PDA

View Full Version : Je kan niet jong genoeg beginnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!



alhambra
18 juni 2003, 21:58
Aan gezien ik niet zo best ben met mijn familie :-D , heb ik mijn neefje gek gemaakt met gitaarspelen en gelukkig wil hij dat nu dus.

Daarom zoek ik een klein model gitaar voor weinug, tja 1 euro zakgeld per week tikt niet echt aan he, voor deze notenpoeper in spee.

Heb je er 1 of weet je er 1 te koop laat het me dan even weten.

Ja ja ik weet het jongens GITAARMARKT enz enz maar daar komt dat spul weinig voor DUSSSSSSSSSSSSSSS.

e_lukather
18 juni 2003, 22:01
Ik weet niet waar je in de buurt woont maarre.... je kan altijd ff met Kees Dee babbelen...

FNaRK
18 juni 2003, 22:12
Hey Rob...
de Baby Dean XL bij Feedback ? Stoere gitaar voor een leuk prijsje, zit eraan te denken om er 1 voor mijn koter aan te schaffen

alhambra
18 juni 2003, 22:15
Hey Rob...
de Baby Dean XL bij Feedback ? Stoere gitaar voor een leuk prijsje, zit eraan te denken om er 1 voor mijn koter aan te schaffen

En dan het risico lopen dat hij meteen een lelijke ouwe man wordt met een bandana op de kop ???????

Ik vind hem wel leuk hoor maar ben bang dan hij vind dat een gitaar op een gitaar moet lijken, klein wijs kutventje is het dus.

Trouwens hij vertelde vol trots dat hij AL 45 euro heeft en ach ome alhambra wil er nog wel iets bij doen maar 150 euro wordt mij ff teveel.

green_day
18 juni 2003, 22:49
kheb nog een mooie akkoestische short-scale egmond :razz:
telt 18 fretten waarvan de hoogste 5 fretless zijn gemaakt door mij :D
overal stukken lak er af, geen solid-top.. maaar wel een echte vintage gitaar!! stamt zelfs nog uit de tijd dat ze er geen serial number opzetten << misschien zelfs zo'n beperkte oplage!!


please don't take this post too serious :)

Wilson
18 juni 2003, 23:09
mischien is zon mini squier model iets?? die zijn echt heel erg klein en volgens mij ook wel goedkoop, maar vast ook wel ruk

iam
18 juni 2003, 23:12
moet het electrisch zijn of acoustisch?

e_lukather
18 juni 2003, 23:18
klektrische :razz:

Negative K3 fan
19 juni 2003, 01:17
alhambra's neefje... hmm... wat was het ook alweer? Hoe dichter bij dee lul hoe strakker om de lul?

iam
19 juni 2003, 11:23
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/12078.htm

marc_o
19 juni 2003, 12:58
alhambra's neefje... hmm... wat was het ook alweer? Hoe dichter bij dee lul hoe strakker om de lul?


Nee man, in dat inteeltdorp van jou is het misschien zo dat alleen schapen die harder rennen dan jij nog maagd zijn en de meeste kinders onder de 3 omdat ze toevallig een lastige luier aanhebben, maar zoals alom bekend hier, ben jij een bizarre uitzondering op de meeste mensen hier.

Negative K3 fan
19 juni 2003, 13:17
owja, dom van mij

?echo
19 juni 2003, 14:26
Ik vind hem wel leuk hoor maar ben bang dan hij vind dat een gitaar op een gitaar moet lijken, klein wijs kutventje is het dus.



Ieder zijn mening he.. ik zeg altijd tegen mensen in et gezicht of ik ze leuk vindt of niet.. maar wel een beetje fatsoen he.. ik heb een groot aantal gefrustreerde mensen gezien in me leven, maar ooms die zielige neefjes uitmaken voor wijs kutventje is ook niet echt aardig..

Vat dit positief op... ohja... YNWIE? malmsteen is een arrogant-wijs-kut-ventje.. maar hij tenminste wel er zijn brood mee verdienen, en daar gaat et namelijk bij elke fokking artiest om die bij bewustzijn is.. (IK GA WEER OFFTOPIC HRELP ! :cool: )

alhambra
19 juni 2003, 15:08
Ik vind hem wel leuk hoor maar ben bang dan hij vind dat een gitaar op een gitaar moet lijken, klein wijs kutventje is het dus.



Ieder zijn mening he.. ik zeg altijd tegen mensen in et gezicht of ik ze leuk vindt of niet.. maar wel een beetje fatsoen he.. ik heb een groot aantal gefrustreerde mensen gezien in me leven, maar ooms die zielige neefjes uitmaken voor wijs kutventje is ook niet echt aardig..

Vat dit positief op... ohja... YNWIE? malmsteen is een arrogant-wijs-kut-ventje.. maar hij tenminste wel er zijn brood mee verdienen, en daar gaat et namelijk bij elke fokking artiest om die bij bewustzijn is.. (IK GA WEER OFFTOPIC HRELP ! :cool: )

Okee recht in je gezicht dan maar.

DONDER OP EIKEL

jorrit
19 juni 2003, 20:06
volgens mij gaat dit helemaal offtopic.....

?echo
19 juni 2003, 22:50
Ik vind hem wel leuk hoor maar ben bang dan hij vind dat een gitaar op een gitaar moet lijken, klein wijs kutventje is het dus.

Okee recht in je gezicht dan maar.

DONDER OP EIKEL

whahhhahahhahhahhaha :-D , ik ben weer geliefd :dance: