PDA

View Full Version : Even voorstellen



pamelaxxx
30 december 2012, 13:51
Hallo,

ik ben Pamela, 27, en ben beginnend gitaar spelend. Ik vind het ook erg leuk om zelf liedjes te schrijven en dit doe ik dan ook met veel plezier. Het zou alleen nog leuker zijn om deze teksten om te zetten in nummers en deze op te nemen en misschien filmpjes te maken en op youtube te zetten.

Hiervoor zoek ik mensen die ook instrumenten bespelen en het ook leuk vinden om dit te gaan doen en een bandje te vormen. Het liefst mensen die ook beginnend zijn in het spelen van de instrumenten, zodat het niveau niet zo heel veel van elkaar verschild. Dat is wel zo leuk voor elkaar.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik dit heel graag!!!
Ik woon in de omgeving Bussum.

Ben benieuwd naar de reacties

Groetjes
Pamela

Jedeel
30 december 2012, 14:04
Welkom Pamela op dit forum!!

Voor andere muzikanten c.q. bandje vormen, zou je je oproep ook eens
kunnen plaatsen in het subforum "Gezocht".

Succes!!

Duhsjaak
30 december 2012, 17:19
Hi Ms P
Welkom bij de club. We hebben Bibix, Suxiexx (in een andere club weliswaar) en nu Pamelaxxx. Die clan lijkt aardig compleet.

Persoonlijk ben ik niet echt een geweldige gitarist. Toevallig heb ik nog niet zolang geleden maar weer eens wat in 'Sounds' gepost. Dat heet Transvetten.

Ik hoop dat je daarmee doorgaat. Met dat componeren. Superleuk.
Mijn idee daarover is er lekker iedere dag één te maken. Als er dan eens ééntje is waarover je niet tevreden bent? Dan schrijf je gewoon morgen een nieuwe.

Verder houden we hier niet van roddelen. Dat doen we ook niet. Lees: Dat doen we ook niet zonder aanleiding.
Die aanleiding is er nu. Ik vind de post van Jedeel een beetje gezocht. Vind je ook niet? Nou precies! Hij is altijd vriendelijk, maar ik geloof dat ie hier een beetje uit de bocht is gegaan.

Slaat allemaal nergens op. Maar ik heb een tijd geleden een keer een inleiding gehouden over de gelijkenis tussen kleding en taal.
Als kleding alleen was om je warm te houden, kocht je 10 jute zaken en die deed je over elkaar heen aan. Dan was jij warm. En ik ook als ik ze aantrok.

Toch doen wij dat niet.
Met kleding kun je je onderscheiden. In de praktijk vinden veel mensen het onprettig als ze op een feest komen, en iemand anders draagt hetzelfde. Tenzij je gaat voetballen, dan mag het weer wel.

Taal is niet anders. Officieel alleen voor communicatie, in de praktijk om mee te dollen.
Heerlijk. Daar hou ik van. En doe dat ook veel in mijn teksten. Ik kan het je aanbevelen.

En: Eens kijken wat Jedeel hier op te antwoorden heeft.

Ik zeg: Veel plezier hier en met je muziek. Heb je vragen? Stellen!
En voor jou en Jedeel een heerlijke jaarwisseling.
Vriendelijke groet, Gus

Jedeel
30 december 2012, 17:58
...
Verder houden we hier niet van roddelen. Dat doen we ook niet. Lees: Dat doen we ook niet zonder aanleiding.
Die aanleiding is er nu. Ik vind de post van Jedeel een beetje gezocht. Vind je ook niet? Nou precies! Hij is altijd vriendelijk, maar ik geloof dat ie hier een beetje uit de bocht is gegaan.

Slaat allemaal nergens op.
...

En: Eens kijken wat Jedeel hier op te antwoorden heeft.
...
En voor jou en Jedeel een heerlijke jaarwisseling.
Vriendelijke groet, Gus

Ik heb werkelijk geen idee waar ik uit de bocht ben gegaan Gus.
Ik ben idd (bijna altijd) vriendelijk en nu heb ik Pamela slechts gewezen op het subforum voor (mede)muzikanten.
(Maar je schrijft zelf al; "Slaat allemaal nergens op." Mss moet ik het gewoon negeren....;-) )

Voor jou ook een perfecte 'jaaromruil'. :)

@Off-topic: Jij bezigt de term 'senang'.... heb jij iets met Indonesië?

Duhsjaak
30 december 2012, 20:40
Hi
@Jedeel
Ik moet je mijn verontschuldigingen maken. Ik hou niet van humor ten koste van anderen. Maar kennelijk ben ik er niet in geslaagd de schijn dat ik dat toch doe, te vermijden.

Een grapje (woordspelletje) uitleggen, is zelden leuk. Ook nu niet.

Ik begin er ook maar niet aan. Niet jij, maar ik ben hier uit de bocht gevlogen.

In de wijk in Amsterdam waar ik ben opgegroeid, woonden achter ons rijtje van 8 families kazen, 8 families Indo's. Heerlijk! Als ik jarig ben komen er 35 mensen eten. Niet van de kazen geleerd.

@Pamela
Geen idee of je vaker op een forum komt, dit wordt off topic genoemd. Sorry, want dat is eigenlijk niet echt beleefd.

Vriendelijke groet, Gus

arcane
30 december 2012, 21:29
Gus, normaal gesproken moet ik je posts al 2 tot 3 keer lezen voordat ik door heb wat je bedoelt, maar vandaag kan ik er geen touw aan vastknopen. Verraad ons eens bij welke shop jij je wiet koopt, die blijkt nogal sterk te zijn ;)