PDA

View Full Version : op de valreep; hngd ibanez sca 220



pim raaijmakers
30 december 2012, 22:41
Nog net in 2012 een nieuwe kunnen scoren. Met mijn rug moest ik iets lichter. Geen zware gitaren meer voor mij. Mijn zelfbouwtele met aluminium top is eigenlijk veel te zwaar geworden. Ik wilde wel mahonie en humbuckers. Natuurlijk is MP je vriend en al snel deze gezien en gemaild. Wat blijkt; is deze gitaar van een oude bekende. tien jaar terug heb ik deze gitaar al een aantal keer mogen bepotelen toen ik een tijdje met een aantal gasten in een repetitieruimte de boel op stelten zetten. Toen heb ik al eens een bod gedaan op deze, maar de dame in kwestie wilde deze niet kwijt. Zo'n tien jaar later kom je dezelfde gitaar tegen op MP. Grappig eigenlijk dat je elkaar op deze manier weer tegenkomt. de rest is snel verteld, kopje koffie... beetje bijgekletst en blij als een kind met de plank terug naar huis.
de foto's komen van internet (ik heb niet het goede licht nu om foto's te maken). Ik zal deze vervangen als ik zelf foto's geschoten heb.

http://i437.photobucket.com/albums/qq95/pimraaijmakers/ibanezsca220_zps275976c6.jpg

Ik ben nooit echt een groot liefhebber van Ibanez geweest (waarom mag Joost weten), maar deze speelt toch wel heel lekker. Geen wizard-hals, die vind ik te dunnetjes, maar wel een rappere hals dan dat ik gewend was. Het geluid is niet verkeerd, maar een PU-switch zit er in de verre toekomst wel aan te komen. Al weet ik nog niet wat.

soundbound
30 december 2012, 23:57
Leuke manier om het jaar af te sluiten! Mooie gitaar ook, gefeliciteerd!

vulvasonic
31 december 2012, 00:11
Gefeliciteerd. Smakelijke plank. :)

Stillborn
31 december 2012, 10:56
Tssss, je was beter met dame EN plank naar huis gegaan :lovelove:


Toffe gitaar trouwens!

frekie
31 december 2012, 13:00
S classic, mooi man. Die sunburst zou ik nog wel eens willen hebben, maar ja...

kunk
31 december 2012, 13:34
Tssss, je was beter met dame EN plank naar huis gegaan :lovelove:


Toffe gitaar trouwens!

Nou word ik nieuwsgieriger naar foto's van de dame i.p.v. foto's van de gitaar:hide:

pim raaijmakers
31 december 2012, 20:54
nu weet ik het zeker.... gitaristen zijn allemaal hetzelfde...
:soinnocent: