PDA

View Full Version : Iemand ervaring met ELB-tech in hummelo ?



Tunes
20 december 2012, 12:10
Werkt vanuit huis, reparatie (buizen)versterkers, adverteerd via marktplaats.
Zou graag ervarignen horen.

Eko
20 december 2012, 13:44
Waarom gewoon niet even kennismaken? Ik neem aan dat je in de buurt woont anders vraag je er niet naar. Ik ken ELB niet maar hij zit tussen Marble amps ( Renkum ) en Stamp Amps ( Vroomshoop ) in en dat is altijd makkeljk als je ook in het oosten woont. ( zelf in Goor )

arcane
20 december 2012, 13:53
Ik heb er wel goede ervaringen mee.

Ik meen dat hij vroeger bij Marble Amps heeft gewerkt.
Heel erg vriendelijke man, die je ook per mail op de hoogte houdt.

Tunes
21 december 2012, 22:20
Waarom gewoon niet even kennismaken? Ik neem aan dat je in de buurt woont anders vraag je er niet naar. Ik ken ELB niet maar hij zit tussen Marble amps ( Renkum ) en Stamp Amps ( Vroomshoop ) in en dat is altijd makkeljk als je ook in het oosten woont. ( zelf in Goor )

Ik ga er ook heen, en hij lijkt mij heel redelijk (20 euro onderzoekskosten die vervallen bij reparatie is redelijk), maar een beetje rondvragen is nooit weg.
Het is niet helemaal in de buurt, maar rondom Zutphen/deventer zit niet veel.

Btw, bedankt voor je reactie Arcane

Tunes
30 december 2012, 12:02
Meerdere versterkers en apparatuur er heen gebracht, aardige vent.
Binnen een week of twee kan ik de eerste prognose verwachten, zit natuurlijk nieuwjaar tussen en ik heb het idee dat hij het naast zijn normale baan doet.

Tunes
12 januari 2013, 09:07
Weer een update, ik post het hier maar voor wie er mogelijk ooit vragen over heeft.
Ik had er heel wat heen gebracht:
London City buizen versterker.
Peavey buizen versterker.
Bradley the hog buizen versterker.
Iamp basversterker.
Wat klein spul.

Binnen twee weken een mail met de eerste resultaten van onderzoek plus prijs indicatie (dat is altijd schrikken). Prijzen lijken mij redelijk en incl bon en garantie.
Week later de peavey al gemaakt, flinke kortsluiting en redelijk wat moeten vervangen.

Tunes
26 januari 2013, 21:39
Vandaag alles opgehaald, netjes een duidelijke bon erbij,3 maanden garantie.
Keurig de oude kapotte onderdelen erbij.
Nam nog even goed de tijd om uit te leggen wat er zoal aan de diverse versterkers gedaan was.

Thuis alles uitvoerig getest en alle problemen lijken verholpen.
Al met al tevreden en tegen, in mijn ogen, zeer redelijke prijs. Veel uren ingestoken omdat het op 1 na allemaal "vreemde" versterkers waren.

Eko
27 januari 2013, 11:24
Tunes,
Dank voor de goede revieuw. Weer een goed adres voor velen er bij dus.

PureTcrazy
1 februari 2013, 08:14
En hij lijkt mij heel redelijk.




覧覧覧覧覧覧覧覧覧
"I love uk erotic lingerie (http://www.moreseductive.co.uk/) and feminine things. It makes me feel nice to look good and turn somebody on by doing so. " ~ Lorri Bagley