PDA

View Full Version : Fingerstyle nummer op mijn nieuwe Greenfield gitaar!!



Merelvh
28 december 2012, 19:07
Hier is het eerste filmpje wat ik heb opgenomen op deze prachtige gitaar!
Ik hoop dat jullie het wat vinden!


http://www.youtube.com/watch?v=lGLmW7w9Rk4

Rizz
28 december 2012, 19:12
Zelfs door m'n laptopspeakertjes klinkt dit goed, zeg! Wat een helderheid en balans, nergens iets teveel.. Ga nog even doorsparen denk ik, of een bank overvallen ofzo.. Proficiat!

Oh ja, en heel mooi gespeeld natuurlijk! :)

akkebaas
28 december 2012, 19:58
Klinkt als een klok!

Jedeel
29 december 2012, 01:44
Mooie klank in de gitaar én mooi gespeeld!!!

Duhsjaak
29 december 2012, 03:15
Hi M
Bijna-perfect stuk werk. Met een gemak waardoor ik bijna zou geloven dat dit ook voor mij binnen bereik zou zijn. Dat is de ware toverkunst; het leveren van stemming en illusie.
Petje af.

Ook toevallig Ton Terra leerling? Zo niet, is er dan een andere verklaring voor jullie overeenkomsten? Even rond 2.00 lijkt het iets te haperen, maar voor de rest is dit langzamerhand wereld niveau. En ook vreselijk mooi herkenbaar.

Art of tone heeft weer een vreselijk mooi visitekaartje afgegeven met de opname.

Prachtig dat je happy bent met je nieuwe gitaar, maar voor mij zijn hier ook weer de mensen die het maken.
Beslissende klappen vlak voor het eind van het jaar! Joepie! Ik ben fan!~
Vriendelijke groet, ook aan Max, Gus

Ernest01
29 december 2012, 11:15
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Mooi geluid; perfecte balans, top exemplaar.

Mooi nummer en goed en met gevoel gespeeld.
Andere nummers van jou zijn voor mij wat 'ongrijpbaar', kan ik niet veel houvast
in vinden. Zou het 'engelachtige' muziek willen noemen....
Maar dit is voor mij qua herkenbare melodie - heel persoonlijk dus - prachtig.

Sonno
29 december 2012, 12:23
Hoi Merel, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Klinkt erg goed, mooie gitaar ook. Je speelt echt goed, mooie compositie ook, doet me denken aan Andy Mckee. Klein puntje van kritiek is het ritme; het mist hier en daar een beetje de "flow" als je begrijpt wat ik bedoel. Dit kan ook een keuze zijn (dus geen beperking) maar ik vind het persoonlijk ietwat storend.

PS: niet dat ik dit ooit zou kunnen naspelen hoor.

benwave
29 december 2012, 17:22
Hele mooie gitaar, mooi geluid en mooi gespeeld en mooi opgenomen

Merelvh
30 december 2012, 16:42
Heel erg bedankt allemaal!!

@ Gus, nee geen Ton Terra leerling ;) Max en ik spelen erg veel met elkaar en hebben ook wel dezelfde inspiratiebronnen!

Duhsjaak
30 december 2012, 17:20
Hi M
Ah......vandaar, Max wel; jullie wederzijdse invloed is te horen. En het doet jullie beiden goed. Proficiat!
Ga door (s.v.p.!!!) Vriendelijke groet, Gus

Luke-wannabe
30 december 2012, 19:05
Práchtig! Wat voor stemming gebruik je? Ik kwam er niet uit..
Verder een prachtige compositie en wat héb je een goede sound in de vingers. Subliem!

Merelvh
31 december 2012, 09:08
Dankjewel! :D Stemming is EGBF#AD!