PDA

View Full Version : Gitaar bij musicstore.de



cadw96
25 december 2012, 16:44
Hallo,
Ik heb mijn gitaar bij musicstore.de besteld via rembours. De verzending is dus rembours van UPS NN, is het mogelijk hier te pinnen of moet het allemaal contant worden betaald?

rpl
25 december 2012, 18:08
Heb je al in natura overwogen :D

FruscianteFan
25 december 2012, 18:23
Rembours is volgens mij nog altijd contant.

Volgende keer met iDeal?

muziekschuur
25 december 2012, 18:58
Betaal daar altijd vooruit. Werkt prima. Ze staan vierkant achter hun product...

terrasbeest
25 december 2012, 19:03
Vrachtwagen met betaalautomaat ? Je gitaar even stemmen ?

Swaag
25 december 2012, 19:28
Kortom: contant afrekenen.

Ideal kan niet, werkt alleen in binnenlands.

Duhsjaak
25 december 2012, 19:43
Hi
......maar steeds vaker kun je pinnen bij auto's die zaken bezorgen of bedrijven (loodgieters) die diensten verrichten.

Stel de vraag anders bij UPC of zo op het net?
Veel plezier met je gitaar.

Vriendelijke grote, Gus

Ace 1.15.19
25 december 2012, 20:23
Als je UPC gaat mailen terwijl je UPS moet hebben kan het best wel eens zijn dat je na afloop een heel vervelend abonnement afgesloten hebt. :D

bat
25 december 2012, 20:53
Sjaak heeft verder wel gelijk: steeds meer koeriers sturen hun bezorgers met pinapparaten op pad. Veiliger voor de bezorgers en het werkt prima.

bat
25 december 2012, 20:54
Edit: ik zou er echter niet vanzelfsprekend vanuit gaan dat dit in dit geval ook zo is. Even contact opnemen dus!

muziekschuur
25 december 2012, 21:41
Musicstore kun je mailen. Kunnen je dit vast vertellen...

cadw96
25 december 2012, 22:11
Ik heb musicstore.de vandaag een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen (waarschijnlijk vanwege de feestdagen). Ook heb ik UPS nog een mail gestuurd en daar wacht ik nog even de reactie van af.

guitarkid
26 december 2012, 10:42
Musicstore kun je mailen. Kunnen je dit vast vertellen...

De enige juiste reactie!!!!
Overigens, waarom zou je onder rembours willen bestellen, Music Store heeft een Nederlandse bankrekening en Ideal is dus geen enkel probleem, ik doe dat al heel lang en heel vaak en nog nooit een probleem gehad met Music Store!!

Duhsjaak
26 december 2012, 13:49
Als je UPC gaat mailen terwijl je UPS moet hebben kan het best wel eens zijn dat je na afloop een heel vervelend abonnement afgesloten hebt. :D

Tsjaaa, mijn fout. Sorry. Ik moet ook beter uit mijn doppen kijken. Aan de andere kant: iedere week een gitaar, je moet er inderdaad niet aan denken.:crazyhappy:

Vriendelijke groet, Gus

bat
26 december 2012, 14:10
Ik heb musicstore.de vandaag een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen (waarschijnlijk vanwege de feestdagen).
Zou je denken? ;)

Sowieso: wil je snel antwoord, dan moet je bellen.

FruscianteFan
26 december 2012, 14:11
Maar niet tijdens de kerst, al helemaal niet in Duitsland.

grayfink
26 december 2012, 14:51
Ik heb vanmorgen nog verse broodjes gehaald in Germanië, dus dat valt ook wel mee tegenwoordig.