PDA

View Full Version : Avril lavigne



avril-fan
19 juni 2003, 14:11
jullie hebben natuurlijk wel eens van avril gehoord. Ik vind haar goed. Wat vinde jullie van haar en hebben jullie nog leuke sites over haar?

fenderfreak
19 juni 2003, 14:51
http://mysmilies.creativesell.net/cwm/cwm/puke.gif

urezna
19 juni 2003, 15:12
sorry, live kan ze echt NIET zingen........

Theije
19 juni 2003, 15:29
Allereerst wil ik graag ff zeggen dat ik het heel stoer vind dat je dit post op dit forum, omdat ik het gevoel heb dat je het zwaar te verduren gaat krijgen, maar gewoon nix van aantrekken, ik word ook altijd de grond ingestampt wat betreft mijn muzieksmaak dus boeiend.

Maar ja Avril.... leuk meisje, het lijkt me ook een schat van een meid, k zou graag een keer een gesprek met h'r voeren, haar stem vind ik ook niet vervelend, maar de muziek is niet echt mijn stijl. Maar aan de andere kant ik word niet snel opgewonden van E of D tuning stijlen dus zoveel zegt het ook niet.

hoofd
19 juni 2003, 15:35
Gebruik anders 's ff de zoekfunctie, om wat meningen te zien...ik denk dat de algehele conclusie niet veel positiefs bevat (en terecht!).

fenderfreak
19 juni 2003, 15:36
Wat weer fokking genuanceerd, zeg!
Avril Lavigne is gewoon weer zo'n marketingstrategietje van een conservatieve platenmaatschappij die het niet aandurft te investeren in echt talent! Dat kind heeft de creatieve vermogens van een hobbelpaart, maar met een lief snoetje en een uitgekiend skate-imago duurt het nog wel anderhalf voordat onze puisterige medeburgers in een vlaag van helderheid beseffen hoe ze worden opgelicht!

FNaRK
19 juni 2003, 16:39
en waarvoor krijg ik toch het idee dat Avrilfan het alter-ego is van een bestaand forumlid ??


mijn genuanceerde mening over Avril:
STERF HOER STERF

geertenno
19 juni 2003, 17:52
Ja, het is geen leuke muziek nee...

Ronald
19 juni 2003, 17:54
avril alvigne is inderdaad erg commerciel en dat maakt haar slecht , en dr hele imago en al het getop 40 zooi eromheen maakt dat het gewoon compleet fout met dr is, ik durf te weddend at als ze undergroudnw as geweest ze veel beter zou kunnen zijn

bovendien heeft haar 4e!!! :o singel uitgebracht van 1 cd , da is dus echt commercieel zeg , losing grip is trouwens wel haar beste nummer , opzich staand is het een erg goed nummer opzich, de muziek is best goed , de teskt is erg goed maar avril is gewoon een stom wijf
of het allemaal haar eigen schuld is weet ik nie , waarschijnlijk meer van platenmaatschapijen

ik vidn avril bagger door haar imago , avril is nep

ze had best goed kunnen zijn maar ja da is nie gebeurt

dus opzouten met eefril :razz:

El Capitain
19 juni 2003, 20:07
Ach, ik zou het er best op kunnen en alles wat verkoopt is uiteindelijk commercieel...

daron_kurt
19 juni 2003, 20:45
Allereerst wil ik graag ff zeggen dat ik het heel stoer vind dat je dit post op dit forum, omdat ik het gevoel heb dat je het zwaar te verduren gaat krijgen, maar gewoon nix van aantrekken, ik word ook altijd de grond ingestampt wat betreft mijn muzieksmaak dus boeiend.

Maar ja Avril.... leuk meisje, het lijkt me ook een schat van een meid, k zou graag een keer een gesprek met h'r voeren, haar stem vind ik ook niet vervelend, maar de muziek is niet echt mijn stijl. Maar aan de andere kant ik word niet snel opgewonden van E of D tuning stijlen dus zoveel zegt het ook niet.

Gesprek voeren :o ik zouw wel graag iets anders met haar willen ;)

daron_kurt
19 juni 2003, 20:47
ahum, maar haar muziek??? sjah.... T aardigste wat ik daar over kan zeggen is dat ik het commercieel en kut vind...Dus het onaardige laat ik maar achterwege, maar cool dat je hier op t forum komt hoor :-? al vraag ik me af waarom je eigelijk hier op t forum komt??? speel je ook gitaar ofzo?

schaap
19 juni 2003, 21:25
ik moet ff wat frustratie kwijt, dus wat hier staat is niet rationeel ok ?

MAAR IK HEB ER ZO'N HEKEL AAN DAT DAT MENS HET NOU JA ECHTE METAL TEKEN GEBRUIKT ! Waarom in hemelsnaam ? Zou ze serieus geloven dat ze echt hard is ofzo ? Ik bedoel, het gebeurt niet vaak dat ik op deze manier denk, maar ze gebruikt iets, wat naar mijn mening niet van haar is, niet bij haar hoort. Zij schrijft ballads, en dan gaat ze gezellig met dr pink en wijsvinger in de lucht staan. En al die fans die gaan dat nadoen, en dan krijg je dus weer al die nep-alto's die het ook doen, en dan word je gek van foto's van mensen die boos kijken en dus ook de pink en wijsvinger maar op de foto zetten. TERWIJL HET NAAR MIJN MENING ALTIJD HOORDE BIJ METAL EN ROCK, DE ECHT GOEDE MUZIEK DIE UNDERGROUND BLEEF (behalve Metallica, bij hun mag het ook wel :cool: ) MAAR NIET BIJ EEN KLEIN SKATER MEISJE DIE HEEL STOER DOET EN DAN ALLEMAAL BALLADS GAAT SCHRIJVEN OVER LIEFDE EN WHATEVER.

Als ik het teken zie, dan denk ik aan slayer, iron maiden, ac/dc ook nog (ik doe het zelf ook altijd bij het intro van thunderstruck, tappend met 1 hand, de ander in de lucht) maar bij Avril Lavigne ? Kom op zeg !


Verder is dit natuurlijk niet gericht richting avril fan of wat dan ook.......

marc_o
19 juni 2003, 22:09
We moesten 'r op de volgende meeting maar even van mast tot mast laten gaan.....lijkt me een prima plan.

andy
19 juni 2003, 23:59
ik moet ff wat frustratie kwijt, dus wat hier staat is niet rationeel ok ?

MAAR IK HEB ER ZO'N HEKEL AAN DAT DAT MENS HET NOU JA ECHTE METAL TEKEN GEBRUIKT ! Waarom in hemelsnaam ? Zou ze serieus geloven dat ze echt hard is ofzo ? Ik bedoel, het gebeurt niet vaak dat ik op deze manier denk, maar ze gebruikt iets, wat naar mijn mening niet van haar is, niet bij haar hoort. Zij schrijft ballads, en dan gaat ze gezellig met dr pink en wijsvinger in de lucht staan. En al die fans die gaan dat nadoen, en dan krijg je dus weer al die nep-alto's die het ook doen, en dan word je gek van foto's van mensen die boos kijken en dus ook de pink en wijsvinger maar op de foto zetten. TERWIJL HET NAAR MIJN MENING ALTIJD HOORDE BIJ METAL EN ROCK, DE ECHT GOEDE MUZIEK DIE UNDERGROUND BLEEF (behalve Metallica, bij hun mag het ook wel :cool: ) MAAR NIET BIJ EEN KLEIN SKATER MEISJE DIE HEEL STOER DOET EN DAN ALLEMAAL BALLADS GAAT SCHRIJVEN OVER LIEFDE EN WHATEVER.

Als ik het teken zie, dan denk ik aan slayer, iron maiden, ac/dc ook nog (ik doe het zelf ook altijd bij het intro van thunderstruck, tappend met 1 hand, de ander in de lucht) maar bij Avril Lavigne ? Kom op zeg !


Verder is dit natuurlijk niet gericht richting avril fan of wat dan ook.......

Ik vind dit wel een hele rationele reaktie. :-D

Mithrandir
20 juni 2003, 00:01
We moesten 'r op de volgende meeting maar even van mast tot mast laten gaan.....lijkt me een prima plan.

Goed idee, mag ik dan als eerst, want ik heb smet vrees.

Kitaarhiero
20 juni 2003, 10:56
Jongens, jongens, jongens... Die Avril heeft zelf natuurlijk ook nauwelijks verder gekeken dan Mtv.

Het is nog wel om aan te horen, maar ik zal er geen plaat van kopen.
zeker niet omdat het hier ook gaat om een door een platenmaatschappij bedacht imago met een uitgebreide marketingstrategie.

en 4 singles van één Album. dat is gewoon te veel. 1 of 2 is genoeg naar mijn idee. Een single is een promo voor het album.

Haar punkheid is non existent, maar misschien alleen aangepraat door de pers. (de Hitkrant en Break out hebben er niet echt verstand van natuurlijk).
maar ze is wel ongeveer "Alto", ze is haar eigen gemiddelde fan, liefhebber van ondermeer Silverchair, Lifehouse, alanis Morisette etc.
(in Nl. dus Di-rect, Krezip, K's Choice). er zijn zat Alto meisjes die nooit verder hebben gekeken dan Mtv/TMF.

Ronald
20 juni 2003, 12:09
ben ik helemaal mee eens over dat handgebaar , en hetzelfde met dat anarchy teken

ze denkt gewoon dat ze een harde punk bitch is en dat is ze totaal niet

en over die fans die alto denken te zijn maar nooit verder dan mtv hebben gekeken heb je inderdaad zat

een within temptation fan vertelde me eeen keer dat ie op een cocnert was en er waren allemaal van die britney spears achtige fans bij die alleen ice queen kende van de top 40 , en die stonden daar tussen allemaal van gothic mensen in het zwart gekleed , en zij stodnen daar in hun roze shirtjes :P en ze schrokken zich echt dood toen ze nummers van hun eerste album gingen spelen en de gitarist begon te grunten , hij zei dat ze echt rondkeken van waar ben ik nu weer in beland :wink: lol

zulke mensen moeten gewoon opflikkeren en weer lekker naar hun top 40 zooi gaan , en alles wat in de top 40 staat wat ook maar enig zins alternatief is moet gewoon weg , geeft de echte undergroudn muziek een hele slechte naam :x

Phoenix Rising
20 juni 2003, 20:13
het is toch best een lekker wijffie, okey ze stelt zich wel een beetje aan, lekker theatraal doen enzo kijk mij is rebels doen blablabla. Het is toch gewoon precies hetzelfde idee als Britney Spears, alleen iets ander image.

Je kan mij echt niet vertellen dat ze haar eigen muziek schrijft, maarja boeie.

Kitaarhiero
20 juni 2003, 20:21
ze schrijft haar muziek iig niet in haar eentje...

verder is er een kleine kans dat een deel van haar fans zich verder gaat verdiepen in wél goede muziek... zelf heeft ze het over punk, dus wie weet gaan haar fans wel vaker in het betrefende bakje in de platenzaak kijken... schaffen een Punk-o-rama compilatie ofzo aan en evolueren naar het echte alto/punkerschap... of ze vinden het niks en voelen zich voor €5,- in de zeik gezet.

Ronald
20 juni 2003, 20:59
avril schrijft alleen dr teksten zelf

schaap
20 juni 2003, 22:02
en daar krijg je ook wat van dan ook: he was a boy, she was a girl :-?
blij dat ik wel wat steun krijg hier :lol:

Phoenix Rising
21 juni 2003, 03:23
ze schrijft alleen dr teksten zelf? ja kom op he wat is dat voor nep zooi, doe het goed of doe het niet.

Ronald
21 juni 2003, 14:35
tja ze kan nie echt gitaar spelen , mischien een klein beetje , maar ze doet het dus nie zelf

en dan gaat er nog geen credit naar de band omdat ze geen bandnaam heeft :-? is gewoon arrogant hoor

E.Smit
21 juni 2003, 15:14
Ik zal ook even zeggen wat ik van avril lavingne(hoe dan ook) vindt:

ik vindt avril een kuche vervelend kuche meisje kuche,
en haar muziek is: bluuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrgggghhhhhhhhhhhh,
blaaaaaaaaaarrrrrrgggggggggg uhhhhhhhhhhh.

roppie
21 juni 2003, 15:59
'k vind haar muziek 'minder goed' en 'k vind 'r ook nie knap en rebels ofzo, want ik zag een keer een interview met 'r en toen zat ze een beetje uitgezakt op een bank, vol puisten. Oh, en 't leek net of ze de baard in d'r keel had :D . Nog een laatste dingetje:ZE KAN NIET ZINGEN

Kitaarhiero
22 juni 2003, 14:58
Ik zal ook even zeggen wat ik van avril lavingne(hoe dan ook) vindt:

ik vindt avril een kuche vervelend kuche meisje kuche,
en haar muziek is: bluuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrgggghhhhhhhhhhhh,
blaaaaaaaaaarrrrrrgggggggggg uhhhhhhhhhhh.

Hoe oud ben jij?

het is goed dat je het niks vind (right you are) maar om dat nou zo kinderachtig te uiten...

Ronald
22 juni 2003, 15:26
dat ze nie zo goed kan zingen vind ik nie erg , tis goed zat , maar kvind haar hele image en die hele troep gewoon kut

het is gewoon een band waarvan avril lavigne de zangeres is en verder niks en ze zitten gewoon verkeerd, hadden ze ergens undergroudn gespeeld was het veel beter geweest

avril alvigne is waste of talent , voor zover die aanwezig is dan

RadiuS
22 juni 2003, 16:15
en 4 singles van één Album. dat is gewoon te veel. 1 of 2 is genoeg naar mijn idee. Een single is een promo voor het album.

Huh? ben ik t niet mee eens. Waarom is 4 singles zo fout, is RHCP dan ook fout bezig geweest met californication volgens jou??? :-?

Ronald
22 juni 2003, 16:17
ja

E.Smit
22 juni 2003, 19:02
Ik zal ook even zeggen wat ik van avril lavingne(hoe dan ook) vindt:

ik vindt avril een kuche vervelend kuche meisje kuche,
en haar muziek is: bluuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrgggghhhhhhhhhhhh,
blaaaaaaaaaarrrrrrgggggggggg uhhhhhhhhhhh.

Hoe oud ben jij?

het is goed dat je het niks vind (right you are) maar om dat nou zo kinderachtig te uiten...

sorry, was chagrijnig en ben ook nog maar 14.

Kitaarhiero
22 juni 2003, 20:50
Het is al goed ;)
ga maar slipknot luisteren nu :p

E.Smit
22 juni 2003, 20:55
ik snap niet echt wat je bedoeld met ga slipknot luisteren
want ik ben helemaal gek van iron Maidem(niet echt slipknot)

schaap
22 juni 2003, 21:05
ik luister beide, whats your point ?

Tymon
5 juli 2003, 13:50
Hmm, wat ik mis in dit topic zijn meningen over de mensen die verantwoordelijk zijn voor haar succes.

Ikzelf heb namelijk enorm veel bewondering voor de mensen die dit hele product hebben gemaakt! Haar songwriters zijn simpelweg geniaal, dit zeg ik niet omdat ik haar muziek mooi vind (niet echt mijn stijl, ookal vind ik het refrein van haar laatste singel een mooi schema!) maar simpelweg omdat het ontzettend veel mensen aanspreekt! Het schrijven van dit soort catchy muziek is namelijk ECHT niet zo simpel als veel mensen denken! Dat is echt een talent apart!

Verder bewonder ik ook haar producer enorm!!! Hoe hij haar stem ZO MOOI heeft laten klinken op de CD is echt een wonder! Deze man moet ZEER goed kunnen werken met voice correction plugins! :lol:

De rest van de band zit volgens mij wel goed, waarom zouden ze genoegen nemen met minder?

E.Smit
5 juli 2003, 19:25
Ja, zo kan je er ook tegen aan kijken.

SLiPKNOT666
6 juli 2003, 19:08
Wat vinden jullie van immortal?
Ik vindt het de beste black metal band ooit!! :-D

Barret Wallace
6 juli 2003, 19:14
Hmm, wat ik mis in dit topic zijn meningen over de mensen die verantwoordelijk zijn voor haar succes.

Ikzelf heb namelijk enorm veel bewondering voor de mensen die dit hele product hebben gemaakt! Haar songwriters zijn simpelweg geniaal, dit zeg ik niet omdat ik haar muziek mooi vind (niet echt mijn stijl, ookal vind ik het refrein van haar laatste singel een mooi schema!) maar simpelweg omdat het ontzettend veel mensen aanspreekt! Het schrijven van dit soort catchy muziek is namelijk ECHT niet zo simpel als veel mensen denken! Dat is echt een talent apart!

Verder bewonder ik ook haar producer enorm!!! Hoe hij haar stem ZO MOOI heeft laten klinken op de CD is echt een wonder! Deze man moet ZEER goed kunnen werken met voice correction plugins! :lol:

De rest van de band zit volgens mij wel goed, waarom zouden ze genoegen nemen met minder?

het gaat niet om catchy songs ( naja ook wel maargoed) maar om uitstraling, als de videoclip er niet was geweest zou het echt nooit zon succes geweest zijn

suzanne
6 juli 2003, 21:14
ik vind een artiest slecht die er live niks van bakt! en dat is wat ik van haar gehoord heb.

Kitaarhiero
7 juli 2003, 20:42
Live schijnt ze niet eens zó slecht te zijn, als je de muziektijdschriften moet geloven. beetje stijfjes nog, en niet altijd strak of zuiver, maar ze is nog jong.

schaap
7 juli 2003, 21:17
Wat vinden jullie van immortal?
Ik vindt het de beste black metal band ooit!! :-D

*zucht immortal
ga Ragnorok luisteren, of Anorexia Nervosa veeeel leuker
en Emperor heerst boven Immortal (dat weet jij ook wel denkik)

en waarom staat dit hiertussen eigenlijk ?

Neals
9 juli 2003, 18:16
Live schijnt ze niet eens zó slecht te zijn, als je de muziektijdschriften moet geloven. beetje stijfjes nog, en niet altijd strak of zuiver, maar ze is nog jong.

Der leeftijd *zucht* was ik maar 17

Kitaarhiero
9 juli 2003, 20:05
en hoe doe je dat dan met sterke drank en softdrugs?

Polytheme Pam
9 juli 2003, 20:16
Live schijnt ze niet eens zó slecht te zijn, als je de muziektijdschriften moet geloven. beetje stijfjes nog, en niet altijd strak of zuiver, maar ze is nog jong.


ik heb haar Live een paar keer gezien...ze staat echt stijf van de zenuwen...misschien is dat het wel....

bassopotmus
9 juli 2003, 20:20
Hmm, wat ik mis in dit topic zijn meningen over de mensen die verantwoordelijk zijn voor haar succes.

Ikzelf heb namelijk enorm veel bewondering voor de mensen die dit hele product hebben gemaakt! Haar songwriters zijn simpelweg geniaal, dit zeg ik niet omdat ik haar muziek mooi vind (niet echt mijn stijl, ookal vind ik het refrein van haar laatste singel een mooi schema!) maar simpelweg omdat het ontzettend veel mensen aanspreekt! Het schrijven van dit soort catchy muziek is namelijk ECHT niet zo simpel als veel mensen denken! Dat is echt een talent apart!

Verder bewonder ik ook haar producer enorm!!! Hoe hij haar stem ZO MOOI heeft laten klinken op de CD is echt een wonder! Deze man moet ZEER goed kunnen werken met voice correction plugins! :lol:

De rest van de band zit volgens mij wel goed, waarom zouden ze genoegen nemen met minder?
+1 was ik er maar opgekomen, hulde aan de product ontwikkelaars

sander666
10 juli 2003, 15:38
ik moet ff wat frustratie kwijt, dus wat hier staat is niet rationeel ok ?

MAAR IK HEB ER ZO'N HEKEL AAN DAT DAT MENS HET NOU JA ECHTE METAL TEKEN GEBRUIKT ! Waarom in hemelsnaam ? Zou ze serieus geloven dat ze echt hard is ofzo ? Ik bedoel, het gebeurt niet vaak dat ik op deze manier denk, maar ze gebruikt iets, wat naar mijn mening niet van haar is, niet bij haar hoort. Zij schrijft ballads, en dan gaat ze gezellig met dr pink en wijsvinger in de lucht staan. En al die fans die gaan dat nadoen, en dan krijg je dus weer al die nep-alto's die het ook doen, en dan word je gek van foto's van mensen die boos kijken en dus ook de pink en wijsvinger maar op de foto zetten. TERWIJL HET NAAR MIJN MENING ALTIJD HOORDE BIJ METAL EN ROCK, DE ECHT GOEDE MUZIEK DIE UNDERGROUND BLEEF (behalve Metallica, bij hun mag het ook wel :cool: ) MAAR NIET BIJ EEN KLEIN SKATER MEISJE DIE HEEL STOER DOET EN DAN ALLEMAAL BALLADS GAAT SCHRIJVEN OVER LIEFDE EN WHATEVER.

Als ik het teken zie, dan denk ik aan slayer, iron maiden, ac/dc ook nog (ik doe het zelf ook altijd bij het intro van thunderstruck, tappend met 1 hand, de ander in de lucht) maar bij Avril Lavigne ? Kom op zeg !


Verder is dit natuurlijk niet gericht richting avril fan of wat dan ook.......

helemaal mee eens, en dat anarchy teken dat kan ook niet (ze weet nog niet eens wat t betekent volgens mij).
Dit is hetzelfde principe als toen die boyband fagets zich gingen kleden en gedragen als rockstars (piersings, tattoo's, sickies enz,) daar ben ik nou dan inmiddels aan gewend maar goed, daar ergerde ik me destijds ook aan kapot.

schaap
10 juli 2003, 15:46
De rest van de band zit volgens mij wel goed, waarom zouden ze genoegen nemen met minder?

ik heb zo'n ontzettende hekel aan die blonde gitarist :evil:

hij vindt zichzelf echt te tof (na avril laten ze hem ook het meeste zien, de andere gitarist zie je bijna niet) ook bij die SoaD cover van ze hoor je hem ook weer: Yeah, watch out System.

Ik vind em gewoon een media geile dork

Ronald
10 juli 2003, 17:48
haha heb je in de laaste clip gezien dat die gitarist de achtergrond zang doet , maar dat doet ie eigenlijk helemaal nie je hoort gewoon de stem van avril :D lol , ik vind dat ie echt voor lul staat zo

en waarom ze dat gedaan hebben , geen idee :-?


en iemand zei dat avril 17 was , maar ze is toch 23 ?

schaap
10 juli 2003, 18:26
hahaha als zij 23 is hahaha, dan heb ik echt medelijden met dr :lol:

Kitaarhiero
10 juli 2003, 20:46
Britney Spears of Christina Aguilera is 23.

Avril is 17.

schaap
11 juli 2003, 01:31
damn,dat je dat weet, en hoe oud is Justin Timberlake ? :P

Ronald
11 juli 2003, 19:30
avril lavigne is nie 17 hoor , weet ik zeker , ik meen ergens es gelezen te hebben dat ze 23 is

maar ja aan de andere kant wa ken het me eigenlijk schelen :P

daron_kurt
11 juli 2003, 21:35
17, ik dacht t tog ff niet hoor. Maar als t wel zo is, maak ik (over een paar jaar) tog nog kans, dan is het leeftijdsverschil te verwaarlozen :razz:

Kitaarhiero
13 juli 2003, 10:13
avril lavigne is nie 17 hoor , weet ik zeker , ik meen ergens es gelezen te hebben dat ze 23 is

maar ja aan de andere kant wa ken het me eigenlijk schelen :P

Kleine meisjes liegen vaak over hun leeftijd :p

Neals
14 juli 2003, 22:19
aan de andere kant, ze heeft wel een oud gezicht

mohawk
14 juli 2003, 23:04
Ik vind et wel een geil wijf :D

daron_kurt
15 juli 2003, 14:07
Ik vind et wel een geil wijf :D

precies, maar ze is egt geen 17 hoor. K heb net in de Rolling Stone geloof ik een fotow van haar in bikini gezien, nah, als ze op haar 17e zulke mooi gevormde borsten heeft, dan kan dat alleen d.m.v. borstvergroting of iets dergelijks (zou me ook nie verbazen) maar t staat mij tog ook bij, dat ze in de 20 is....

Thomasvv
15 juli 2003, 14:24
Deze foto?

http://lavigne-avril.narod.ru/beach3.jpg

Kan best hoor :)

wietse
15 juli 2003, 15:35
Ik vind et wel een geil wijf :D

precies, maar ze is egt geen 17 hoor. K heb net in de Rolling Stone geloof ik een fotow van haar in bikini gezien, nah, als ze op haar 17e zulke mooi gevormde borsten heeft, dan kan dat alleen d.m.v. borstvergroting of iets dergelijks (zou me ook nie verbazen) maar t staat mij tog ook bij, dat ze in de 20 is....

op die leeftijd zijn de borsten meestal het mooist gevormd pas daarna doet de zwaartekracht z'n werk.

daron_kurt
15 juli 2003, 17:17
naja, conclusie: ze maakt kutmuziek, maar ze is wel lekker...

Barret Wallace
15 juli 2003, 18:28
wat doe je nou stoer daron_kurt ga lekker je moeder pesten ofzo joh L00ZERRRRRRRR

Ratamahatta
15 juli 2003, 18:50
wat doe je nou stoer daron_kurt ga lekker je moeder pesten ofzo joh L00ZERRRRRRRR





HOI!

daron_kurt
15 juli 2003, 20:12
wat doe je nou stoer daron_kurt ga lekker je moeder pesten ofzo joh L00ZERRRRRRRR

wat ben jij fokking aan het zeiken man klootzak, flikker op met je gelul.

Barret Wallace
15 juli 2003, 20:42
sorry dude :oops:


:-D



HE IS SO SENSITIVE :D LIKE A RACE CAR IN THE RED AND ITS FUCKING DANGEROUS TO HAVE A RACECAR IN THE FUCKING RED :o

Thomasvv
15 juli 2003, 21:40
Shut up BW... damnit

Barret Wallace
15 juli 2003, 21:54
FUCK YOU MAN K--KER GARE K--KERKAKKER


sorry maar hij forced me te schelden...

Soulflyhigh
16 juli 2003, 11:47
Deze foto?

http://lavigne-avril.narod.ru/beach3.jpg

Kan best hoor :)
heb je de link nog plaatje werkt bij mij niet :cry: :-D

daron_kurt
16 juli 2003, 11:50
jezus barret, probeer eens 5 posts lang, niet te schelden, lukt je vast niet :razz: haha

daron_kurt
16 juli 2003, 11:53
Deze foto?

http://lavigne-avril.narod.ru/beach3.jpg

Kan best hoor :)
heb je de link nog plaatje werkt bij mij niet :cry: :-D

neej bij mij ook niet helaas :-? :-(

Thomasvv
16 juli 2003, 11:56
http://lavigne-avril.narod.ru Op deze site stond ie

daron_kurt
16 juli 2003, 12:06
senk joew, de foto die ik bedoelde zag ik er niet bij staan, maar wel dezelfde reportage! ik zie trouwes die foto nu wel hier in het topic, nu ik op die site ben geweest :S

daron_kurt
16 juli 2003, 12:15
krijg nouw wat, nu heb ik die avril site afgesloten, en ik zie hier de foto ook niet meer :o

Rw
8 augustus 2004, 10:17
ik vind haar super goed !! echt mijn idool!! dat ze gitaren kapotsmijt kan mij echt niet schelen!! maakt haar niet slechter, ze is gwoon zo fucking goed!! (en lekker overigens)

ps: ze is van 1984

Embryoyo
8 augustus 2004, 10:45
en lekker overigens :-? :roll:

Rw
8 augustus 2004, 10:50
mijn mening... wat vind je van sylvie meis dan :P

Embryoyo
8 augustus 2004, 11:06
Gaat... Wat vind jij van Carmen Electra? :-D

Rw
8 augustus 2004, 11:08
lekkurrrrrrrrr ... :P
jessica simpson??

Embryoyo
8 augustus 2004, 11:11
Hmm, wel OK.
Maar check mijn post hier:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2175

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2190

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2205

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2220

:-D

wietse
8 augustus 2004, 11:50
ik vind haar super goed !! echt mijn idool!! dat ze gitaren kapotsmijt kan mij echt niet schelen!! maakt haar niet slechter, ze is gwoon zo fucking goed!! (en lekker overigens)

ps: ze is van 1984
naast hier zeggen dat je direct fan bent is dit het domste wat je hier kan doen zeggen dat avril je idool is.
want ze is niet goed , populair ja maar goed nee... niet echt.
en iedere artiest die gitaren sloopt waar een ander jaren voor krom moet liggen die moeten ze verbieden ooit nog een gitaar vast te houden. (behalve als het stratocasters zijn dan mag het wel :-D )

thijsov
8 augustus 2004, 12:23
ach ja ieder zijn idool toch?
mijn idool is matthew bellamy van muse, en dat word ook niet geaccepteerd door iedereen hier, en ik zeg zeker niet dat hij heel goed is, speelt veel rotzooi met zijn effecten (was de bassist dan weer goedmaakt, dat wel) maar ook met zijn zang en creativiteit op de piano 8-)

maarja het ging over avril,....

Embryoyo
8 augustus 2004, 15:00
ik vind haar super goed !! echt mijn idool!! dat ze gitaren kapotsmijt kan mij echt niet schelen!! maakt haar niet slechter, ze is gwoon zo fucking goed!! (en lekker overigens)

ps: ze is van 1984
naast hier zeggen dat je direct fan bent is dit het domste wat je hier kan doen zeggen dat avril je idool is.
want ze is niet goed , populair ja maar goed nee... niet echt.
en iedere artiest die gitaren sloopt waar een ander jaren voor krom moet liggen die moeten ze verbieden ooit nog een gitaar vast te houden. (behalve als het stratocasters zijn dan mag het wel :-D )En Laura Prepon is een lelijke hork.

Ronald
8 augustus 2004, 20:52
avril? idool ? ach laat ik het zo zeggen ik zou best es met haar willen hengsten






maar dan heb ik het nie over muziek :razz:





moehahahhah wat een ongelooflijk leuke goeddoordachte grap :-D

Embryoyo
8 augustus 2004, 20:57
Offtopic:

Ronald,
Check mijn post hier:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2175

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2190

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2205

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2220

Wow... :o 8-)

Ronald
8 augustus 2004, 21:10
ja maar das avril nie

Embryoyo
9 augustus 2004, 09:50
Maar Avril is toch een lelijke hork...

Sir Peckerkäse
9 augustus 2004, 11:49
daar ben ik het niet helemaal mee eens, hoewel haar muziek uiteraard wel klote is

Embryoyo
9 augustus 2004, 13:20
Ja, ze is niet lelijk, maar ook niet super geil.

In vergelijking met Laura Prepon is ze wel lekker.

Fuhgawz
9 augustus 2004, 13:55
@ Rammer: Waarom haal je al die oude begraven Avril topics weer omhoog? Ze waren in eerste instantie al niet grappig en nu ook niet. :roll:

@ Merijn: Carmen Electra is ook een hork. :P 8-)

Rw
9 augustus 2004, 14:08
ik vind haar super goed !! echt mijn idool!! dat ze gitaren kapotsmijt kan mij echt niet schelen!! maakt haar niet slechter, ze is gwoon zo fucking goed!! (en lekker overigens)

ps: ze is van 1984
naast hier zeggen dat je direct fan bent is dit het domste wat je hier kan doen zeggen dat avril je idool is.
want ze is niet goed , populair ja maar goed nee... niet echt.
en iedere artiest die gitaren sloopt waar een ander jaren voor krom moet liggen die moeten ze verbieden ooit nog een gitaar vast te houden. (behalve als het stratocasters zijn dan mag het wel :-D )
Smaak heet dat weet je smaak= ik vind dit leuk en jij dat snappie????

Embryoyo
9 augustus 2004, 14:20
@ Merijn: Carmen Electra is ook een hork. :P 8-)Grapje neem ik aan? :roll:

Snaar'n Bennie
9 augustus 2004, 16:02
Lekker vrouwtje hoor!!!! Ze mag mijn snaartje ook wel een keer bespelen!!!

Muziek? Niet echt mijn muziek.

Embryoyo
9 augustus 2004, 19:44
Ze mag mijn snaartje ook wel een keer bespelen!!! :roll:

Doe mij maar deze:

http://carmenelectra.boom.ru/Image/14.jpg

http://www.speakcarmenese.com/apriltease.jpg

Ronald
9 augustus 2004, 21:46
ik vind haar super goed !! echt mijn idool!! dat ze gitaren kapotsmijt kan mij echt niet schelen!! maakt haar niet slechter, ze is gwoon zo fucking goed!! (en lekker overigens)

ps: ze is van 1984
naast hier zeggen dat je direct fan bent is dit het domste wat je hier kan doen zeggen dat avril je idool is.
want ze is niet goed , populair ja maar goed nee... niet echt.
en iedere artiest die gitaren sloopt waar een ander jaren voor krom moet liggen die moeten ze verbieden ooit nog een gitaar vast te houden. (behalve als het stratocasters zijn dan mag het wel :-D )
Smaak heet dat weet je smaak= ik vind dit leuk en jij dat snappie????


nee dat heet geen smaak :roll:

wietse
9 augustus 2004, 22:11
ik vind haar super goed !! echt mijn idool!! dat ze gitaren kapotsmijt kan mij echt niet schelen!! maakt haar niet slechter, ze is gwoon zo fucking goed!! (en lekker overigens)

ps: ze is van 1984
naast hier zeggen dat je direct fan bent is dit het domste wat je hier kan doen zeggen dat avril je idool is.
want ze is niet goed , populair ja maar goed nee... niet echt.
en iedere artiest die gitaren sloopt waar een ander jaren voor krom moet liggen die moeten ze verbieden ooit nog een gitaar vast te houden. (behalve als het stratocasters zijn dan mag het wel :-D )
Smaak heet dat weet je smaak= ik vind dit leuk en jij dat snappie????
wacht maar tot je wat ouder bent en andere muziek hebt leren kennen ,dan zakt je waardering voor deze meid wel.
hoor jezelf wel dat wat ze doet niet goed is , het zijn pakkende poppunk liedjes , ik vind het niet erg om te horen maar word er niet bepaald lyrisch van.
de pest is dat zulke artiesten de hemel in worden geprezen door idolate jongens en meisjes.
maar wie weet wat ze over een jaar of 5 voor muziek maakt en op welk nivo , ze is natuurlijk ook nog erg jong.
dus er kan van alles gebeuren.
destijds van madonna dachten we ook een ééndagsvlieg , en kijk wat die heeft bereikt.
en wie had ooit gedacht dat robbie williams zo'n ster zou worden ,en (vind ik) goede muziek maakt een een rasartiest blijkt te zijn.
de tijd zal het leren maar om nu te zeggen dat ze goed is , nee niet bepaald.

Fuhgawz
9 augustus 2004, 23:55
@ Merijn: Carmen Electra is ook een hork. :P 8-)Grapje neem ik aan? :roll:

Nee helemaal niet. Ik vond haar sowieso al niet geweldig (te nep), maar na al die plaatjes van jou kan ik 'r echt niet meer zien...

Stratman70
10 augustus 2004, 00:50
Ik zag ooit een concert van haar op tv; echt VER SCHRIK KE LIJK zoals zij zong! Het was nog niet eens zingen, zo slecht.

Wat ik verder van haar vind? Ik denk dat mijn sperma best mooi zou staan op haar gezicht. :)

Blijepanda
10 augustus 2004, 00:58
Avril zuigt,



Dit hoef ik niet te onderbouwen met argumenten; het is gewoon een feit.

Stratman70
10 augustus 2004, 01:03
Avril zuigt,
daarom!

Embryoyo
10 augustus 2004, 09:10
@ Merijn: Carmen Electra is ook een hork. :P 8-)Grapje neem ik aan? :roll:

Nee helemaal niet. Ik vond haar sowieso al niet geweldig (te nep), maar na al die plaatjes van jou kan ik 'r echt niet meer zien...

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=29811&postdays=0&postorder=asc&start=2235

Fuhgawz
10 augustus 2004, 11:11
Hehe, ik dacht al je me zou gaan proberen te overtuigen :-D Sorry dude, ik heb alle plaatjes bekeken maar het doet me helemaal niks. Maar ja, ieder zijn eigen ding he, de een vindt Carmen Electra geil, de ander Avril, weer iemand anders vindt het allebei horken... :razz:

Embryoyo
10 augustus 2004, 12:39
Vertel dan eens wat je er zo lelijk aan vind :-? . Nep? Hoezo?

Avril heeft gewoon een grafbek en ziet er niet uit!

Ronald
10 augustus 2004, 13:18
Avril zuigt,



Dit hoef ik niet te onderbouwen met argumenten; het is gewoon een feit.

dat past eigenlijk wel goed bij de post boven jou :-D

Embryoyo
11 augustus 2004, 19:28
Ze is gewoon een lelijke hork...!

Lucky
13 augustus 2004, 16:15
Wat een geneuzel zeg!
Mensen die zich kwaad maken over “hoe commercieel” een act is of “hoe nep” laten zich al net zo hard pakken als degenen die geloven dat het een echte oprechte is.

Basically heb je twee soorten lichte muziek: Muziek die voortkomt uit een creatieve drang …..en muziek voor de verkoop. Zodra je dat verschil durft te maken en accepteert dat het heus wel ok is. Dan zal je frustratie ook verminderen.
Een productie kan ook erg goed zijn omdat hij precies op het juiste moment de juiste kop met het juiste geluid combineert om zoveel mogelijk van die zaadplaten te verkopen. Dat is ook een kunst.

Dragostadintei nummaniumaye :D

Embryoyo
13 augustus 2004, 18:56
Maar ze blijft een lelijke hork...

Ronald
13 augustus 2004, 20:05
tja jij vind dr vast mooier met een afgescheurd been , van top tot teen onder het bloed en pis over dr kop ofzo :-D

Embryoyo
14 augustus 2004, 10:24
Hehe... Nee, dat is ook weer niet zo.

Kijk, dit vind ik nou een mooie dame:

http://www.hotborn.net/php/actresses/gallery/carmenelectra/10.jpg

http://mywebpages.comcast.net/keyesklan/scan0003a.jpg

http://webpages.charter.net/2scott/carmen.jpg

http://img3.imgspot.com/u/04/191/08/8.jpg

http://img3.imgspot.com/u/04/191/08/14.jpg

http://img3.imgspot.com/u/04/191/08/13.jpg

http://img3.imgspot.com/u/04/191/08/1291896.jpg

http://carmenelectra.boom.ru/Image/16.jpg

http://www.speakcarmenese.com/02dec.jpg

:o :oops:


Maar OK, dat heeft (helemaal) niks met Avril te maken.

Lucky
14 augustus 2004, 22:26
zoek hulp!

snel!

Embryoyo
14 augustus 2004, 23:01
:-? :???:

Electrical Storm
14 augustus 2004, 23:08
Je weet ook van geen ophouden he?



Ik heb nieuws voor je:
Carmen Electra wordt iedere nacht helemaal suf geneukt en volgepompt door ene D. Navarro. Je maakt geen kans op voortplanting indien je je spectrum niet ietwat verbreed

AFKAS
14 augustus 2004, 23:15
Wil jij dat hij zich voortplant :o

wietse
14 augustus 2004, 23:31
Wil jij dat hij zich voortplant :o
nou nee een gruwelijk idee :roll:
zal ook wel niet gebeuren als je zo kieskeurig bent en elke vrouw die niet carmen electra is afdoet als een lelijke hork.

AFKAS
14 augustus 2004, 23:35
Helaas, we leven in een wereld met medische wonderen :-(

NeeraDJ
15 augustus 2004, 00:15
Ik hoorde dat meer dan de driekwart van de teksten van haar debuut album niet door haar zelf waren geschreven. De teksten die ze wel geschreven zou hebben, waren nog belachelijker dan de anderen.

Die meid heeft een leuk koppie, alhoewel ik een graflelijke foto van haar zonder make up heb gezien. Daar kick je toch snel van af moet ik zeggen.

Embryoyo
15 augustus 2004, 09:53
zal ook wel niet gebeuren als je zo kieskeurig bent en elke vrouw die niet carmen electra is afdoet als een lelijke hork.Maar Laura Prepon en Avril Lavigne zijn ook gewoon lelijke horken!

Ronald
15 augustus 2004, 14:00
Ik hoorde dat meer dan de driekwart van de teksten van haar debuut album niet door haar zelf waren geschreven. De teksten die ze wel geschreven zou hebben, waren nog belachelijker dan de anderen.


je schrijft dit alsof je er verrast over bent :-?

giovan
17 augustus 2004, 19:39
Het bijdehandje Lavigne heeft wel degelijk talent en goeie songs. De verwijten van te commercieel vind ik niet helemaal terecht, dankzij oa Lavigne is rock weer meer in de aandacht. Ze is geholpen door het geplaveide pad wat Morissette achtergelaten heeft.

Het niveau van muziek maken in Canada ligt erg hoog waardoor sommigen al vroeg rijp zijn voor een muzikale carrière.

(Avril schijnt de dochter van Meg Ryan te zijn.

Pilitev
17 augustus 2004, 19:55
whahahah, dat noem je rock, het zijn gewoon van die iritante in herhaling vallende po(e)pdeuntjes. Hoezo hoog niveau :-? Als die trol aan idols zou meedoen zou ze het nog niet eens redden met haar ielige stem en dat wil wel wat zeggen

giovan
17 augustus 2004, 20:05
whahahah, dat noem je rock, het zijn gewoon van die iritante in herhaling vallende po(e)pdeuntjes. Hoezo hoog niveau :-? Als die trol aan idols zou meedoen zou ze het nog niet eens redden met haar ielige stem en dat wil wel wat zeggen

Ik vind het vaak wel degelijk rock. De gitaar komt weer terug dankzij dat soort mensen, wat lopen jullie nou te zeuren? het laatste decennium was de gitaar op sterven na dood, eindelijk hoor je weer gepiel op de radio.

thijsov
17 augustus 2004, 21:21
hmm ik vind maroon 5 meer de "rock" terugbrengen, met gitaar, avril trok skaters enz aan, maroon 5 ook de ehm "breezahs" :)

soup
17 augustus 2004, 22:08
ik vind maroon 5 slecht , te pop achtig ja ik weet het niet precies

RRRobin
17 augustus 2004, 22:18
ik vind maroon 5 slecht , te pop achtig ja ik weet het niet precies

same here, ik weet ook niet precies waar het aan ligt, maar het staat me niet zo aan :P beetje te zeikerig ofzo

thijsov
17 augustus 2004, 22:38
hmm ik vind het een vette cd, muzikaal klopt alles en de gitaarpartijen zijn niet moeilijk (just akkoorden) maar het klinkt lekker funky :)

RRRobin
17 augustus 2004, 22:42
hmm ik vind het een vette cd, muzikaal klopt alles en de gitaarpartijen zijn niet moeilijk (just akkoorden) maar het klinkt lekker funky :)

mja dat vond ik eerst ook, totdat ik het te vaak aan had staan :P

MightyMike
18 augustus 2004, 09:35
Giovan heeft natuurlijk ergens een punt. De absolute overmacht van elektronische muziek is de afgelopen jaren afgebrokkeld en het percentage "gitaarbandjes" op de radio stijgt zienderogen. Het is dus inderdaad mede door flutbands als Avril Lavigne, Blink 182 en Linkin Park dat meer gitaristen een kans zullen krijgen in de industrie.

Avril Lavigne is niet baanbrekend, niet verrassend en niet goed, maar laat ons eerlijk zijn : er zijn vreselijkere bands. Van mij mogen ze haar honderd keer per dag draaien in de plaats van de zoveelste DJ Nigger feat. The Motherfuckers....

Pilitev
19 augustus 2004, 00:16
:o Gvd en ze jat ook nog gewoon :o

http://www.rockthisway.de/news/news_may04_avril.jpg

Wormaap
21 augustus 2004, 19:40
Ik vind dat Avril in verhouding met de nigga' en BrEeZaH rotzooi op de radio tegenwoordig helemaal zo slecht nog niet is :P En inderdaad is gitaarmuziek bezig aan'n aardige comeback, en da's natuurlijk alleen maar goed :) Maar totdat die comeback wat duidelijker is zet ik nog even mijn Fear Factory MP3'tjes op ipv de radio als jullie't niet erg vinden :P

zephyR
23 augustus 2004, 16:19
maroon5 is een beetje saai vind ik.. weet ook niet waarom :)
avril valt wel mee maar live ben ik zelfs beter!!! moet je maar eens een live optreden downloaden ofzo, echt ernstig.
beter gewoon underground bands, die kunnen teminste live zingen en maken ook veel betere muziek btw :D

Embryoyo
24 augustus 2004, 08:58
Die meid heeft een leuk koppie, alhoewel ik een graflelijke foto van haar zonder make up heb gezien. Daar kick je toch snel van af moet ik zeggen.http://www.kiss108.com/timages/page/avril/images/P1010006_jpg.jpg

http://www.kiss108.com/timages/page/avril/images/P1010007_jpg.jpg

http://www.kiss108.com/timages/page/avril/images/P1010005_jpg.jpg

:roll: :roll: :roll:
:lol:


Maar met make-up vind ik haar nog strontlilluk!

Stratman70
24 augustus 2004, 10:13
Flappie

Fuhgawz
24 augustus 2004, 12:34
De kans is groter dat de 'jeugd van tegenwoordig' bij goede muziek terecht komt als ze naar Avril luisteren dan wanneer ze naar MC Niggah Wah feat. da Muthafuckaz luisteren. Het is namelijk niet zo dat je nadat de standaard kinderliedjes moe bent meteen naar the Dillinger Escape Plan luistert. Je hebt bands nodig die je introduceren tot de alternatieve muziek. Voor mij waren dat bands als Nirvana en Green Day. Het kan best dat mensen tegenwoordig via Avril en Blink verder gaan en bv naar NOFX luisteren en van daaruit weer naar the Exploited en verder naar the Dead Kennedies gaan en dus uiteindelijk toch naar goede muziek luisteren.

EDIT: is dat echt Avril? :o

slayurrr
24 augustus 2004, 12:39
De kans is groter dat de 'jeugd van tegenwoordig' bij goede muziek terecht komt als ze naar Avril luisteren dan wanneer ze naar MC Niggah Wah feat. da Muthafuckaz luisteren. Het is namelijk niet zo dat je nadat de standaard kinderliedjes moe bent meteen naar the Dillinger Escape Plan luistert. Je hebt bands nodig die je introduceren tot de alternatieve muziek. Voor mij waren dat bands als Nirvana en Green Day. Het kan best dat mensen tegenwoordig via Avril en Blink verder gaan en bv naar NOFX luisteren en van daaruit weer naar the Exploited en verder naar the Dead Kennedies gaan en dus uiteindelijk toch naar goede muziek luisteren.

EDIT: is dat echt Avril? :o

Ja dat is echt avril.


En @ je verhaal: is dat wanneer de zogehete "alto's" de "ik moet alternatiever worden, want avril is toch niet zo cool" status aannemen?
Bij mij in de klas zit ook zo'n malloot, eerst was Nirvana tha bomb, maar nu vind ie Nirvana "commerciele rotzooi" en loopt hij met shirts van deicide en mardruk ofzo.

MightyMike
24 augustus 2004, 13:54
Fuhgawz heeft natuurlijk een punt. De betere muziek is soms niet zo toegankelijk. Vanuit dat standpunt kan je bands als Avril Lavigne, Evanesence en Korn beschouwen als opstapjes naar iets beter.

harrie-beton
24 augustus 2004, 14:18
Smaken verschillen.
zonder lelijke muziek geen mooie muziek.

Verwar populair niet met GOED.

Toen ik geboren ben (1968) was de best verkochte plaat: "HEINTJE, Ich bau dir ein Sloss".

En zijn jullie K3 en captain Jack vergeten? En Andre van Duin en de Dikke Lul band? Vanessa? Pat Metheny, LUV? Dolly Dots? Lucas en Gea? Marjanne Weber?



p m is een grapje - goed gezien

Fuhgawz
24 augustus 2004, 15:46
De kans is groter dat de 'jeugd van tegenwoordig' bij goede muziek terecht komt als ze naar Avril luisteren dan wanneer ze naar MC Niggah Wah feat. da Muthafuckaz luisteren. Het is namelijk niet zo dat je nadat de standaard kinderliedjes moe bent meteen naar the Dillinger Escape Plan luistert. Je hebt bands nodig die je introduceren tot de alternatieve muziek. Voor mij waren dat bands als Nirvana en Green Day. Het kan best dat mensen tegenwoordig via Avril en Blink verder gaan en bv naar NOFX luisteren en van daaruit weer naar the Exploited en verder naar the Dead Kennedies gaan en dus uiteindelijk toch naar goede muziek luisteren.

EDIT: is dat echt Avril? :o

Ja dat is echt avril.


En @ je verhaal: is dat wanneer de zogehete "alto's" de "ik moet alternatiever worden, want avril is toch niet zo cool" status aannemen?
Bij mij in de klas zit ook zo'n malloot, eerst was Nirvana tha bomb, maar nu vind ie Nirvana "commerciele rotzooi" en loopt hij met shirts van deicide en mardruk ofzo.

Dat was niet helemaal wat ik bedoelde, maar de aanstellers die jij beschrijft zullen er ook altijd zijn... helaas.

Embryoyo
24 augustus 2004, 16:05
Maar laten we nu een echte mooie dame posten (de mooiste die er is):

http://www.speakcarmenese.com/maximcarmen04.jpg

http://www.speakcarmenese.com/MaximCarmen02.jpg

http://www.speakcarmenese.com/esquire02.jpg

http://www.speakcarmenese.com/guitar02.jpg

http://www.speakcarmenese.com/guitar03.jpg

http://www.speakcarmenese.com/esquire04.jpg

http://www.speakcarmenese.com/cosmo03.jpg

http://www.speakcarmenese.com/ap04/newcalendar0501.jpg

http://www.speakcarmenese.com/ap04/newcalendar0502.jpg

http://www.speakcarmenese.com/02dec.jpg

the joshua tree
24 augustus 2004, 16:37
Smaken verschillen.
zonder lelijke muziek geen mooie muziek.

Verwar populair niet met GOED.

Toen ik geboren ben (1968) was de best verkochte plaat: "HEINTJE, Ich bau dir ein Sloss".

En zijn jullie K3 en captain Jack vergeten? En Andre van Duin en de Dikke Lul band? Vanessa? Pat Metheny, LUV? Dolly Dots? Lucas en Gea? Marjanne Weber?



p m is een grapje - goed gezien

What the fuck doet Pat Metheny tussen dat rijtje muzikale schorem?

harrie-beton
24 augustus 2004, 22:01
let op de laatste regel in het groen!
:-D :-D :-D :-D

Dai
12 september 2004, 20:27
hee wat leuk, dit is wel het laatste topic wat ik hier verwachtte :-D