PDA

View Full Version : Help!!!



ieme
19 juni 2003, 16:02
Oké ik kan van iemand een gitaar overkopen die voor mij het einde is, een Guild Brian May.... we zijn het eens over de prijs en alles maar nu moet het veilig betaald worden en goed vervoerd... wie kan mij tips geven en ja nu komt het probleem de gitaar is momenteel in Australië

Groetjes!!

Izegrim
19 juni 2003, 16:08
Baantje bij de appie voor een maandje en dan een ticket naar aussie. Ga op een ranch werken nadat je je gitaar op hebt gehaald en spaar genoeg om een paar maanden in zuidazie te trekken.

Ja, dit is misschien niet heel realistisch maar je zult over twintig jaar nóg verliefd naar je maatje kijken als je denkt wat jullie samen hebben meegemaakt.

Chezzy
19 juni 2003, 16:32
Vertel eens wat meer over de persoon. Is het een Nederlander of? Heb je wel goede fotos gezien? Is alles duidelijk? Is de verkoper betrouwbaar?
En ik zou hem *ERG* goed laten verpakken. Want verwacht maar wel dat ze er mee gaan gooien etc. bij de post...

Bins
19 juni 2003, 16:55
UPS doet toch wereldwijd? Gaat je wel wat kosten denk ik, want ik geloof dat gitaren als "oversized" artikel worden behandeld. Voor betalen zou je misschien naar Paypal of iets dergelijks kunnen kijken.

ieme
19 juni 2003, 16:56
Het is iemand waar ik al tijden mee msn/email de gitaar ziet er erg goed uit. Het is een duitser die nu in australie woont...
Maar ja hoe kan ik veilig betalen zo dat ie em zowiezo opstuurt? met wie moet ik daar voor contact mee opnemen?

ieme
20 juni 2003, 12:46
iemand die me concreet kan vertellen hoe en wat?

Bins
20 juni 2003, 13:13
UPS doet toch wereldwijd? Gaat je wel wat kosten denk ik, want ik geloof dat gitaren als "oversized" artikel worden behandeld. Voor betalen zou je misschien naar Paypal of iets dergelijks kunnen kijken.

www.paypal.com

telebluespicker
20 juni 2003, 14:40
Maak een afspraak met de bank en stort je geld in een depot. De man waar jij je gitaar van koopt stuur je een afschrift. Als het geld gestort is in het depot kan jij er niet meer bij. Jij geeft de bank een seintje als je de gitaar goed hebt ontvangen waarna het geld overgemaakt wordt door de bank. Op deze manier weet de man waar je de gitaar van koopt dat jij zeker weten het geld hebt, en hij weet ook dat hij pas betaald krijgt als hij de gitaar netjes opstuurd.

iam
20 juni 2003, 15:55
Maak een afspraak met de bank en stort je geld in een depot. De man waar jij je gitaar van koopt stuur je een afschrift. Als het geld gestort is in het depot kan jij er niet meer bij. Jij geeft de bank een seintje als je de gitaar goed hebt ontvangen waarna het geld overgemaakt wordt door de bank. Op deze manier weet de man waar je de gitaar van koopt dat jij zeker weten het geld hebt, en hij weet ook dat hij pas betaald krijgt als hij de gitaar netjes opstuurd.

er zijn hier ook special 'bedrijven' voor... ebay werkt hier ook mee...

direct rulez
20 juni 2003, 16:18
tja, das baluh he...?

avril-fan
20 juni 2003, 16:19
iemand die me concreet kan vertellen hoe en wat?

ikke niet iig