PDA

View Full Version : Gitaren van Avril



avril-fan
19 juni 2003, 13:28
hoi,

ik ben dus een enorme avril fan zoals je wel aan me naam ziet. Ze is gwoon knap maakt leuke muziek en is anders dan iedereen.

maar nu wilde ik weten welke gitaar ze gebruikt in complicated.
Misschien dat iemand dat hier weet en er misschien nog wel fans zijn van haar. (dat zal denk ik wel)

doei,
avril-fan

Negative K3 fan
19 juni 2003, 13:30
hahahahaha

welkom terug barret!

avril-fan
19 juni 2003, 13:32
hahahahaha

welkom terug barret!

huh?

Mithrandir
19 juni 2003, 13:35
Lullig voor je dat je nu al kennis moet maken met onze huismongool Negative K3 Fan.

Maar volgens speelt ons aller Avril in die clip op een Gibson LP Junior Special.

Ik hoop trouwens voor je dat je het leuk gaat vinden op forum, want over het algemeen is Avril L. niet de meest gewaardeerde artieste op dit forum. En druk ik het nog voorzichtig uit.

avril-fan
19 juni 2003, 13:37
Lullig voor je dat je nu al kennis moet maken met onze huismongool Negative K3 Fan.

Maar volgens speelt ons aller Avril in die clip op een Gisbon LP Junior Special.

Ik hoop trouwens voor je dat je het leuk gaat vinden op forum, want over het algemeen is Avril L. niet de meest gewaardeerde artieste op dit forum. En druk ik het nog voorzichtig uit.

dat hoor ik wel vaker....
...van mensen die geen smaak hebben

FNaRK
19 juni 2003, 13:38
jajajaja lekker begin,
je gaat vrienden maken hier



NOT

avril-fan
19 juni 2003, 13:39
is junior special niet een gitaar voor een kind, of lijkt dat maar zo?

Mithrandir
19 juni 2003, 13:41
Avril is toch een kind!

Quink
19 juni 2003, 13:43
is junior special niet een gitaar voor een kind, of lijkt dat maar zo?

Inderdaad, maar alleen voor speciale kinderen.

Dude
19 juni 2003, 13:43
is junior special niet een gitaar voor een kind, of lijkt dat maar zo?

duidelijk een bestaand forum member die ons in de zeik neemt... 8-)



het enige coole van avril is dat ik dr helemaal suf zou pompen als ik de kans zou krijgen....

avril-fan
19 juni 2003, 13:43
Avril is toch een kind!

dat hoor k nou ook vaak.
ze is gewoon wat klein, maar ze heeft wel een eigen mening en komt voor zichzelf op. :x

Mithrandir
19 juni 2003, 13:45
het enige coole van avril is dat ik dr helemaal suf zou pompen als ik de kans zou krijgen....
Helemaal mee eens...


....zeg avril-fan lijk je een beetje op d'r en ben je 18+?

Mitch
19 juni 2003, 13:47
Nee hoor, junior en special zijn gewoon type aanduidingen. Kijk maar op www.gibson.com en er zal je een hoop duidelijk worden.


Maar ja: Avril is gewoon de zoveelste "stoere" vrouw die door een platenmaatschappij gelanceerd wordt, maar dan in wat jongere uitvoering als destijds Anouk, Skunk Anansie of Alanis Morissette.....
En sorry, maar de muziek is absoluut niet anders dan anders, ze gebruikt gewoon van alles en nog wat qua stijlen. Deed Lenny Kravitz ook.
En wie al niet meer...

avril-fan
19 juni 2003, 13:47
het enige coole van avril is dat ik dr helemaal suf zou pompen als ik de kans zou krijgen....
Helemaal mee eens...


....zeg avril-fan lijk je een beetje op d'r en ben je 18+?

ik lijk der nie op kwa gezicht ofzo, maar k heb wel allemaal van die spikes armbanden enzo. En k wil zulke lange sokken.

nee, k ben nog geen 18

avril-fan
19 juni 2003, 13:48
Nee hoor, junior en special zijn gewoon type aanduidingen. Kijk maar op www.gibson.com en er zal je een hoop duidelijk worden.


Maar ja: Avril is gewoon de zoveelste "stoere" vrouw die door een platenmaatschappij gelanceerd wordt, maar dan in wat jongere uitvoering als destijds Anouk, Skunk Anansie of Alanis Morissette.....
En sorry, maar de muziek is absoluut niet anders dan anders, ze gebruikt gewoon van alles en nog wat qua stijlen. Deed Lenny Kravitz ook.
En wie al niet meer...

dat slaat dus nergens op he!!!
haar liedjes zijn echt wel anders dan die liedjes van die huppelkutjes zoals britney spears en shakira enzo!!

direct rulez
19 juni 2003, 13:52
avril lavigne is vet en ze is kei stoer! wat heeft iedereen toch tegen haar...?

avril-fan, ben jij een jongen of meisje?

King_Nothing
19 juni 2003, 13:53
Avril is toch een kind!

+1

avril-fan
19 juni 2003, 13:53
avril lavigne is vet en ze is kei stoer! wat heeft iedereen toch tegen haar...?

avril-fan, ben jij een jongen of meisje?

meisje

eindelijk iemand die haar muziek wel waardeert. k snap ook niet wat iedereen tegen haar heeft hor.

sickpunk
19 juni 2003, 13:55
laat ik er voor de gein maar vanuit gaan dat je een echte avril fan bent(lijkt me stg, maar hey, je hebt altijd wel gestoorde personen rond lopen) avril is niet "stoer" ze heeft geen eigen mening en het is gewoon een dom tiener "sterretje" dat word verkocht aan kleine koters die denken dat ze stoer is...en die nog nergens verstand van hebben... (en om ff de gitarist van me band te quoten) "maar dat geeft niet, dat komt wel goed"

direct rulez
19 juni 2003, 13:55
nee, ze is geen kind meer! en wat dan nog, als ze wel een kind zou zijn, zou dat betekenen dat kinderen niet mogen/kunnen zingen? ze zingt juist super goed.
zulke bands als avril lavigne en di-rect moeten er meer komen

DI-RECT THE BEST!!!

sickpunk
19 juni 2003, 13:57
ik mag er toch vanuit gaan dat avril fan en direct rulezz, niet serieus zijn he??? hoewel er een heleboel zieke mensen rond lopen... maar 2 zieke personen in 1 forum, das wel heel erg toevallig....

Mithrandir
19 juni 2003, 13:59
alleen avril-fan had ik nog wel geloofd, maar dat di-rect figuur wat er nu bij gekomen is is wel 1 van de trieste figuren van dit forum. En het lullige is je komt er nooit achter wie het nou is.

Maar ik ga er niet meer serieus op reageren, ik lees het wel....

avril-fan
19 juni 2003, 13:59
laat ik er voor de gein maar vanuit gaan dat je een echte avril fan bent(lijkt me stg, maar hey, je hebt altijd wel gestoorde personen rond lopen) avril is niet "stoer" ze heeft geen eigen mening en het is gewoon een dom tiener "sterretje" dat word verkocht aan kleine koters die denken dat ze stoer is...en die nog nergens verstand van hebben... (en om ff de gitarist van me band te quoten) "maar dat geeft niet, dat komt wel goed"

jij bent inderdaad een zieke punker

direct rulez
19 juni 2003, 14:00
avril-fan, heb je msn? mag ik je emailadres dan?



laat ik er voor de gein maar vanuit gaan dat je een echte avril fan bent(lijkt me stg, maar hey, je hebt altijd wel gestoorde personen rond lopen) avril is niet "stoer" ze heeft geen eigen mening en het is gewoon een dom tiener "sterretje" dat word verkocht aan kleine koters die denken dat ze stoer is...en die nog nergens verstand van hebben... (en om ff de gitarist van me band te quoten) "maar dat geeft niet, dat komt wel goed"

volgens mij ben jij gewoon jaloers, omdat je het niet kan hebben dat zij wel beroemd is maar jou 'band' niet!

avril-fan
19 juni 2003, 14:01
ik mag er toch vanuit gaan dat avril fan en direct rulezz, niet serieus zijn he??? hoewel er een heleboel zieke mensen rond lopen... maar 2 zieke personen in 1 forum, das wel heel erg toevallig....

das niet zo toevallig hor
er zijn heel veel avril en direct fans, ze zijn gewoon goed dus ja...

avril-fan
19 juni 2003, 14:01
avril-fan, heb je msn? mag ik je emailadres dan?


mijn adres is avril_fan_666@hotmail.com.

direct rulez
19 juni 2003, 14:03
alleen avril-fan had ik nog wel geloofd, maar dat di-rect figuur wat er nu bij gekomen is is wel 1 van de trieste figuren van dit forum. En het lullige is je komt er nooit achter wie het nou is.

Maar ik ga er niet meer serieus op reageren, ik lees het wel....

jezus man, nee, jij bent lekker, wat voor muziek vind jij dan leuk? zeker van die muziek waar je alleen maar geschreeuw in hoort en verder niets, zoals metallica...
wat maakt het jou nou uit van welke muziek ik hou, gaat jou toch niks aan, of kun je er anders niet door slapen, zielig ventje!

DI-RECT EN AVRIL DE GEKSTEEEE!!!!!!!

sickpunk
19 juni 2003, 14:04
"je bent inderdaad een zieke punker" zal ik dat maar als compliment opvatten...
mijn band bestaat nog maar +- 2 maanden, dus is nie zo gek dan ;) en tjah, wil nie zo beroemd als hun zijn, en zekerz nie op hun manier... beetje de muziek maken die de platenmaatschappij wil dat je doet.. wij(mijn band+ik) spelen tenminste wat we zelf willen...
en of ze goed zijn.. tjah kunnen we eindeloos over discussieren, maar in mijn mening(die volgens mij redelijk overeen komt met de meerderheid van het forum) zijn ze nie zo goed en zuigd de muziek...