PDA

View Full Version : Help! Mijn Fender koffer is spontaan op slot gegaan...



the sure thing
30 december 2012, 23:39
Mijn Fender koffer (zo'n tweed versie, behorend bij een Fender CS strat), is spontaan aan 1 kant op slot gegaan. Nou zit er geen gitaar in, maar ik wil m wel weer open krijgen.... Iemand tips? Nee, de sleutels zitten er nog in :-). Ik wil eigenlijk ook geen braakschade... Zijn alle sleutels van die Fender tweed cases gelijk?

macwilliams
30 december 2012, 23:44
Is dat met zo'n klein blikken sleuteltje?

Bassa
30 december 2012, 23:57
Ik had het zelfde, met een andere koffer met ook de sleutels nog in de koffer. Heb een kwartier met een paperclip zitten klooien en toen lukte het haha:seriousf: Bij mijn koffer zit trouwens zo'n ''klein blikken sleuteltje''.

witterwit
31 december 2012, 00:09
er worden voor sommige koffers wel reserve sleuteltjes verkocht. dus... als je nog een koffer hebt sleuteltje proberen of eentje lenen en anders de paperclip

macwilliams
31 december 2012, 00:30
Even een gebaksvorkje pakken en een tandje ombuigen. Dat roert net wat makkelijker dan een paperclip.

the sure thing
31 december 2012, 08:15
Even een gebaksvorkje pakken en een tandje ombuigen. Dat roert net wat makkelijker dan een paperclip.

Thanks! Ik ga wel ff inbreken :-)

Jan Buurman
31 december 2012, 09:43
Had ik ook eens. Al kwam ik daar pas achter toen ik op moest. Helaas dus geen tijd voor een paperclip of gebaksvorkje.... Leatherman erin...

the sure thing
31 december 2012, 15:48
Nou, de punt van het gebaksvorkje zit nu IN het slot, gvd.... Dus maar even een schroevendraaier gepakt en kracht gezet. Dat slotje doet het dus definitief niet meer :-)

macwilliams
31 december 2012, 17:32
Nou, de punt van het gebaksvorkje zit nu IN het slot, gvd.... Dus maar even een schroevendraaier gepakt en kracht gezet. Dat slotje doet het dus definitief niet meer :-)

Ghehehe, sorry....
Ik reken de meeste mensen onder ons dat ze net zo handig zijn met het bestek als dat ik zelf ben. Er kan maar weinig misgaan met zo'n aktie en jij hebt net dat talent om dat te laten gebeuren... Nogmaals sorry..

the sure thing
31 december 2012, 21:43
Haha! Is uiteraard mijn eigen risico... Ik stond toch al te twijfelen tussen de boormachine en het breekijzer, dus het vorkje was alleen uitstel van executie :-).

Ik blijf het overigens wel creabea vinden, zo'n vorkje met gebogen punten.

Ukeloeder
2 januari 2013, 14:15
Voor de zekerheid het andere slotje ook even 'gebakvorken'?

:hide: