witte rook.
Straks, als de mooiste van 2012 bekend is: Witte rook.

MacWilliams steekt zijn gitaar nog wel eens in brand, in ieder geval zijn inzending voor 2012: Witte rook.
Vandaar dus. Ik doe mijn best met smilies, maar ik ga ze echt niet overal bij zetten hoor! Het is ook gewoon om de spanning een beetje tegen te gaan, dat gelul. Kijk maar naar tijd van posten. Je doet toch bijna geen oog meer dicht! Smiley!
Vriendelijke groet, Gus

:sssh:Lees altijd met veel plezier de uitleg en snapte deze ook zelfs in deze topic:strat:@Duhsjaak go on please:strat:

Tabula Rasa
25 februari 2013, 20:47
OMG!!! I CANT WAIT!!!!! haha

Het zal we werkelijk aan mijn reet roesten en aan mijn ballen jeuken....






:(
(heb al gezien dat ik t.o.v. verleden jaar met dezelfde gitaar flink gezakt ben, vandaar)

Bassa
25 februari 2013, 20:55
Het zal we werkelijk aan mijn reet roesten en aan mijn ballen jeuken....






:(
(heb al gezien dat ik t.o.v. verleden jaar met dezelfde gitaar flink gezakt ben, vandaar)
Tja ik kan niet zakken of stijgen aangezien dit pas de eerste keer is dat ik meedoe haha.

Cocobolo
25 februari 2013, 20:59
Ik heb nog geen een keer meegedaan (maar stem altijd wel ;-))

Menk
25 februari 2013, 22:43
Hi c
Een flauwe opmerking uitleggen is nooit leuk, maar we hangen hier toch maar wat rond hè?

Bij binnenrijden van Oud Heverlee staat een bord met daarop de tekst dat sluikstoken niet is toegestaan. Voor de niet Oud Heverleërs: Stiekum je vuil verbranden.

Als je dat toch doet, komt er witte rook.

Straks, als de naam van de nieuwe paus bekend is: Witte rook.
Straks, als de mooiste van 2012 bekend is: Witte rook.

MacWilliams steekt zijn gitaar nog wel eens in brand, in ieder geval zijn inzending voor 2012: Witte rook.
Vandaar dus. Ik doe mijn best met smilies, maar ik ga ze echt niet overal bij zetten hoor! Het is ook gewoon om de spanning een beetje tegen te gaan, dat gelul. Kijk maar naar tijd van posten. Je doet toch bijna geen oog meer dicht! Smiley!
Vriendelijke groet, Gus

Machtig! (Dat doet me er aan denken. Vandaag vroeg er iemand aan mij: 'Wat bedoel je eigenlijk met 'machtig'. Ik ben niet opgegroeid in de stad waar ik nu werk. Maar ik betwijfel of ze het daar beter zouden verstaan.)

Ik ken dat bord! Vlak na de brug? Of is dat 'Sluikstorter, U wordt gezien!'?

K

Badman
25 februari 2013, 23:28
Sorry mensen, moe van het tellen en onverwacht bezoek gekregen. De resultaten volgen morgen, dus jullie hoeven niet op te blijven ;)

Wat ik alvast kan verklappen: het was nog nooit zo spannend geweest voor plaats 1 en 2 :)

macwilliams
25 februari 2013, 23:40
Sorry mensen, moe van het tellen en onverwacht bezoek gekregen. De resultaten volgen morgen, dus jullie hoeven niet op te blijven ;)

Wat ik alvast kan verklappen: het was nog nooit zo spannend geweest voor plaats 1 en 2 :)
"Neemt afwachtende houding aan"

:)

Pepe
26 februari 2013, 00:03
... onverwachts bezoek.. jaja... zeker met een single malt en een kist havanna's ...

TuningGamer
26 februari 2013, 00:25
Het is nu toch al weer dinsdag? :soinnocent:

YannickH
26 februari 2013, 01:59
LP_CL gaat goed scoren dit jaar denk ik

Duhsjaak
26 februari 2013, 03:32
Machtig! (Dat doet me er aan denken. Vandaag vroeg er iemand aan mij: 'Wat bedoel je eigenlijk met 'machtig'. Ik ben niet opgegroeid in de stad waar ik nu werk. Maar ik betwijfel of ze het daar beter zouden verstaan.)

Ik ken dat bord! Vlak na de brug? Of is dat 'Sluikstorter, U wordt gezien!'?

K

Klopt! Vlak na de brug.
Iets met niet sluikstoken en niet sluikstorten. Wat er precies op staat weet ik niet eens exact. Ik zal de volgende keer opletten. En 'machtig' is toch niet afhankelijk van een stad? Ik denk dat het in het oosten meer wordt gebruikt dan in het woeste westen, maar ook daar komt het voor.
Vriendelijke groet, Gus