PDA

View Full Version : The first noel



MichaelSS
23 december 2012, 16:35
http://www.youtube.com/watch?v=f6L0AemaqYk

Comments?

Sonno
23 december 2012, 19:39
Hey Michael, ik krijg de melding dat de video privé is en kan 'm dus niet afspelen.

MichaelSS
23 december 2012, 19:49
Nu moet ie het doen ; -)

Ik wilde inderdaad het topic verwijderen, omdat ik toch mijn bedenkingen over de kwaliteit had. Nu ik niks kan verwijderen, ben ik hem wel verplicht aan jullie.

Jedeel
23 december 2012, 22:08
Nu moet ie het doen ; -)

Ik wilde inderdaad het topic verwijderen, omdat ik toch mijn bedenkingen over de kwaliteit had. Nu ik niks kan verwijderen, ben ik hem wel verplicht aan jullie.

Afgezien van het feit dat 1 v.d. zangeressen de lage/laagste toon steeds onzuiver zingt, is er toch verder niets
mis met de uitvoering.
Je bent wel 'ver weg' in de kerk of het is de reverb/echo instelling.

MichaelSS
23 december 2012, 22:17
Thnx jedeel. Dat van die noot hoor ik uiteraard ook ;) maar ach, het is live opgenomen en ze moeten nogal de hoogte in op sommige momenten. Het is geen kerk maar een buurthuis (ijsherberg, Dokkum). In de zaal klonk het prima, maar tijdens het beluisteren merkte ik ook dat de zang nogal hard is tov de instrumenten, en dat ze nogal in de verte klinken. Geen idee waar dat aan ligt.

Stratman70
23 december 2012, 22:47
Mooi!
Ik zou willen dat ik ook zo zou kunnen spelen. Tokkelen gaat me erg moeilijk af en dan vind ik dit gewoon erg knap.
Gewoon mooi, afgezien van de mix gitaar/zang inderdaad!

MichaelSS
24 december 2012, 08:18
Thnx strat. Ik heb geen moeite met tokkelen, maar dat is wel eens anders geweest in het verleden. Waar ik veel aan heb gehad is fingerstyle spelen. Worden je vingers een stuk soepeler van.