PDA

View Full Version : Stagge-SES50M-BK



Pick-Mane
25 december 2012, 12:39
Beste vrienden

Mijn eerste stratocaster gehad voor kerst, ik ben normaal meer een Akoestische gitarist. Maar een gekregen kameel kijk je niet in de muil. Het is een ja zo erg het mag klinken een stagg-SES50M-BK, ik heb nog nooit gespeeld op zo een ding maar het is wel een nieuwe ervaring voor mij en ik weet nog niet zo goed hoe ik dit ding moet gebruiken. Eigenlijk is ze 15X goedkoper dan de gemiddelde gitaren die ik heb.
Kan mij iemand vertellen of dit een goede gitaar is voor kennismaken met een stratocaster.

http://www.crazy7.net/stagg-SES50M-BK.jpg




Groetjes.

Tabula Rasa
25 december 2012, 13:00
Wil je dat echt weten? Er gaat zometeen met een berg stront gegooid worden.

zelf bheb ik niet veel stagg gitaren gezien, maar wat ik gezien heb, was echt belabberd.

Dweezman
25 december 2012, 13:13
Je hebt hele goedkope diepvriespizza's en de echte die nergens zo smaken als in Italië. Zolang je die laatste nooit geproefd hebt, is een diepvries exemplaar ook een pizza.

mesaman
25 december 2012, 13:21
Gewoon lekker spelen op die gitaar, plezier hebben! Negeer de gitaarsnobs met hun belachelijke collectie en dure rommel!
Want waar gaat het nu om? Dat is wat het belangrijkste is toch? Have fun!
Maar wat ik niet begrijp,waarom geeft iemand jou dit?wat heb je misdaan?

En in italie hebben ze met bijna alles teleur gesteld, ik ga graag uit eten, maar de daar heb ik zelden goed gegeten. Ze moeten het van hun reputatie hebben, niet van kwaliteit of vakmanschap! Dat is met bijna alles zo in het mooie land maar de mensen. Ik zou bijna wat over de wo ll zeggen! Maar dat doe ik niet!

sbms97
25 december 2012, 13:22
Haha, geniale vergelijking.
+1

Pick-Mane
25 december 2012, 13:36
Beste

Als je er niks van weet, koop je dit als geschenk he. En niet iedereen heeft zoveel geld voor geschenken te geven van duizenden euro's.
Ik denk dat ik ze niet veel ga spelen, maar vind het wel goed bedoeld, en ik kan er nog altijd het raam mee open houden in de zomer als het te warm is buiten ;-).

Groetjes.

wietse
25 december 2012, 14:14
ach stagg, ik heb bar slechte in m'n handen gehad en goede, de eerste series met die metalen plaat op de kop waren vaak belabberd, hoe deze nieuwere zijn zou ik niet weten.
ontdek het zou ik zeggen, vaak na een tijdje hebben ze wel effe een goede afstelbeurt nodig.

Rock Bottom
25 december 2012, 17:19
De staggs met metalen logotje heb ik echt alleen maar bar slechte van in handen gehad maar ik heb afgelopen jaar een stagg les paul achtige zonder top gekregen waarvan body en hals dik in orde waren, ben hem nu wel helemaal aan het verbouwen.

Die van jou ben ik niet bekend mee maar als hij gestemd blijft, geen scherpe frets heeft, een redelijke actie heeft en geluid produceerd wat jou bevalt is er niets mis mee.

Pick-Mane
25 december 2012, 18:32
Beste

Ik heb ze juist getest op een Roland CUBE 40XL, en moet vaststellen dat ze zeer helder klinkt. Ik zal een paar foto’s maken.

http://www.crazy7.net/Stagg1.jpg http://www.crazy7.net/Stagg2.jpg http://www.crazy7.net/Stagg3.jpg

Zo.....

Tabula Rasa
25 december 2012, 18:54
Whahhaaa.. Pick Mane, jij bent CiD Gibson. 100% zeker weten.

Pick-Mane
25 december 2012, 19:08
Whahhaaa.. Pick Mane, jij bent CiD Gibson. 100% zeker weten.

Hoe kom je er bij, ik ben Pick-Mane wie anders Sinterklaas de paashaas.? :B

Nu snap ik er niks meer van.

Tabula Rasa
25 december 2012, 19:12
Hoe kom je er bij, ik ben Pick Mane :B

Kerel, je foto's staan op Crazy7.net. Tik nu eens "crazy7" hier op het forum in de zoekfuntie.

Jouw posts die begonnen met "Beste" waren al verdacht, maar dit is wel heel erg doorzichtig.

Pick-Mane
25 december 2012, 19:24
Hoi

Mijn broer heeft vroeger hier deze PC gebruikt, als ik niet thuis was, kan wel zijn dat die hier ook was.?

Groetjes :B

Tabula Rasa
25 december 2012, 19:48
Hoi

Mijn broer heeft vroeger hier deze PC gebruikt, als ik niet thuis was, kan wel zijn dat die hier ook was.?

Groetjes :B

Oh sorry, wat een toeval zeg


Weet je wat ook toevallig is? Zoek eens op Stagge (dus met een E op het eind)

Van alle 20000 leden zijn er maar twee die die spelfout maken. :supercool:

Nouja... welkom dan, broer van CID.


Verder hou ik erover op, want iedere smoes die je noemt is direct onderuit te trappen. En ik vind het wel mooi geweest zo.

Pick-Mane
25 december 2012, 19:59
Oh sorry, wat een toeval zeg


Weet je wat ook toevallig is? Zoek eens op Stagg (dus met een E op het eind)

Van alle 20000 leden zijn er maar twee die die spelfout maken. :supercool:



Nouja... welkom dan, broer van CID.


Verder hou ik erover op, want iedere smoes die je noemt is direct onderuit te trappen. En ik vind het wel mooi geweest zo.


Waar zie jij nu een E staan achter Stagg, nu snap ik er niks meer van.? :B

Tabula Rasa
25 december 2012, 20:13
Ik kan het niet laten:

EIKEL, je kan al je post gaan aanpassen, maar de titel lukt je niet.

Wat ik eerder al zei:
Dit is niet eens leuk meer. Je bent zo dom dat je je met iedere smoes of reactie verder de stront in werkt.

Like taking candy from a baby.

Pick-Mane
25 december 2012, 20:18
Ik kan het niet laten:

EIKEL, je kan al je post gaan aanpassen, maar de titel lukt je niet.

Wat ik eerder al zei:
Dit is niet eens leuk meer. Je bent zo dom dat je je met iedere smoes of reactie verder de stront in werkt.

Like taking caddy from a baby.

Why Not :strat:

Pick-Mane
25 december 2012, 20:23
Rossa

Ik ben dus dom en jij bent Einstein of wat, snap niet wat jij aan de hand hebt. Ga eens op een ander zeuren man.?

En laat eens een foto zien van jou smoel, casanova last van je kastanjes de laatste tijd niet meer gepoft bro.? Kom jij niet altijd proberen, in mijn topic mij onderuit te halen man, als je niks te melden hebt buiten schelden, rot dan gewoon op.

Mazzel

P.S. Ik vind mijn Stagge Stagge Stagge Stagge heel mooi, :B En ik speel nog elke dag op mijn Stagge Stagge Stagge :B Dag en Nacht Speel Ik op mijn Stagge Stagge Stagge :B


http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=SXn2QVipK2o

Tabula Rasa
25 december 2012, 20:49
Exuses! Ik had je geen eikel mogen noemen. Dat was mijn eerste reactie op het wijzigen van al jouw posts. Sorry. Ik had me niet zo moeten laten gaan en jouw eikel moeten noemen.

Foto van mij? Beter nog, je krijgt film


http://youtu.be/lhbC09MmqRI

Doei

(Dit gaat me natuurlijk een ban opleveren, ds iedereen alvast een prettige kerst, voorzichtig met vuurwerk en tot in het nieuwe jaar)

Pick-Mane
25 december 2012, 21:05
Exuses! Ik had je geen eikel mogen noemen. Dat was mijn eerste reactie op het wijzigen van al jouw posts. Sorry. Ik had me niet zo moeten laten gaan en jouw eikel moeten noemen.

Foto van mij? Beter nog, je krijgt film


http://youtu.be/lhbC09MmqRI

Doei

(Dit gaat me natuurlijk een ban opleveren, ds iedereen alvast een prettige kerst, voorzichtig met vuurwerk en tot in het nieuwe jaar)

Whahahahah Die is wel goed, lol ban nee hoor, is leuk filmpje :B Nu nog een stukje muziek en de film is af :ok:

Han S
25 december 2012, 21:09
Whahhaaa.. Pick Mane, jij bent CiD Gibson. 100% zeker weten.

Heb je geen mod powers meer?

St Truiden België.

Air O A G string
de kaaskop gitarist
Dunlop-X-H
gitaargek1
Pick Mane
Puccini
snaar6
TheGuitareFreak

Hij heeft veel broers.

Maar het is Kerstmis, vrede op aarde aan de mensen met gitaren.

Tabula Rasa
25 december 2012, 21:11
Heb je geen mod powers meer?


Alleen een stel hersens dat verbanden legt. Heb je meer aan dan aan modpowers.

Pick-Mane
25 december 2012, 21:38
Hoi

Ja daar kan je mij vinden In België in Sint-truiden, en iedereen is welkom aan mijn deur, en mag mijn dan eens een eikel komen noemen. Ik scheld geen mensen uit, maar er zijn er altijd die denken dan ze R. Blackmore zijn, sorry dat ik dan een beginner ben.
In al de dingen die ik tot nu toe heb gepost scheld ik niemand uit, ik ga ook niet terug in het verleden en laat het voor wat het is, maar er zijn er altijd die opnieuw starten, schelden en van die rot opmerkingen Sorry dit is niet mijn fout.

Groetjes.

Tabula Rasa
25 december 2012, 21:44
Hoi

Ja daar kan je mij vinden In België in Sint-truiden, en iedereen is welkom aan mijn deur, en mag mijn dan eens een eikel komen noemen. Ik scheld geen mensen uit, maar er zijn er altijd die denken dan ze R. Blackmore zijn, sorry dat ik dan een beginner ben.
In al de dingen die ik tot nu toe heb gepost scheld ik niemand uit, ik ga ook niet terug in het verleden en laat voor wat het is, maar er zijn er altijd die opnieuw starten, schelden en van die rot opmerkingen Sorry dit is niet mijn fout.

Groetjes.

Ik dacht eigenlijk dat je definitief van het forum verbannen was, gezien de historie, een paar voorvallen die ik niet wil benoemen etc...

Maar kennelijk is het bekend en wordt de dubbelaccount getolereerd, dus nogmaals± WELKOM (broer van )CID.

Han S
25 december 2012, 21:51
Hij is een volhouder, na de kerst gaan we weer moeilijk doen. Heb ik nu geen zin in.

Pick-Mane
25 december 2012, 21:52
Sorry

Het de forum regels zijn, dat is alleen aan de Admin van deze forum, trek er je niets van aan man. De regels bepaal jij hier niet, maak er je dan niet druk om.? Wat heb ik jou dan misdaan dat vraag ik mij af, jij doet aan discriminatie ik niet, ik behandel iedereen met respect.

NU staat Dus mijn MOD aan, snap je ga nu niet telkens op de mensen hun schrijven in, als je toch niets anders zoekt dan ruzie, eerst welkom en dan een steekje onder de riem he.?

Zo ken je, je vrienden snel, of niet .?

Han S
25 december 2012, 21:56
Luister vriend, je hebt hier nu je zoveelste account aangemaakt en dat hebben we al een paar dagen in de gaten. Je bent iemand die zich steeds weer laat uitlokken en dan krijg je weer een ban. Hoe lang denk je dat nog vol te houden?

Vrede op aarde aan de mensen van goede wil.

Pick-Mane
25 december 2012, 22:03
Luister vriend, je hebt hier nu je zoveelste account aangemaakt en dat hebben we al een paar dagen in de gaten. Je bent iemand die zich steeds weer laat uitlokken en dan krijg je weer een ban. Hoe lang denk je dat nog vol te houden?

Vrede op aarde aan de mensen van goede wil.

Waarom ban jij dan de mensen niet die, mij uitlokken dan ben jij van goede wil, en speel je het spel volgens de regels man.

Waarom heb IK een ban gehad, als andere mij gaan zwart maken, dat wist ik graag beste.? Komt dit door Goede wil of wat.?

Maar geen probleem voor mij hoor, ik heb de laatste dagen niks fout gedaan, zeg mij dan eens wat IK fout heb gedaan.?

Zit je op Skype, dan wil ik wel eens een gesprek met je hebben, daar heb ik geen probleem mee.

Groetjes

Rizz
25 december 2012, 22:11
Ha! Ik wist het, had het ook al in de gaten, een week ofzo geleden in het akoestische subforum.. Hooghartig, kan niet tegen kritiek en gaat de echte discussie uit de weg en dat beste, hè.. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.. Maarre, je had toch ook een vette SG?

Pick-Mane
25 december 2012, 22:19
Beste vriend

Ik heb 8 gitaren, en ja ik heb ook een Gibson SG standaard, deze van jou ziet er ook heel mooi uit, maar ik kan nog niet over weg met een stratocaster, omdat ik ze nooit gespeeld heb. Ik zoek veel dingen zelf uit, en probeer andere mensen te helpen zo goed ik kan.

Maar ik heb niets tegen jou, maar maakt mij geen reet uit als ze mij hier een ban geven, maar dan moet er ook een reden voor zijn.
En dit niet doen omdat andere mij vuil maken, ik heb hier de laatste week mijn goede wil laten zien, wie komt mij dan zoeken.?

Groetjes