PDA

View Full Version : lang weg geweest...



chordstrum
20 december 2012, 07:59
Hallo gitaarbabbelaars!
ik ben een hele tijd weggeweest van het forum, maar - ik beloof - wat regelmatiger terug te komen :supercool:
voor diegenen die me niet kennen, of niet meer kennen, of me vergeten zijn (wat ik niet kwalijk neem) is er mijn website, ter kennismaking (vernieuwing, bijstelling, aanpassing...)

www.gitaarkoorts.weebly.com

ik volg...

nootgroetjes (geen okkernoten hé) Don

Duhsjaak
20 december 2012, 17:21
Hi C
Nou, lang..... Dat valt wel mee hoor. Ik had je nog niet gemist eerlijk gezegd. Smiley, dat spreekt voor zich.

En nu we de collegialiteiten en complimenteuze opmerkingen hebben gehad, kunnen we misschien weer effe normaal doen.
Wat heet normaal? Laten we maar eens gek doen.

Vroeger kwam ik wel eens bij een oudere dame over de vloer om haar zaken te brengen. Zij had 's zomers en 's winters altijd het licht aan in haar huiskamer. En ze verwachtte gewoon dat je er wat van zou zeggen. Want dan kon zij zeggen: 'ach jongen, laat mij maar. Ik kan nog lang genoeg in het donker liggen'.

Was mooi geen speld tussen te krijgen. Da's dus wat wij hier doen op het forum. Wij vieren het recht om een beetje maf te zijn. Want wie gaat er bij zijn volle verstand anders gitaar leren spelen?

Nou dan. Welkom dus. En geniet met volle teugen.
Vriendelijke groet, Gus