PDA

View Full Version : Gibson les paul Standaard 1990



Flor
27 december 2012, 13:10
hallo,
Ik kan een standaard les paul winered incl. original case kopen, bouwjaar 1990 of 1991 (weet ik nog niet exact.
Weet iemand hoeveel die maximum mag kosten?
tx
Flor

arjanb01
27 december 2012, 13:41
Afhankelijk van de staat rond de 1300 euro, niks meer en minder.

FrankC
27 december 2012, 14:13
Ik heb een Les Paul uit 1990 een paar jaar terug tweedehands gekocht. De prijs die Arjan noemt lijkt mij oke.

bosnialove
27 december 2012, 15:14
Die van mij was een stuk duurder dan €1300.-, maargoed, die was van de eerste eigenaar, zo goed als nieuw, met alle papieren en volledig origineel met de originele koffer uit die tijd (met dat dikke lakentje of hoe je dat noemt dat over de gitaar gaat, niet de versie met dat zijden lakentje).

Ik zou zeggen als hij zo goed als nieuw is, rond de €1400,-.

Venlonaer
27 december 2012, 15:36
Keesje jij hebt je laten 'betoepen'. Waarom moet je weer net een iets andere prijs zeggen dan de twee heren hierboven? 1300euro is een gangbare prijs in deze tijden.

losjansen
27 december 2012, 15:52
Mijne (ook wijnrood en uit 1990) heb ik voor 1400 gekocht. Zaten wel wat butsjes op, maar ik was zo verliefd dat ik daar doorheen keek...:hippie:

bosnialove
27 december 2012, 16:06
Ach ja, die creepy stalker daarboven moet gewoon commentaar leveren zodra hij ziet dat ik een reactie heb geplaatst.

Nou, hoezo heb ik mij laten "betoepen"?

EDIT: 6 uur later nu.. De creep heeft blijkbaar door dat 'ie aan het stalken was en daarom reageert 'ie niet meer. Mooi.

B-stone
27 december 2012, 23:06
die creep is vast zn geweer aan het prepareren........

maarja om nou 1600 voor een standard te betalen omdat hij van de 1e eigenaar is omdat je eigenlijk niet 2ehands koopt, omdat ie uit je om privé redenen belangrijke jaartal komt, geen protectorcase maar wel een andere met een lekker dik dekentje lekker warm ingestopt ligt stof te vergaren..

enja er zijn mensen die niet ieder uur op gitaarnet kijken om te zien "of er al iemand gereageerd heeft". En hij heeft precies wat hij doelde te bereiken: jou op de kast jagen!

ontopic: natuurlijk ook wat jij hem zelf waard vind, als je erop speelt en je bent helemaal verliefd. dan is infeite geld niet meer van waarde! succes en veel plezier :D

Misery Signals
28 december 2012, 08:41
In deze tijden koop ik me zo voor 1200 een mooie standard. Serieus. Markt op zijn gat, niets verkoopt,... Makkelijk te doen. Vraagprijs kan veel zwaarder over onderhandeld worden tegenwoordig. Tijd van de hoofdprijzen is al ff voorbij.

MS

Venlonaer
28 december 2012, 09:07
Keesie, precies wat b-stone zei. Er zijn nog mensen die nog geen vakantie hebben en dus nog moeten werken deze dagen ;) Afijn voor de rest zie mijn sig......:D

@TS: Ga de gitaar gewoon bekijken en bespelen. Bevalt deze je en heb je er een klik mee, probeer je een deal voor 1300euro te maken. Geloof me dat de verkoper lagere biedingen heeft gehad en jou bod zeker zal overwegen! :ok:

Venlonaer
28 december 2012, 09:46
En daar 3 kwartier verder en nog niets geze......oah sorry ;).

B-stone
28 december 2012, 11:51
En dan heeft kees ook nog een gewone dicht (geplamuurde) zwart gemaskeerde body, een wine red of een ice tea burst heeft nog hout tekeningen zichbaar en zijn ook duurder...

Ochja, maakt helemaal geen fluit uit. Tis wat de gek er voor geeft. En als kees hem meer waard vind, boeije
As hij er maar blij mee is:ok: