PDA

View Full Version : gitaren in rusland voor gewoon keilage prijzen



pokeyoak
19 juni 2003, 12:31
Hey

onlangs hoorde ik dat je in rusland de coolste modellen (gibson, fender, etc.) kunt kopen ?
Weet iemand hier iets van en kan hij me een site ofzo geven ?

dank dank dank dank dank dank

Mithrandir
19 juni 2003, 12:58
moet je voor de gein eens naar electrische gitaren en even zoeken naar het woordje shamray, een heel topic geweid aan deze russische gitaartjes.

En laat iam dit maar niet lezen, want dan zit dit hele topic weer onder de sportvlekken.

iam
19 juni 2003, 16:02
moet je voor de gein eens naar electrische gitaren en even zoeken naar het woordje shamray, een heel topic geweid aan deze russische gitaartjes.

En laat iam dit maar niet lezen, want dan zit dit hele topic weer onder de sportvlekken.

sportvlekken?

www.shamray.net dus

ik zwijg voor de rest mithrandir :)
heb al te veel gezegd vreesek :-(

Mithrandir
19 juni 2003, 16:05
nee, hoor, die jongen vraagt erom dus dan is het niet erg. :)

iam
19 juni 2003, 16:08
ah ok dus :)

euhm pokeyoak, je kunt mij altijd een privébericht sturen of mailen (zie profiel) als je vragen hebt...

normaal zou je moeten mailen naar michael@shamray.net maar die zit op een tradeshow in st petersburg en kan dus op dit moment niet antwoorden :)

Ic3gl0vE
19 juni 2003, 17:55
een èchte gibson of fender kost in rusland waarschijnlijk niet veel minder dan hier. Ik was afgelopen zomer in Tsjechië, en de spullen die uit oost-europa/rusland komen zijn inderdaad niet duur, maar de westerse (hier bekende) gitaren kosten daar bijna net zoveel als hier.

schaap
19 juni 2003, 21:49
een èchte gibson of fender kost in rusland waarschijnlijk niet veel minder dan hier. Ik was afgelopen zomer in Tsjechië, en de spullen die uit oost-europa/rusland komen zijn inderdaad niet duur, maar de westerse (hier bekende) gitaren kosten daar bijna net zoveel als hier.
dat komt ook omdat die dingen allemaal niet vanuit daar komen, in Tsjechie zijn er veel dingen goedkoop, maar de westerse dingen kosten bijna hetzelfde, wilde daar een PSII kopen, was bijna net zo duur als hier toendertijd :x

Ic3gl0vE
19 juni 2003, 23:25
ja inderdaad. Westerse dingen worden geleverd voor westerse prijzen. Erg vervelend voor de mensen daar.

Matje
20 juni 2003, 07:06
damn, wat kost zo'n shamray LP? of moet alles custom gemaakt worden?

iam
20 juni 2003, 10:34
ze hebben een LP op stock en die kost wel wat minder (rond de 800$ dacht ik) maar stel gewoon even je gitaar samen mail dit naar michael@shamray.net en hij vertelt je wel wat meer :) (normaal krijg je bijna direct een antwoord maar hij zit nu op een tradeshow)

Braindead
2 juli 2003, 22:53
Nou het blinkt niet uit van originaliteit. :razz: maar goed, het zal wel goed en goedkoop zijn

green_day
3 juli 2003, 19:01
ja maar goed.. als ik een les paul wil, wil ik wel een met de echte LP feel. Als mr. shamray die kan "inbouwen" is dat fijn. Maar zo niet dan koop ik liever een echte LP

iam
3 juli 2003, 19:03
moet je eens aan hem vragen hé

ik bedoel als je nabouwd met exact dezelfde specs moet er toch (ergens) een LP feel inzitten niet?

green_day
3 juli 2003, 20:54
nouja.. dat hoeft echt niet zo te zijn.. sommige gitaren hebben gewoon een feel die andere niet hebben :razz:
Trouwens ze bouwen geen gibson pickups in.. ik denk dat dat erg belangrijk is

iam
3 juli 2003, 21:00
dat kunnen ze wel doen hoor...
als je hun de pickups opstuurt steken ze er vanalles in...
ik denk gewoon dat gibson pu's er niet bijstaan omdat die in rusland nogal prijzig zijn tov de andere