PDA

View Full Version : Hallo



Stuzzie
23 december 2012, 17:40
Hoi allemaal,

Ik ben Steven, ik ben 24 jaar en ik kom uit Den Bosch. In mei 2008 leek het me leuk om gitaar te leren spelen nadat ik steeds vaker het spel Guitar Hero speelde op mijn Playstation.
Ik heb toen een Ibanez gekocht en ik heb daarna zo'n 8 maanden gitaarles gevolgd bij een oom van mij en zo heb ik de basisakkoorden en een paar solo's geleerd. Ik heb toen mijn oude Ibanez verkocht en een roodzwarte Ibanez SAS36FM gekocht, deze klonk een stuk beter dan mijn oude (begin)gitaar.
Daarna stond het gitaar spelen een tijdje stil, maar sinds zo'n anderhalf jaar speel ik wel weer bijna elke dag gitaar. Nu speel ik vooral op mijn akoestische Spaanse gitaar en ik zie mijn gitaarspel steeds beter worden.

Ik speel nu voornamelijk popliedjes en de laatste tijd veel John Mayer, althans dat probeer ik :seriousf:
Ook wil ik weer les gaan nemen in Den Bosch en ik ben op zoek naar iemand die individueel les geeft, het liefst iemand met ervaring in de Blues, Pop en Rock richting..

De komende tijd zal ik vooral rondkijken en wie weet word ik een vaste forumganger hier :)

JohnLord
24 december 2012, 13:11
Nou welkom!