PDA

View Full Version : ibanez jetking



-robbert-
19 juni 2003, 15:44
hey, ik heb serlui gemeeld of ze deze coole retro-ibanezjes niet naar nederland halen, jammergenoeg komen ze niet naar de benelux....Op welke manier kan ik dan aan zo'n ding komen? Uit Amerika importeren vind ik wat risicovol, en de kosten die erbij komen zijn ook redelijk hoog.... :cry:

gerjo1980
19 juni 2003, 15:54
hey, ik heb serlui gemeeld of ze deze coole retro-ibanezjes niet naar nederland halen, jammergenoeg komen ze niet naar de benelux....Op welke manier kan ik dan aan zo'n ding komen? Uit Amerika importeren vind ik wat risicovol, en de kosten die erbij komen zijn ook redelijk hoog.... :cry:

Op zoek gaan naar tweedehands via ebay.de (staat meer dan op .nl), marktplaats, de occasionslijsten van winkels in de gaten houden, jezelf als zoekende opgeven bij gitaarmarkt.nl

Of je gaat hem halen. Leuk reisje naar de US, meteen kijkje nemen in de fabriek, maar dat kost nog meer :wink:

Dat laatste was voor mij eens iets wat ik wilde doen, maar toen schrok ik even van het feit dat je dan minimaal een week in de US moet blijven i.v.m. het ticket en per dag kost je dat gem. $150,- (hotel, eten, tourist uithangen), dus :-(
Een retourticket voor een dag kost je zo'n $4000,-, voor een week $500,- Waarom geen idee!

marc_o
19 juni 2003, 23:18
en dan het lullige gedeelte, er staat geen Ibanezfabriek in de USA, ze worden nog steeds in Japan gemaakt, hahaha!

avril-fan
20 juni 2003, 16:22
hey, ik heb serlui gemeeld of ze deze coole retro-ibanezjes niet naar nederland halen, jammergenoeg komen ze niet naar de benelux....Op welke manier kan ik dan aan zo'n ding komen? Uit Amerika importeren vind ik wat risicovol, en de kosten die erbij komen zijn ook redelijk hoog.... :cry:

Op zoek gaan naar tweedehands via ebay.de (staat meer dan op .nl), marktplaats, de occasionslijsten van winkels in de gaten houden, jezelf als zoekende opgeven bij gitaarmarkt.nl

Of je gaat hem halen. Leuk reisje naar de US, meteen kijkje nemen in de fabriek, maar dat kost nog meer :wink:

Dat laatste was voor mij eens iets wat ik wilde doen, maar toen schrok ik even van het feit dat je dan minimaal een week in de US moet blijven i.v.m. het ticket en per dag kost je dat gem. $150,- (hotel, eten, tourist uithangen), dus :-(
Een retourticket voor een dag kost je zo'n $4000,-, voor een week $500,- Waarom geen idee!

ik kan je toevallig vertellen dat er geen ibanez fabrieken in se usa zijn.
k denk dat daarom avril een gibson heeft

Wilson
20 juni 2003, 16:24
ja dat denk ik ook

hey avril fan, ben jij ook verliefd op avril?? ik wel!!!

I LOVE avril!!

avril-fan
20 juni 2003, 16:25
ja dat denk ik ook

hey avril fan, ben jij ook verliefd op avril?? ik wel!!!

I LOVE avril!!

nou, k vind er goed enzo, maar k val meer op jongens aangezine ik een meisje ben he :-D

Wilson
20 juni 2003, 16:27
jahoooor wat ben jij een nepfan!!!

als je een echte fan bent dan ben je echt verliefd op dr! ookal ben je een meisje! dan word je maar lesbisch!

avril-fan
20 juni 2003, 16:28
jahoooor wat ben jij een nepfan!!!

als je een echte fan bent dan ben je echt verliefd op dr! ookal ben je een meisje! dan word je maar lesbisch!

dat slaat dus nergens op he!!!
jij bent toch ook geen homo als je van direct houdt

Wilson
20 juni 2003, 16:29
nee maar ik hou ook niet zo van direct, ik zou wel homo worden als ik echte die hard fan was!! ik heb alles over mn idolen!

avril-fan
20 juni 2003, 16:30
nee maar ik hou ook niet zo van direct, ik zou wel homo worden als ik echte die hard fan was!! ik heb alles over mn idolen!

van wie houd je dan? van die harde muziek als metallica enzo, nou dat zijn ook mannen

Wilson
20 juni 2003, 16:31
dat zeg ik toch net? ik hou van avril!

AVRIL IK HOU VAN JE!

avril-fan
20 juni 2003, 16:33
dat zeg ik toch net? ik hou van avril!

AVRIL IK HOU VAN JE!

eindelijk nog een fan op dit forum,
iedereen haat haar ofzo? :-?

direct rulez
20 juni 2003, 16:35
nee maar ik hou ook niet zo van direct, ik zou wel homo worden als ik echte die hard fan was!! ik heb alles over mn idolen!

nou, ik vind di-rect wel goed, het is de beste band die bestaat!!!
maar ik ben GEEN homo, misschien dat jij homo bent...

Wilson
20 juni 2003, 16:38
ja alle mensen hier zijn een beetje gestoord. Ze zijn een beetje gebrainwashed door al die artiesten die van die keiharde gitaarmuziek maken. Ze hebben alleen niet door dat die artiesten gewoon gelanceerd worden door de platenmaatschappijen die er dan heel veel geld aan verdienen en dan heel veel reclame voor die artiest gaan maken en zo een heel imago van stoere hard rockers voor die mensen maken terwijl ze niets meer kunnen dan een paar powerchords rammen. Gelukkig is dat bij avril niet zo, die is tenminste echt en schrijft tenminste mooie nummers!!

avril-fan
20 juni 2003, 16:39
ja alle mensen hier zijn een beetje gestoord. Ze zijn een beetje gebrainwashed door al die artiesten die van die keiharde gitaarmuziek maken. Ze hebben alleen niet door dat die artiesten gewoon gelanceerd worden door de platenmaatschappijen die er dan heel veel geld aan verdienen en dan heel veel reclame voor die artiest gaan maken en zo een heel imago van stoere hard rockers voor die mensen maken terwijl ze niets meer kunnen dan een paar powerchords rammen. Gelukkig is dat bij avril niet zo, die is tenminste echt en schrijft tenminste mooie nummers!!

zulke soort dingen zegt iedereen nou over avril ja.
maar wwat je zegt klopt wel een beetje hor

direct rulez
20 juni 2003, 16:44
Wilson, nu betrap ik je weer op een avril-fan antwoord. en weet je zeker dat jouw tekst niet eronies bedoeld is? ik bedoel, tot nu toe kregen avril-fan (voor zover ik weet) en ik altijd negatieve reacties, maar jij bent nu de eerste die dat over avril-fan niet doet.
vind jij di-rect ook goed?

Wilson
20 juni 2003, 16:46
en weet je zeker dat jouw tekst niet eronies bedoeld is?


DUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhh

natuurlijk is het ironisch


PS eronies schrijf je anders namelijk: ironisch

avril-fan
20 juni 2003, 17:00
en weet je zeker dat jouw tekst niet eronies bedoeld is?


DUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhh

natuurlijk is het ironisch


PS eronies schrijf je anders namelijk: ironisch

ow, k dacht dat je echt fan was..
trouwes. eronies kan ook hor!

Wilson
20 juni 2003, 17:01
nee dat is erotisch

EN NATUURLIJK BEN IK GEEN AVRIL FAN!! AVRIL ZUIGT DUH!

avril-fan
20 juni 2003, 17:04
nee dat is erotisch

EN NATUURLIJK BEN IK GEEN AVRIL FAN!! AVRIL ZUIGT DUH!

ijl niet!

kokteejl
20 juni 2003, 17:08
hehehe....hehe....he....'t heeft nog lang geduurd eh wilson

Wilson
20 juni 2003, 17:10
ja jezus wat wordt ik ziek van die mensen

avril-fan
20 juni 2003, 17:17
ja jezus wat wordt ik ziek van die mensen

idd metallica is slecht

kokteejl
20 juni 2003, 17:19
hij was zeker en vast over jouw bezig (hey metallica hun nieuwste liedje is ni zooo slecht....rhcp rulez :D)

avril-fan
20 juni 2003, 17:20
hij was zeker en vast over jouw bezig (hey metallica hun nieuwste liedje is ni zooo slecht....rhcp rulez :D)

das echt slechte muziek, veel te veel gebrul enzo

Wilson
20 juni 2003, 17:21
ja jezus wat wordt ik ziek van die mensen

idd metallica is slecht

ehm, het ging over jouw en die DIE RECTUM gozer

kokteejl
20 juni 2003, 17:21
komaan hier worrek ook ziek van joh: het is je stijl niet dus het is slecht....komaaaan

avril-fan
20 juni 2003, 17:21
ja jezus wat wordt ik ziek van die mensen

idd metallica is slecht

ehm, het ging over jouw en die DIE RECTUM gozer

das toevallig wle me vriend ja!!!
je bent jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

kokteejl
20 juni 2003, 17:22
op wie heb je het nu? op wilson? volgens mij wilt ie je gewoon opjukke :D

avril-fan
20 juni 2003, 17:23
op wie heb je het nu? op wilson? volgens mij wilt ie je gewoon opjukke :D

wat is opjukke???

I LOVE FRANK 4 EVAAAAAAAA

Wilson
20 juni 2003, 17:24
op wie heb je het nu? op wilson? volgens mij wilt ie je gewoon opjukke :D

jij begrijpt het

kokteejl
20 juni 2003, 17:25
...
...
LOOK IT UP (zal ni gaan)

euhm zoiets als euhm...jah....kwaad maken...laten pissed worden...pissig doen......euhm....opstoken...

avril-fan
20 juni 2003, 17:26
...
...
LOOK IT UP (zal ni gaan)

euhm zoiets als euhm...jah....kwaad maken...laten pissed worden...pissig doen......euhm....opstoken...

nee hor, hij is gewoon jaloers op mij en frank!!!!

luv ya

Wilson
20 juni 2003, 17:26
in nederland noemen wij dat opjutten, klein verschil

avril-fan
20 juni 2003, 17:27
in nederland noemen wij dat opjutten, klein verschil

als ie dat gezegd had had ik he okw el gesnapt!

kokteejl
20 juni 2003, 17:28
jaaaaaaaaaaah dat is het :D
ja als ik iets ni weet verzin ik er iets voor
nu zit die gast waarschijnlijk nog altijd naar een of ander fotooke te staren van een jetking..ocharme

direct rulez
20 juni 2003, 17:29
I LOVE EVA (4 FRAAAAAANK...?)

avril-fan
20 juni 2003, 17:30
I LOVE EVA (4 FRAAAAAANK...?)

hhahahah

nee k bedoelde forever :-D :-D :-D

direct rulez
20 juni 2003, 17:32
snap ik ook wel...

-XXX-

avril-fan
20 juni 2003, 17:32
snap ik ook wel...

-XXX-

ow t was eronies

xxxxxx

-robbert-
20 juni 2003, 18:05
hej avril en die andere knaas, kunnen jullie niet ff naar de TMF chatbox oprotten, lekker chattuh met een breezah op de tafel! ik wordt kwaad van mensen die MIJN topic verpesten MIJN MIJN MIJN topic over gitaren en NIET over 14 jarige kinderen die elkaar online lopen op te geilen!!!!! :evil: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :evil:





:roll:

godverdomme, nou staat mn hele inbox vol met meeltjes van blabla reaktie, omdat ik vergeten was om die melding van reaktie uit te zetten!!

JULLIE SCHULD!!! STELLETJE EILEIDERS!


ik ga huilen :cry:

avril-fan
20 juni 2003, 18:16
hej avril en die andere knaas, kunnen jullie niet ff naar de TMF chatbox oprotten, lekker chattuh met een breezah op de tafel! ik wordt kwaad van mensen die MIJN topic verpesten MIJN MIJN MIJN topic over gitaren en NIET over 14 jarige kinderen die elkaar online lopen op te geilen!!!!! :evil: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :evil:





:roll:

godverdomme, nou staat mn hele inbox vol met meeltjes van blabla reaktie, omdat ik vergeten was om die melding van reaktie uit te zetten!!

JULLIE SCHULD!!! STELLETJE EILEIDERS!


ik ga huilen :cry:

stik maar in je tranen dan!!! je lijkt wel een meisje

Ibanez
20 juni 2003, 18:24
http://www.smilies.nl/2up.gif

jorrit
22 juni 2003, 20:38
jezus kan iemand dit topic op slot gooien en verwijderen....iemand stelt hier een serieuze vraag.....