SBe
29 december 2012, 01:23
Ik heb een tijdje geleden de 'fout' gemaakt om over te stappen op een pedaltrain pro met hardcase, je wil natuurlijk veel effecten ten aller tijde kunnen beschikbaar hebben maar... Het is me wat aan het knagen om steeds met die veel te zware kist rond te zeulen en ook merk ik op dat ik al die 'onmisbare effecten' niet veel gebruik.
Dus... Back to basics en gaan voor een kleiner bord met enkel de essentiële zaken op. Natuurlijk wel nog enkele OD's, fuzz, wah, volume, delay, comp, reverb, trem en vibe - dus toch nog iets :soinnocent:
Nu wil ik liever niet gewoon gaan kiezen voor een kleinere pedaltrain maar eerder eentje maken/laten maken volgens wat ik nodig heb.
Deze bouwer maakt eigenlijk exact wat ik zoek:
www.salvagecustom.com iemand hier ervaring mee?
Natuurlijk uit de US waardoor de verzending en de douane kosten nogal oplopen.
Ik kom nu in het totaal op 622 USD uit wat zo'n 470€ is + nog de importkosten. Voor een hardwood bord met tweed case van 28x16inch.
Weet er iemand een bouwer in België/Nederland die dergelijke pedalboards kan maken?
Of heeft er hier iemand ervaring met het bouwen van dergelijk bord, ik zou het denk ik wel zelf kunnen maar vooral de kist lijkt me niet zo simpel.
Thanks!
Dus... Back to basics en gaan voor een kleiner bord met enkel de essentiële zaken op. Natuurlijk wel nog enkele OD's, fuzz, wah, volume, delay, comp, reverb, trem en vibe - dus toch nog iets :soinnocent:
Nu wil ik liever niet gewoon gaan kiezen voor een kleinere pedaltrain maar eerder eentje maken/laten maken volgens wat ik nodig heb.
Deze bouwer maakt eigenlijk exact wat ik zoek:
www.salvagecustom.com iemand hier ervaring mee?
Natuurlijk uit de US waardoor de verzending en de douane kosten nogal oplopen.
Ik kom nu in het totaal op 622 USD uit wat zo'n 470€ is + nog de importkosten. Voor een hardwood bord met tweed case van 28x16inch.
Weet er iemand een bouwer in België/Nederland die dergelijke pedalboards kan maken?
Of heeft er hier iemand ervaring met het bouwen van dergelijk bord, ik zou het denk ik wel zelf kunnen maar vooral de kist lijkt me niet zo simpel.
Thanks!