PDA

View Full Version : Microswitch van line6 floorboard



rupke
27 december 2012, 21:38
Hoi,

Ik heb een floorboard van line6 volgens mij de eerste versie met een volumepedaal en een wah pedaal er op voor op mijn pod 2.0. Nu heb ik gemerkt dat de bank up switch niet werkt. ik heb hem open gemaakt en zie geen soldeerbreuken. Ik denk dat de microswitch stuk is. Ik heb een beetje op internet gezocht maar kan nergens vinden waar ik die kan krijgen. Kan iemand mij helpen en nog beter zou iemand hem kunnen maken voor me, oftewel het soldeerwerk kunnen doen. Liefst in de buurt van Rijen.

Gr. Rupke

Dirk_Hendrik
28 december 2012, 10:53
Post effe een foto.

Zijn het toevallig die die je op de Conrad.nl site vind onder nr 700152 - 89?

rupke
28 december 2012, 14:32
Hoi Dirk,

Dat is hem helemaal. Ik had al bij Conrad gekeken, maar kon hem toen niet vinden. Ondertussen heb ik op You tube een filpje gezien van een iemand die al deze microswitches vervangen had door andere drukknoppen die niet op de printplaat zitten zoals bijvoorbeeld op mijn brunettie Mercury box zit. Maar om nu alles te gaan vervangen. Dat kan later misschien nog. Is veel soldeerwerk.

Nogmaals bedankt.

Ik ga er enkele bestellen (een reserve is altijd handig ;-))

Gr. rupke

Dirk_Hendrik
28 december 2012, 15:06
Hoi Dirk,

Dat is hem helemaal. Ik had al bij Conrad gekeken, maar kon hem toen niet vinden.

Ik heb in de afgelopen jaren een paar keer van die dingen besteld.... en zocht me telkens weer het rambam ;)