PDA

View Full Version : DWDD als podium voor bands



Han S
21 december 2012, 16:00
Ik ben wel benieuwd naar jouw professionele mening over mensen als Leo Blokhuis en Matthijs en dan heb ik het over de muziekkant, niet hoe ze als persoon zijn. Hoewel, als je ze persoonlijk mooi kan omschrijven zeg ik geen nee.

zoon van Piet
21 december 2012, 17:05
ik ben muzikant, zij hebben een muziekkant! ;)

ik ken ze niet persoonlijk, dus daar kan ik weinig over zeggen - bovendien zijn wij geweigerd voor dwdd, dus ik hou liever mijn mond. ;)

Die muziekkant is typisch polderpopjournalistiek, waarbij altijd uitgegaan wordt van een als algemeen bekend veronderstelde waardering of mening over een muzikant/act. Vroeger zaten we met zn allen bij mekaar op de entresol van het American, en bespraken onze interviews, vragen en meningen. En schreven allemaal ongeveer hetzelfde..
Dat graaft dus echt niet zo diep, zodat ik die aankondigingen over hogeschool vd pop en professor Blokhuis niet echt serieus kan nemen. Hij 'weet alles', maar de laatste keer dat ik keek liet ie toch echt een mooi brugje tussen de Clapton Cream gitaar en Todd Rundgren liggen. Rund is nl de huidige eigenaar van die The Fool-SG, maar dat wist ie dan weer niet. En ikke wel :)

Han S
21 december 2012, 17:23
Kijk, daar heb ik wat aan. Persoonlijk vind ik die Blokhuis irritant en dat hij zich professor noemt vind ik nog irritanter. En dan dat toontje, ik zap meteen door.

zoon van Piet
21 december 2012, 17:38
Kijk, daar heb ik wat aan. Persoonlijk vind ik die Blokhuis irritant en dat hij zich professor noemt vind ik nog irritanter. En dan dat toontje, ik zap meteen door.