PDA

View Full Version : NAD: Marshall Lead 100 Mosfet + 4x10 cab



Speeddemon
23 december 2012, 19:12
Jawel, heb m'n Carvin goed en wel een week, komt er nog een amp bij. :cooler: :lp:
Het is de zeer controversiële Marshall Lead 100 MOSFET head, met het bijbehorende 4x10 cab.

't is er zo een, maar dan met de 'A' (ofwel top/slanted) kast:
http://a2.ec-images.myspacecdn.com/images01/114/4de5595c1b7a7c6fd403eb736b4b77c2/l.jpg

Waarom controversieel?
Zoek op recensies en je krijgt van 'doorstop/utter crap' tot 'hosannah, best SS Marshall, real JCM800 tone' te horen.
Ik heb 'm dus op z'n staart kunnen trappen -leek zelfs powertube sag waar te nemen :???:, dus die MOSFETs doen toch iets goed- en ik zit wel meer richting de 'believers' nu.
Maar waarom vinden hele volksstammen het dan zo'n but-versterker?
-Het niet gebruiken van een footswitch.

Ik verklaar me nader: Deze versterker is in principe zo op gebouwd dat je een "Normal" (clean) kanaal hebt, met volume en 3 band EQ. Dan nog een Master volume en Reverb.
1) het ding kan loeihard! Echt Roland Jazz Chorus hard. Clean volume op 4/10 en Master op 4/10 doet echt zeer aan je oren (niet qua schelheid, puur qua volume).
2) Die reverb klinkt fantastisch EVH/Malmsteen! 't is gewoon een echte spring reverb.

So far so good, right?
Dan is er het "Boost" kanaal, welke een Gain, 1 tone knop en een Volume knop heeft. Dit boost kanaal 'cascadet' in het cleane kanaal als je geen footswitch hebt aangesloten! Dan hoor je dus echt clean en drive tegelijk door elkaar, en dat is niet 'everyone's cup of tea', zeg maar.
Maar dan sluit je dus een footswitch aan, en voilà, men kan kanaal switchen zoals het hoort.

Alleen, gebruik je nu het drive (AKA "Boost") kanaal, dan lijk je dus maar 1 Tone control te hebben.
Echter, de Gain van het Boost kanaal heeft een wat cryptische "Pull EQ" tekst onder zich staan. Wat deze doet, voor zover ik kan beoordelen en me ingelezen heb, is de 3 bands Eq van het Normal ineens actief maken voor het drive kanaal, waarbij de Tone control als een soort Presence knop dienst gaat doen.

En dat, beste mensen, is volgens mij een standje user error wat een hoop 'nay sayers' niet weten/wisten toen ze de versterker testten (zonder footswitch) en dus een heel vreemd, on-Marshalls geluid hebben gekregen, wat niet echt leek te scheuren, maar ook niet clean was.
Aangezien ik deze valkuil mooi omzeild heb, heb ik kunnen genieten van inderdaad misschien wel Marshall's beste solid state scheur ooit. Hij kan zeker met de Tone en Treble boven de 5 echt typisch Marshall-schel bijterig worden, maar het is verbazingwekkend hoeveel meer ronde, warme sounds er in zitten en hoe goed het cleane kanaal klinkt. Als dit clean in een echte JCM800 had gezeten... :nervous:

Ik ben zeer bekend met de oude Valvestates (8080, VS100R) en dit klinkt én reageert totaal niet zo! Veel dynamischer. Het laag zou wel nog iets dikker/dieper mogen, maar qua 'creamy mids' kom je niks te kort. Qua maximale gain haal je er goed 80's metal uit zonder boost pedaal, dus hij zal al meer gain hebben dan een JCM800 2203/2204, maar voor de echte Metallica/Iced Earth riffs zul je wel met boost en/of EQ (in fx-loop) aan de slag moeten. Niettemin, AC/DC, Priest, Maiden, Thin Lizzy, ZZ Top, Scorpions, haal je er zeker uit.
De pots kraken nog wat veel, dus die hebben een beurt nodig, en wie weet, ga ik het circuit nog wel een beetje opkalefateren (als iemand van de heren amp-modders/builders tips heeft voor meer drukkend laag, graag!), maar dit is toch een leuk ding.
En die 4x10 kast (waar het me eigenlijk om ging), die klinkt me toch vet, smeuïg en goed met de Carvin V3M! Holy canoli! :o:rockon: Ik moest het laag wat terug draaien en juist treble en presence mochten wel wat meer (t.o.v. m'n instellingen voor een 2x12 closed back). Die gaat sowieso niet meer weg!

Ik had -kijkend naar de knoppen-layout en functionaliteit- overigens het idee dat de Marshall Artist 3203 gewoon precies hetzelfde ding is, maar met EL34 eindbuizen (die heeft een SS preamp) en 30W. Ben ook zeer benieuwd hoe die klinkt in vergelijking met de Lead 100 MOSFET.

Rinze
23 december 2012, 20:11
Leuk ding, heb zelf vroegâh de 75 watt combo versie gehad. Prima ding voor thuis, met de ingebouwde Celestion Sidewinder niet geweldig op hoog volume (ging over zijn nek in het laag) maar met een 1960kast al veel beter en met mijn London City kast met G12H's klonk ie echt lekker.

De Artist 30 watter heb ik destijds ook wel eens bepoteld en die klonk wat heftiger, minder gecontroleerd zeg maar. Toch wat meer dynamiek uit de buizeneindtrap vermoed ik.

Mr. Dynamite
23 december 2012, 20:23
Leuk dat het ding je zo meevalt :ok:
Gitarist van een bandje uit de buurt had ook eens zo'n artist topje, en dat klonk vanuit het publiek best tof.
Maar dat is wel live en vallen veel dingen wel weg in de mix natuurlijk.
Dat verhaal van de footswitch vind ik wel raar, beetje een design fout imo.

Mitch
23 december 2012, 21:19
Grappig. Ik heb dat ding een paar keer bespeeld in een oefenruimte met identieke 4x10. De basissound was best oké en reageerde heel redelijk op pedalen. Heb 'm ook wel eens gebruikt zonder pedalen (switchen, volumepotje etc) en dat was niet zo'n succes. Te donker en het miste dynamiek. Ik ben een redelijke snelle tweaker maar die pullfunktie was me dus totaal ontgaan...
Sowieso altijd handig om een goede solid state set te hebben. Congrats!

JohnLord
23 december 2012, 21:37
Een vriend van mij had ooit de 100 Watt comboversie, ,met (plastic) footswitch. Deze had een 15" speaker, super laagweergave!

Speeddemon
23 december 2012, 21:59
Grappig. Ik heb dat ding een paar keer bespeeld in een oefenruimte met identieke 4x10. De basissound was best oké en reageerde heel redelijk op pedalen. Heb 'm ook wel eens gebruikt zonder pedalen (switchen, volumepotje etc) en dat was niet zo'n succes. Te donker en het miste dynamiek. Ik ben een redelijke snelle tweaker maar die pullfunktie was me dus totaal ontgaan...
Sowieso altijd handig om een goede solid state set te hebben. Congrats!
Hey Mitch, het 4x10 cabje klinkt wel enigszins donker van zichzelf, kwam ik al achter. Wel in een goede, vette, punchy manier.
En ja, zonder de pull-functie is het Drive kanaal wel heel spartaans met alleen 1 tone-knop, waar het weer laag mist, als je een goede hoog-weergave hebt gekozen. Dus Pullen die handel, en ineens een 4-bands EQ tot je beschikking.
Ik heb 'm net ook thuis getest op m'n 2x12 en kreeg toch een redelijk vergelijkbaar geluid weer. Het was trouwens ook echt een geval van Master laag (1 of 2), en channel volume van Drive helemaal open. Je mag MOSFETs toch wel een beetje als wannabe-buizen benaderen. :hippie:

Puur voor het cleane kanaal kan je de Treble beter niet boven de 4 zetten, dan wordt 't scherp. Ik heb 'm nog niet getest met pedalen, maar ben wel bekend met wat voor clean normaliter pedalen goed slikt en dit hoort daar ook wel bij, denk ik zo. Online reviews waren het daar ook over eens.
Kijk, je mist zeker de dynamiek van een echte buizen-amp, maar je hebt wel degelijk weer meer dynamiek, mojo en karakter dan een 'normale' solidstate bak.
Overigens, ik heb nog een SS topje staan, die een beurt nodig heeft; Gallien Krueger ML/E (2x 60W, 2 kanaals met schakelbare boost, compressor (alleen voor cleane kanaal), reverb en chorus).
De head versie van dit combootje zeg maar:
http://medias.audiofanzine.com/images/thumbs3/gallien-krueger-206mle-32552.jpg

Agent_Smith
24 december 2012, 10:04
Ik ben het eigenlijk volledig eens met je verhaal. Ik heb van allemaal wel meerdere gehad (2x deze 100w top, 75w combo, 30w combo, 3x artist en de lead 12). Ik zou de eerste 2 zo weer kopen voor een aantrekkelijke prijs.
Ze klinken echt heel goed als je de classic (jcm800) sound zoekt en gaan gruwelijk hard. De valvestates mogen niet in één adem genoemd worden met deze jongens.
De artists (30w hybrid amps) zijn ook erg leuk, maar zijn voor thuis gewoon minder bruikbaar imo. Die gaan echt hoe harder des te beter klinken. Maar dat is dan ook erg hard dus. Op laag volume is het nog niet veel.
De lead 12 vond ik de minste en was zo weer weg.

Rinze
24 december 2012, 10:24
Ik snap ook niet waarom mensen zo blij worden van die 12 watter. De speaker flubbert en verder klinkt ie ook niet best.

Speeddemon
24 december 2012, 12:19
Ik ben het eigenlijk volledig eens met je verhaal. Ik heb van allemaal wel meerdere gehad (2x deze 100w top, 75w combo, 30w combo, 3x artist en de lead 12). Ik zou de eerste 2 zo weer kopen voor een aantrekkelijke prijs.
Ze klinken echt heel goed als je de classic (jcm800) sound zoekt en gaan gruwelijk hard. De valvestates mogen niet in één adem genoemd worden met deze jongens.
De artists (30w hybrid amps) zijn ook erg leuk, maar zijn voor thuis gewoon minder bruikbaar imo. Die gaan echt hoe harder des te beter klinken. Maar dat is dan ook erg hard dus. Op laag volume is het nog niet veel.
De lead 12 vond ik de minste en was zo weer weg.
Interessant om te weten. Nou wilde ik 'm zowel voor kleine shows als thuis/studio gebruiken, dus die Artist mist dan nog iets?
By the way, ik had ook gelezen dat er 2 versies van de Artist waren, met Gain Pull EQ en zonder die Pull functie.
Nog een ander punt over de JCM800 tone; ik vind dat je 'm zo kan EQ-en dat ie klinkt zoals je vaak WIL dat een JCM800 2203 klinkt, terwijl die echt lomp hard moet, wil je daar meer een rondheid uithalen en daarbij heeft de MOSFET ook iets meer gain. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn recentste 800 ervaring
1) 5 jaar geleden was
2) op een Reissue was
3) op een 1960A kast was (wat ik één van de mindere vind...ben heel benieuwd naar Greenbacks)
4) zonder boost-pedaal was

Anyway, nu lijkt het me wel te gek als ik die 1965B buikkast ook nog kan vinden in nette staat. Een full mini-stack! :crazyhappy: :blast:

Bassa
24 december 2012, 12:37
Ik heb zelf zo'n marshall 5210, ook zo'n mooie amp voor een solid state.

Erik70
24 december 2012, 13:09
Ik heb ooit eens twee speakercabs uit die serie gehad, maar dan de 2x12 versie (1966 ofzo?)..Hoe dan ook...die waren HEEL ERRUG GOED.

...deze komen in mijn lijstje van "spijt dat ik ze weggedaan heb".

veel plezier met deze amp btw.

Speeddemon
24 december 2012, 21:52
@Erik, thanks. Over die 1966 cabs lees ik wisselende verhalen ('flubby'), maar over de 4x10's is vooralsnog zo'n beetje iedereen lyrisch.

Ik had een paar hele goeie video's gevonden, die een stuk minder crappy klinken. Deze jongen lult weliswaar veel, maar weet wel waar ie het over heeft (waar ken ik dat van? :cool: ):

http://www.youtube.com/watch?v=BY4ca0GXgAY

Op 2min45 begint ie mild crunchy te spelen, nog steeds op het cleane kanaal.
Op 5min09 begint ie met het lead kanaal. En ja, zo kan ie echt klinken! :ok:
Alleen z'n clean klinkt minder dan dat ie kan klinken. Met een juiste instelling (bas vol open, mid tussen 3 en 6, treble tussen 2 en 4) kan dat clean echt groots, maar wel clean klinken.

Little Jay
24 december 2012, 22:20
Yep, MosFets is echt wat anders. Ik heb zelf een Session Rockette met MosFets en dat klinkt inderdaad heel erg... eh... buizerig!
Zelf ooit een Marshall 8100 Valvestate gehad en clean klonk dat best OK, maar scheuren.. hmm...nope...

Grappig trouwens dat de Rockette ook het cleane en OD-kanaal kan combineren. Was dat in in die tijd of zo? Ik vind het bij de Rockette trouwens wel een voordeel, je kunt dan met een OD kanaal een klein beetje "dikte" aan de toon toevoegen.

Rinze
25 december 2012, 08:21
De Rockette en de Marshall zon beide qua idee en opzet min of meer afgeleid van de Sessionette. Die was destijds zo succesvol dat Marshall waarschijnlijk ok en graantje me wilde pikken en met een vergelijkbaar ontwerp kwam.

Speeddemon
25 december 2012, 13:18
@Agent_Smith, ik heb me nog wat meer ingelezen. Las ergens dat de Artist 3202 circuit-technisch nagenoeg gelijk was aan de MOSFET 3310 (de echt kleine head), welke een andere vorm van clipping hadden dan de 3210 head (die ik heb). Die is overigens ook niet full-size, hij is maar 61cm breed ipv de 'standaard' 75cm. Net het serienummer gechecked, de mijne is uit het eerste jaar dat ze gemaakt werden, 1984!!! :crazyhappy:

http://c3.cduniverse.ws/resized/250x500/music/440/1102440.jpg :soinnocent: :cooler:




Overigens, dit filmpje van dezelfde Jeremy Jacobs is ook de moeite waard en hij krijgt er behoorlijk overtuigende AC/DC tones uit. Iets te veel treble en gain voor mijn smaak (wat AC/DC betreft dan):

http://www.youtube.com/watch?v=UPu3GZSPZDI

Agent_Smith
25 december 2012, 15:38
Ja, dat zou goed kunnen hoor. Er zitten her en der wat circuitverschillen, ook al lijken ze van buiten hetzelfde. Op dit moment heb ik het niet exact meer in mijn hoofd hoe en wat. Heb ook wel eens een dode 5275 gerepareerd en die verschilde zelfs IRL qua circuit iets van het schema....

Maar het is een hele leuke serie amps.

MarkS
28 december 2012, 16:00
In bezit gehad.
Nix mis mee! ;-)
Idd meer gain on tap dan een 2205. (If I recall correctly).

Echt erg lekker voor instant JCM800 gebulder thuis.
Maar ben het ook wel deels met Mitch eens. Gebrek aan dynamiek wordt op den duur en op hoge(re) volumes een gemis, ik kreeg daardoor langzamerhand last van een soort luistermoeheid.

Die G10L35's vond ik redelijk greenbackachtig qua smeuigheid. Beetje donker idd.

Volgens mij heeft forumlid Erik van Esch later het topje en 1 cab overgenomen.

Behalve de pots is het zeker de moeite waard om de elco's te checken/vervangen.


http://imageshack.us/a/img163/7756/thuisstackjes.jpg
http://img543.imageshack.us/img543/909/dsc3876j.jpg

Speeddemon
28 december 2012, 17:02
@MarkS, cool je had de full-stack met 2x de4x10's! :rockon:
Ik hoop nog eens zo'n 1965B (4x10) kast tegen het lijf te lopen, en zo niet, overweeg ik zelf een 1966B kast (dus de 2x12) na te bouwen met G12H30's, Greenbacks, WGS Reapers of een combi ervan d'r in.

Heb zojuist de amp open gemaakt om alle pots eens door te spuiten; weg kraakjes nu. :-)
Zag ook nog dat ene Lara de amp quality controlled had op 28 november 1984. :cooler:
Ook even getest met m'n grote thuis-pedalboard; gemodde DOD 250 into drive kanaal doet 't prima. Helaas accepteert het cleane kanaal m'n H&K Tubefactor niet echt. Klinkt nogal buzzy en geknepen, terwijl die het op m'n Roland JC-55 Jazz Chorus (2x8") heerlijk doet.

MarkS
28 december 2012, 17:06
@MarkS, cool je had de full-stack met 2x de4x10's! :rockon:
Ik hoop nog eens zo'n 1965B (4x10) kast tegen het lijf te lopen

Het is een prettig formaat/gewicht om een trap mee op/af te lopen en je smijt hem zo in de kofferbak of 2 naast elkaar op de achterbank.

macwilliams
28 december 2012, 17:07
Ik heb nog zo'n B cabinetje staan zonder speakers. Hoort dus bij een mosfet amp?
Wat voor speakers zitten daar normaal in?

MarkS
28 december 2012, 17:13
Celestion G10L35. Zijn gezochte speakers.
De 4x10 is de 1965A/B
Er is ook de 2x12 van dat formaat, type 1966 A/B (zoals op de foto van Speeddemon),

Voor de JCM600 serie is ook een 4x10 kast gemaakt van dezelfde grootte maar deze had andere type aanduiding en andere 10" speakers.

Misschien iets voor Remco om in jouw kast een 15" te plaatsen voor het extra laag wat hij zoekt?

macwilliams
28 december 2012, 17:24
Ik doe er niks mee. Dus....

MarkS
31 januari 2013, 00:13
Sucker ben ik toch ook. Laat ik me weer meeslepen door dit topic. Welnu.. Ik heb weer een 3210 head op de kop getikt ditmaal zwarte cloth ipv bruin.

Toch erg lekker voor thuis. Wel de looks, bijna de sound, maar zonder het volume dat daarvoor noig is.

Speeddemon
31 januari 2013, 09:28
En ik heb die kast van macwilliams nu thuis, waar als het goed is vandaag of morgen 15mm B/BB berken-multiplex voor geleverd wordt om er een mooie 2x12 baffle voor te maken.
1 speaker is reeds voorzien; een WGS ET-65. Nu nog iets erbij (stond van de week een interessante Celestion Classic Lead op MP; was wel benieuwd hoe dat zou matchen. Maar verkoper reageerde niet... :( )

Anderen die ik overweeg:
-Celestion Vintage 30
-Celestion G12H30 70th Anniv.
-Celestion Creamback
-WGS Reaper HP
-WGS Veteran 30

@Mark; ik heb op 't Marshallforum gelezen dat er een serie van de 3210's was, die weliswaar geleverd waren met zwart cloth, maar dat het materiaal van dat cloth snel verkleurde naar bruin. Mijn 'fullstack' is nu helemaal zwart, al ben ik ook altijd zeer gecharmeerd geweest van het checkerboard cloth (macwilliams ook, waarvan bewijs. :cooler: )

MarkS
31 januari 2013, 10:03
@Mark; ik heb op 't Marshallforum gelezen dat er een serie van de 3210's was, die weliswaar geleverd waren met zwart cloth, maar dat het materiaal van dat cloth snel verkleurde naar bruin. Mijn 'fullstack' is nu helemaal zwart, al ben ik ook altijd zeer gecharmeerd geweest van het checkerboard cloth (macwilliams ook, waarvan bewijs. :cooler: )

I know. Kwam die posts destijds ook tegen toen ik de stack net had. Die was uit '86.
De jouwe uit '84, mijn nieuwe uit '88.
Somewhere in between dus.

Heusinkveld
31 januari 2013, 12:25
Heb de mosfet ook, met 1965B kast (+speakers). Is altijd te koop, alleen in set, voor een goede prijs uiteraard ;-)
Bevalt verder prima, gaan echt loeihard!

MarkS
31 januari 2013, 13:14
ik kocht die complete stack 3 jaar terug voor 225,-
Dat was pas een goede prijs! ;)

Speeddemon
8 april 2013, 22:50
ik kocht die complete stack 3 jaar terug voor 225,-
Dat was pas een goede prijs! ;)
Idd, nu is de complete stack 500 euro! (en da's nog een koopje).
Marshall MOSFET full stack op MP (http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/versterkers-bas-en-gitaar/m664223993-marshall-speakers-lead-100-mosfet.html)

MarkS
9 april 2013, 20:39
Zag hem staan idd. Heb ik achteraf toch best flink spijt dat ik de cabs toen heb weggedaan.
Huidige top moet ik nog eea aan vervangen, heb bijgeluiden in de loop, wat vooral opvalt met delay. En plopgeluid bij kanaalschakelen. Hoe gaat het met jouw revisie-project? Nog steeds op de to-do lijst?

Speeddemon
9 april 2013, 21:21
Hoe gaat het met jouw revisie-project? Nog steeds op de to-do lijst?
Yep. Heb gister nog de juiste slagmoeren en bouten voor speakermontage in de 1965B (die een 1966B gaat worden) besteld. Draad, 15mm Siberisch berken B/BB kwaliteit en interne bedrading zijn reeds voorhanden. Nu de 2e speaker nog, om te pairen met een WGS ET65.
De head ligt ook nog steeds open op m'n bureau, maar die moet er maar snel aan geloven.

MarkS
11 april 2013, 16:50
Nog 1, prijs voor head of halfstack?

http://link.marktplaats.nl/665238815

MarkS
11 april 2013, 20:03
Prijs is voor head & cab samen

TW-Pieter
11 april 2013, 21:13
Interessant. 300 euro, is dat een beetje een nette prijs?

Speeddemon
11 april 2013, 23:40
Interessant. 300 euro, is dat een beetje een nette prijs?
nette prijs. Die cabs kosten los al gauw 200+ euro.

Speeddemon
12 juli 2013, 15:39
Zag hem staan idd. Heb ik achteraf toch best flink spijt dat ik de cabs toen heb weggedaan.
Huidige top moet ik nog eea aan vervangen, heb bijgeluiden in de loop, wat vooral opvalt met delay. En plopgeluid bij kanaalschakelen. Hoe gaat het met jouw revisie-project? Nog steeds op de to-do lijst?
Hey Mark,
sinds afgelopen weekend is de 1965B naar 1966B conversie compleet. Heb zelf een compleet nieuwe front-baffle moeten maken (alleen het speakerdoek en Marshall-logo waren origineel).
Speakers zijn uiteindelijk een (UK made) Celestion Creamback (nieuwe serie) en WGS-ET65 geworden.
Klinkt zeer vol en duidelijk; gaat goed om met de Marshall crunch, maar wat nog gaver is, ze vullen die 4x10"s perfect aan.
De Head had ik al ge-recapped en voorzien van een nieuwe input jack.
Was origineel zo eentje:
http://www.kldguitar.com/guitar%20photo05082006/accessories/stereo%20input%20PC%20mount%20two.gif


en nu zit er zo'n chiquere Cliff versie op met chrome nut, zoals op de Super Lead:
http://cdn.mos.musicradar.com/images/Guitarist/Issue%20264/GIT264.details.marshall2-630-80.jpg

MarkS
18 juli 2013, 20:02
Staat nu een top met 1966A voor 275 te koop op o.a. Speurders, al beweert de tekst dat het een 1966B is.
Ik moet nog steeds beginnen met de revisie van mijn top.
Veel te mooi weer nu om binnen boven een soldeerbout te hangen.
If it were broken zou ik er meer haast mee hebben.

MarkS
18 juli 2013, 20:03
Zo'n chrome nut is wel de icing on the cake :-)

Marknuch
18 juli 2013, 21:32
Staat nu een top met 1966A voor 275 te koop op o.a. Speurders, al beweert de tekst dat het een 1966B is.

Nee hoor, is reeds verkocht... aan mij. :punk:
Speeddemon tipte me gistermiddag en 's avonds gelijk langs gereden. Speeddemon mee als Lead 100 mosfet expert... Uurtje spelen en kletsen en dus gekocht. Het is overigens inderdaad de topkast ipv de 1966b. Nu nog nalopen en recappen door Remco (wordt het dus een Marshall modded by HWA... 8-) )en ik ben weer gelukkig!

MarkS
18 juli 2013, 22:22
Congrats dan maar! :-)
Vanavond stond ie nog online, vandaar mijn post.

Speeddemon
19 juli 2013, 14:13
Congrats dan maar! :-)
Vanavond stond ie nog online, vandaar mijn post.
Yep, wilde 'm eerst 'erbij', maar ja, 2 MOSFET heads thuis... :nervous:
En ik wist dat Mark er wel oren naar had na vorige maand samen op een verjaardag het er over gehad te hebben.

MarkS
19 juli 2013, 15:10
Kamerbreed stereo.
I wouldn't mind!

maxdb
26 september 2017, 18:32
Kamerbreed stereo.
I wouldn't mind!

Heb er al één , voor een zeer goede prijs, en ben er zeer blij mee.
Nu staat er nog één te koop voor een wat hogere prijs......toch GAS!!!!
Ik kan 'm kwijt in mijn kamer en zou stereo kunnen spelen...
Gekkigheid.
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/versterkers-bas-en-gitaar/a1098131029-marshall-lead-100-mosfet-set.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=11&casData=G5BB2F6dp6YLnAZvG_BZOG2_HFdGEGFwq1QsR3ij_d F63kcj-WMY1xULYU75pC-qREoNygMrZzgI0qQEhj9Soqk706cnSXJZIy8FRLMhI4QxiGhNA iR1NeeDaM7m55-4U4r5JBohRQjIjRJOPlWo3Oo8wysnaz6CFgNK7bI048o8WVFmZ 5LdROn3-aUq-fLxusEvKLgeaXeTv9YHNWb7XJ-_EqYHHLPhXGA9aHy_PGXxr2Rw1VWkUVjmgixCDWzeCsS0Yacou MHlAvDV8eVWDGfoGqjbjEnik5SsDXmoWTrOyuL_3_3rFYmBKdZ SehBvo0IGU80pkMEOgjYHfPXDr_Nsvb5dliTXCnVj3xB6g1Y7D MWY0M0hXqCWk4IRreOWJhgmBMJbPyfDZ9xlAvtUsg3GihLXfOT E25p3gGSbzKsUoCMEN_cZJDXe8GmA1gN3qBYmEX0KRma_1j3zX H2Yt8FWNhQZF4wJkMCDs7jQ1DQ

MarkS
26 september 2017, 18:37
Die staat al maanden te koop.

maxdb
26 september 2017, 18:45
Dan valt er misschien over de prijs te praten :D

Speeddemon
13 januari 2018, 12:50
Mark, dit is toch niet jouw setje hè?

https://link.marktplaats.nl/m1242432996

2.500 euro... :seriousf:
https://orig00.deviantart.net/b929/f/2014/223/e/9/ted_bong_by_underbellysenshi-d7uobdc.jpg

MarkS
13 januari 2018, 13:04
Nee, mijne heb ik niet meer. Wat een mafklapper zeg.
Ik kocht een 2007 of zo zo'n full stack voor maar 225 euro, dat was natuurlijk erg goedkoop, maar dit gaat helemaal nergens meer over.

Speeddemon
13 januari 2018, 13:14
Nee, mijne heb ik niet meer. Wat een mafklapper zeg.
Ik kocht een 2007 of zo zo'n full stack voor maar 225 euro, dat was natuurlijk erg goedkoop, maar dit gaat helemaal nergens meer over.
+/- 750 voor de set zou een faire hedendaagse marktprijs zijn, denk ik.
Die 4x10" cabs doen zo'n 250-300 p.s. en de head volgens mij rond de 175-200 (ongemod).

MarkS
13 januari 2018, 22:55
Exactly my thoughts..